{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.491 visninger | Oprettet:

Jonas L
Jonas L
Tilmeldt:
15. feb 2013
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 39

Valg af lille økonomisk bil. {{forumTopicSubject}}

Hej

Ja, så er jeg igen på udkig efter min første bil. Er 18 år, og får kørekort inden så længe, og pga. arbejde skal jeg relativt hurtigt ud og have fat i en.

Først havde jeg besluttet mig for en Toyota Aygo. Det viser sig så at der kun er seler til 4, og da jeg ofte tager kammerater med skal der være plads til 5.
Derefter besluttede jeg mig for en ny Kia Picanto, indtil jeg ringede ned til en forhandler og fik at vide at hvis jeg så meget som skulle have en radio eller c.lås skulle jeg ikke købe den billigste udgave som ellers var den eneste jeg havde råd til.

Nu er jeg så udkig igen. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor mange hestekræfter den har, eller hvor sporty den ser ud.
Da jeg skal kører 30 km frem og tilbage på arbejdet, og også gerne ud til kunder skal den bare kører langt på literen, være billig i afgifter og kun have minimale reparationsudgifter eftersom jeg er på elevløn.

Jeg vil helst ikke sætte mig på faste udgifter i form af lån for at købe bilen, og har derfor 60.000 kr,- eftersom der stadig er en smule tid til jeg får mit kort kan jeg strække mig lidt og sige at mit budget ligger på mellem 60-70.000 kr,-

Regner selvfølgelig med at købe noget brugt, men helst ikke for gammel igen. Jeg tænker max ned i årgang 2010, er det realistisk? Den må helst ikke falde alt for meget i værdi, da jeg regner med at sælge for at opgradere om 3-4 år. Må desuden meget gerne være lidt "pæn" i kabinen. Elruder, sædevarme, c.lås, radio osv. er desuden kæmpe plus.
Blomstermønster, og sæder, rat osv. der ligner gammelt IT-udstyr fra 90'erne er desuden turnoff, men intet krav.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af lille økonomisk bil.
  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 39
    #2   30. mar 2013 Casper S Har du erfaring med Spark? Har bare hørt ekstremt dårligt om den. Bl.a. at der er rigtig mange reparationsudgifter (Mine forældre har i forvejen en chevrolet der altid er et eller andet i vejen med) og at der skulle være rigtigt mange mangler. Hørte en bilsælger den anden dag nævne at den billige udgave af spark ikke engang havde servo, eller sådan noget..


  • #3   30. mar 2013 lol hvem fanden skal bruge servo i en spark?

  • #4   30. mar 2013 Men sådan en pose penge i udbetaling kommer du sku da langt hvis du vælger en sprit ny vil jeg da mene, så kan du da komme til at side mega billigt i afdrag på det du evt låner op til nyprisen på den bil du evt køber

  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 39
    #5   30. mar 2013 Thomas P -> Jeg skifter arbejdsplads snart, og er færdig inden så længe. Har ikke råd til at sidde med den faste udgift på et billån hvis kontrakten lige pludselig bliver annulleret i prøveperioden, eller jeg står som færdigudlært med uden arbejde.
    Skal derfor have udbetalt den med det samme, og så kan det være at jeg opgradere og køber en ny bil til en højere pris når jeg er færdigudlært og har nyt job.


  • #6   31. mar 2013 Værditabet er for stort, hvis du køber en sprit ny minibil (Mon ikke dem der gav over 100k for deres 107'er ærger sig nu?)

    Der er nok billigst for dig at finde en med et par år på bagen smiley


  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 39
    #7   31. mar 2013 Nogen der kender noget til Suzuki Splash?
    Tænker på noget lignende denne:

    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/suzuki/splash/10-gl/1599200

    Kender intet til det tekniske, men umiddelbart ser der ud til at være rigeligt med plads, pæn kabine og masser af udstyr. Undrer mig lidt over at de er faldet så meget i pris i forhold til hvad de koster som ny, så hurtigt.
    Og så ligner de uhyggeligt meget Spark bagfra?


  • #8   31. mar 2013 Spark, solidt bygget? Nu må jeg da le smiley

  • #9   31. mar 2013 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/lupo/12-tdi-3l/1603003

    du kunne også købe en lupo?



  • #10   31. mar 2013 Er det ikke lupo 3l der er kendt for at have samme prisniveau på reservedele som en ferrari? (Og den har vist brug for dem ;))

  • #11   31. mar 2013 haha det kan da godt være, men den er da økomomisk smiley

  • #12   31. mar 2013 Jeg havde nok valgt noget der var lidt ældre og lidt større med en diesel motor istedet..
    Tror du vil blive træt af at køre i en af de små kasser..
    Altså de er skam fine nok i byen og alt det der..
    Men for satan jeg hader at køre i min på motorvej..
    Også går økonomien også af fløjten til, så snart de kører over 110 i dem..
    De er mere eller mindre kun skabt til by kørsel..
    Og jo Jeppe, den er ligeså solid bygget som alle de andre små æsker, men hvad ved en der kører fransk smiley


  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 39
    #13   31. mar 2013 Michael O har du nogle forslag? Er det desuden korrekt antaget at jo større motor, og flere hk jo dyrere bliver min forsikring? (SKAL have kasko)
    Har en kammerat med en golf der fik kørekort tidligere på året. Han betaler 16.000 i forsikring, det nægter jeg simpelthen når jeg ved at jeg kan få kasko til små 10k på de små økonomiske biler.


  • #14   31. mar 2013 Michael O:
    Er koreansk da meget bedre end fransk?

    Der er sq ingen af de små æsker der er specielt solidt bygget! (Jeg skal satme aldrig køre galt i min 106'er for så er jeg da til reservedele!)


  • #15   31. mar 2013 Den skal sikkert nok blive dyre i forsikring, men så slemt bliver det nu nok heller ikke..
    Nu er golf jo også biler for unge der er ligeglad med biler, så det tror da pokker han betaler 16.000kr..
    Jeg har ikke været ude og kigge selv endnu, så jeg ved ikke hvad der kan findes til de 60.000kr..
    Men det er vel bare at søge på bilbasen, med minimum/maksimum pris samt årgange..
    Der er vidst også så man kan søge på en ca. forsikrings vurdering, ellers kan du slå dem op på de forskellige forsikrings hjemmesider, men du får ingen præcis pris.. Der skal du have fat i et selskab, så kan de nogle gange gøre det billigere end hvad der står på deres online tilbuds ting.


  • #16   31. mar 2013 Jacob, ja det er de smiley
    Fransk er kun lige en tand bedre end tysk, så helt skidt er det da ikke smiley


  • #17   31. mar 2013 Ring og tag en snak med bilhuset mbm i kalundborg de plejer at være rigtigt gode til at råde folk og har også gode anmeldelser:)

  • #18   31. mar 2013 Nu er alle de andre små æsker jo også bygget af plastik, præcis som en Spark. Prik til en Spark med en rød pølse og du har en totalskade.



  • #19   31. mar 2013 Hvis du har 60-70.000 kroner er det vanvittigt at begynde at snakke om brugte biler. De nye små biler er vanvittigt billede for tiden.

    En ældre dieselbil med større motor? Halleluja. Vægtafgiften på sådan én er så dyr, at bare dén post sikkert vil gøre den dyrere end at betale 1000 kroner i afdrag om måneden på den nye - som koster ca 290 kroner halvårligt.

    Kom nu ind i kampen venner. De lave omkostninger ved den elt nye bil vil være meget billigere end den nye brugte.

    Desuden - jer der snakker om at købe en 2 år gammel bil. Det kan slet ikke betale sig pt. De er relativt alt for dyre i forhold til de helt nye microbiler.

    Du bør købe en helt ny lille bil. Personligt ville jeg vælge en Citigo uden ekstragejl i hvid - gratisfarven. Jeg ville også ofre 3500 på Move & Fun systemet. Det spiller bare - og måske 1200 på ekstra højttalere. Lyden er overraskende god med de ekstra højtalere.


  • #20   31. mar 2013 Nu koster en Citigo jo så også FRA 87k og op.

    Med en brugt er det værste værditab overstået og man får markant mere bil for pengene.


  • #21   31. mar 2013 Jeppe, jeg er ked af at ødelægge din illusion, men sådan er alle nye biler bygget..
    Du ved, sikkerhedskrav og alt det der, som du jo sikkert er ligeglad med..


  • #22   31. mar 2013 Man får ikke en brugt Citigo forærende. De koster stadig næsten det samme som de nye. Desuden er mange af modellerne faldet en del på det sidste - og ejerne tror stadig de skal have næsten det samme for dem.

    Der er ikke en skid at hente på at købe en brugt pt.


  • #23   31. mar 2013 Malkeren, så kigger du de forkerte steder smiley

  • #24   31. mar 2013 Desuden har alle tosserne også købt alt muligt komplet ligegyldigt ekstraudstyr så som læderrat, chromepakker - og metallak. Alt sammen komplet ligegyldige ting på f-eks en Citigo. Den har standard alt det nødvendige udstyr - og meget mere til.

    Man gør den bedste handel ved at droppe alt pjattet. jeg vil dog råde til at ofte de 3500 på det komplette Move & Fun system. Det er altså pengene værd - og gør bilen rigtig cool.


  • #25   31. mar 2013 Hvor kigger du efter en billig brugt Citigo? Kan du linke mig én?

    Jeg gav personligt 98.500 for konens 5-dørs. Med Move & Fun, ekstrahøjttalere, måttepakke, lakforsegling og levering. Kom alt i alt af med 98.500. 5-dørs koster 10.000 ekstra.


    Det kan man ikke engang finde en brugt for.


  • #26   31. mar 2013 Køb du en gammel Dieselbil - men prøv at undersøge vægtafgiften først. Dén er i mange tilfælde dyrere end afdragene på den nye bil - hvis man betaler den slags. Bedst og billigst er det naturlgivis at købe dem kontant. Men selvom man skal betale afdrag - vil man sidde meget bedre økonomisk end en gammel dieselbil.

  • #27   31. mar 2013 jeg havde kigget på noget VW Polo eller Seat Ibiza fra omkring årgang 2006-2008 der har gået omkring de 100K de kan sagtens fås til dit budget og så vælg den med en 1.4 75/85 HK benzin motor, så får du meget mer bil for pengene end lille pis øko spand, som er ulidelig at køre i, og de er stadig fornuftig i forsikring og grøn ejerafgift og køre snildt 15-17km/l

  • #28   31. mar 2013 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/hyundai/i10/11-classic/1595958

    Hyundai I10 er en skide god bil. min stedmor har en. vi bruger den engang i mellem når vi alle tre her hjemme skal på tur da der faktisk er overraskende meget plads i den mere end der er i min fiat.. ellers hvis du kan finde en i20 den er jeg også positiv over.. hvis pengene var der fra min side af havde jeg valgt en i10 eller en i20


  • #29   31. mar 2013 Malkeren, mange steder..
    Diesel afgift, nej den er sku ej..
    Du skal bare holde dig fra de helt store..
    På de mindre er den på omkring 3-4000kr om året..
    Penge jeg glædeligt ville betale, hvis jeg kørte noget længere end jeg gør og mere på motorvej selvfølgelig..


  • #30   31. mar 2013 4000 om året. Det er så også 3500 mere om året. Og hvad med reperationer osv på den gamle bil? De nye koster 1500 kroner for første service - efter 15000 km. Og der er fuld garanti.

  • #31   31. mar 2013 http://www.nysynet.dk/vagtafgift.htm

    Desuden - er bilen ikke udstyret med partikelfilter - altså dieselbilen så koster den 1000 kroner ekstra om året - oven i de priser som står i tabellen.

    Det er HELT vildt. De ældre dieselbiler - eller bare dieselbiler som kører under 20 KM literen er lige til at køre i havnen idag. INTET kan forsvare den store afgift. Hele regnestykket bliver ødelagt - om man så får bilen foræret.


  • #32   31. mar 2013 Ja, se.. så slemt er det jo heller ikke.. vel..
    Og jeg vil stadig hellere betale den smule mere, også have en bil med mere komfort i..
    Og skid da på den service.. så stor forskel er der sku heller ikke prismessigt..


  • #33   31. mar 2013 Og hvem siger at den lidt ældre bil går i stykker??
    Og jo, det kan sagtens svare sig.. partikel filter eller ej..
    Der er INGEN af de nye microbiler der går over 20km/l i i gennemsnit..
    Kører jeg normalt, så render min 15.5km/l
    min mors up render vel 16-17 stykker.. men hun er også en gammel kone, der ikke kan finde ud af at køre mere end 80..
    En fornuftig diesel går jo fint over 20..
    Selv min kammerats passat fra 08, går i gennemsnit 18km/l
    Og den er da 1000 gange bedre end de små pis biler..
    Nu siger jeg ikke han skal købe så stor en bil..
    men kom nu ind i kampen..


  • #34   31. mar 2013 SLEMT? Har du set listen over grøn-ejerafgift og dieselbiler????

  • #35   31. mar 2013 Nå ja - det gør den vel ikke? smiley På den alder biler begynder udstødningen at skulle skiftes. Bremserne skal have nye skiver - og maange ting, som du nok vil erfare hvis du har bil i længere tid ad gangen. Den slags kommer slet ikke på den nye de første par år.

  • #36   31. mar 2013 Til de tal herunder kommer der 1000 kroner mere på, hvis bilen ikke har partikelfilter. priserne er HALVÅRLIGT. Det er da helt sort. smiley Det er da rørende billigt.

    Kom med en specifik ældre dieselbil - så kan vi da se hvad den koster?


    28,1-32,0 km 560 kr.
    25,0-28,0 km 1.000 kr.
    22,5-24,9 km 1.380 kr.
    20,5-22,4 km 1.760 kr.
    B 18,8-20,4 km 2.120 kr.
    17,3-18,7 km 2.510 kr.
    C 16,1-17,2 km 2.880 kr.
    D 15,0-16,0 km 3.260 kr.
    14,1-14,9 km 3.650 kr.
    E 13,2-14,0 km 4.030 kr.
    F 12,5-13,1 km 4.420 kr.
    11,9-12,4 km 4.790 kr.
    G 11,3-11,8 km 5.160 kr.
    10,2-11,2 km 5.920 kr.
    9,4-10,1 km 6.690 kr.
    8,7-9,3 km 7.430 kr.
    8,1-8,6 km 8.210 kr.
    7,5-8,0 km 8.920 kr.
    7,0-7,4 km 9.680 kr.
    6,6-6,9 km 10.470 kr.
    6,2-6,5 km 11.200 kr.
    5,9-6,1 km 11.960 kr.
    5,6-5,8 km 12.740 kr.
    5,4-5,5 km 13.500 kr.
    5,1-5,3 km 14.320 kr.
    Under 5,1 km 15.090 kr


  • #37   31. mar 2013 bla. bla. bla.

  • #38   31. mar 2013 Nogen der kan nævne en dieselbil der kører under 5.1km/l? altså opgivet til det. smiley

  • #39   31. mar 2013 Haha. Måske en Cayenne - eller hvad med den der VW Toureg? smiley

    Men det er da grimt. En Golf 3 Diesel vil koste ca. 7000 om året i afgift. Det gør dem jo i praksis værdiløse.



  • #40   31. mar 2013 Okay Toureg kører 8,2 på literen - på papiret. Og det er jo det, som tæller. smiley

    Ca 16.500 om året. Ikke så galt endda. Havde troet det var værre.


  • #41   31. mar 2013 Kan du ikke lige finde en brugt Citigo til en god pris - skal nemlig bruge én til - til mig selv. Jeg vil meget gerne - seriøst - have et link til én. smiley

    Det lyder til du kender gode billige steder!



  • #42   31. mar 2013 ja sad også lige og stenede noget LAnd cruiser osv. de ligger også omkring de 8 på papiret... måske noget US Diesel truck...

    min søs gir 11.000kr for hendes Mk.2 GTD
    faktisk det samme hver halve år som hun gav for den....


  • #43   31. mar 2013 Kør ind til en forhandler og få dem til at finde en brugt..

  • #44   31. mar 2013 Det er mange penge.. Jeg gider simpelthen ikke bruge så mange penge på kedelig transport. Hellere en billig til hverdag - og så noget rigtig fedt - som er veteran og derfor relativt billig.

  • #45   31. mar 2013 Michael. Folk står i kø efter dem. Der er stadig længere venteliste på de nye. Så - der er ingen billige brugte. De er alle dyrere end en ny uden metallak osv. Jeg HAR snakket med min forhandler. Jeg skal nemlig bruge én til. De er nemlig super overraskende fede. Og pladsen synes jeg er BEDRE end i en ældre Polo. De er simpelthen blevet bedre til at udnytte pladsen. Desuden vejer de mindre og har ligeså mange heste som en gammel Polo. Så- det er altså lidt fis med den Polo-snak- og om de er bedre end de små øko-kasser. man har simpelthen ikke prøvet biler, hvis man tror det.

  • #46   31. mar 2013 så vent.. Jeg kan ikke se problemet..

  • #47   31. mar 2013 Der er ingen problemer. Men vi snakker om hvad denne trådstarter bør købe - og det er absolut ikke fornuftigt med en 3 - 5 år gammel bil. Desuden kører en ny Citigo -. som jo er en UP i forklædning -efter min vurdering meget lækrere end en gammel Polo, f.eks. Så - både økonomisk og også komfortmæssigt vil jeg klart sige den nye - skal vi så sige MII - som er endnu biligere hvis man ikke vil have elruder / centrallås, er det bedste køb.

    Desuden kører Citigo / Mii og UP, faktisk det de er opgivet til. Ikke som KIA, Picanto og alle den slags - måske også Spark - de kører jo reelt kun 16-17 MAX på literen. Min kører allerede over 20 på literen - målt. Og det er i frostvejr og med vinterdæk - og ikke tilkørt motor.


  • #48   31. mar 2013 Ja ja, så siger vi det..

  • #50   31. mar 2013 TwinAir- uha. Jeg kender folk med dem - de kører reelt om omkring 12-13 på literen! men ja - det er en fed motor - men IKKE økonomisk.

    Hvis du kan få din SPARK til at køre 20 på literen - så tror jeg du kan få en MII til at køre 28!

    Det er helt rigtigt - det har alt at gøre med hvordan man kører. Det har utroligt meget at sige. Man skal bruge hovedet. Der går lidt sport i det i de små dér, synes jeg.

    Jeg er enig i der sikkert ikke er den store kvalitetsforskel - men jeg synes Citigo'en FØLES lækrere end en Spark.

    Jeg er sgu langt fra mærkesnob - vis jeg var det havde jeg nok købt en UP. Hehe


  • #51   31. mar 2013 Haha - en time går stærkt idag hva. Se tiden på vores indlæg smiley

  • #52   31. mar 2013 Interessant, at du har prøvet at hypermile i en UP. Men - var det en BMT mon? Der er forskel på de første Citigo's som kom tillandet også - de var ikke "active greentech - som svarer til BMT hos VW. Jeg tror det har lidt at sige. F.eks er BMT / GreenTech sænket lidt for at minimere vindmodstanden osv.

    Det har alt at sige med hvordan man kører. Man bliver altså grebet lidt af det. Det er næsten sjovt at se hvor små tal den kan skrive.

    Selvfølgelig vil alle bedst kunne lide det de har købt. Men - de har vel også købt dem af en årsag. smiley


  • #53   31. mar 2013 Okay. Spændende.

    Gu er det da sjovt at få dem til at køre langt. Det er jo spild af penge at brænde benzin af på almindelig transport. Ligemeget hvad man kører i bliver det hverdag når man skal køre til fra job f.eks.

    Jeg synes det er genialt med de små økoslæder til den kedelige daglige tranport - de gør det jo godt. man kan nærmest ikke forlange mere af et transportmiddel!

    Hvad skete der med dit udrykkerleje? jeg synes nemlig jeg kan høre en smule fra gearkasse / udrykkerleje i Citigo- men det er vist noget de alle siger. jeg synes bare ikke den sagde noget da vi lige havde hentet den.


  • #54   31. mar 2013 Aygo/C1/107 er biler der er 8 år technologisk bagud.
    Nok det tammeste "ny"bil køb du kan komme i nærheden af.

    Jeg er ved at dø af skræk, når min pendler kammerats Spark rammer 110+, (det svarer til ca 470 km/t i en A8er), og jeg syntes det er ærgeligt at bagagerummet er skiftet ud med et bagsæde??

    Der er derimod solgt en milliard UP/citigo/mii, her er technologien kun 1 år gammel, og det kan kun være muligt at finde et billigt eksemplar med 30.000+ på klokken!


  • #55   31. mar 2013 Det kan ikke kaldes støj. Men man kan fornemme lidt lyd i de lave omdrejninger. Men - jeg er ikke så bange. Hvis det er / bliver et kendt problem, så må fabrikken jo gøre noget ved det - og kalde dem tilbage og få en forstærket gearkasse / bedre lejer. Der er solgt så uendeligt mange af de biler - så hvis der er et problem, så kommer det frem.

    Men god idé, at prøve en tilsvarende


  • #56   31. mar 2013 Hvorfor er der ingen der nævner Fiat Grande Punto.. Lækker bil som kører langt på literen og rimelig stabil.

  • #57   31. mar 2013 Ja - kiggede lige. Jeg må altså sige de priser er lokkende! http://www.fiat.dk/dk/kampagner/punto-aabenthus-23-24-marts

    Jeg har altid godt kunne lide den dér Punto's design. Den er rigtig flot. Men - det er jo en gammel model efterhånden - så mon ikke den nye er lige om hjørnet, så det er derfor de her skal væk. De nye modeller er tit billige for tiden, synes jeg. Så. Jeg tror man altid vil ærgre sig lidt når den nye model kommer 6 måneder efter man har købt ny bil. Så ser denb allerede gammeldags ud.


  • #59   31. mar 2013 renualt twingo.
    eller smid 60 som udbetaling og køb en clio...
    ellers laver suzuki biler som holder ret godt i motoren...


  • #60   31. mar 2013 Michael O - Jeg synes bare du skal tage og stikke piben ind og lade folk have deres egen holdning. Der er en grund til at Spark og alle de andre småbiler er så billige, og det er at de er billigt bygget af billige materialer. Det er ligemeget om det er en Peugeot 107, Spark, Picanto eller hvad de nu ellers hedder. I forhold til den lidt større bilklasse med Polo, Fiesta, Corsa osv er der en kæmpe forskel for måske kun 20.000 ekstra. Jeg ville til hver en tid vælge en lettere brugt Fiesta f.eks. i stedet for en ny mikrobil.

    Og forresten fatter jeg ikke man anbefaler en Spark når man tydeligvis har en milliard problemer med den Casper.


  • #61   31. mar 2013 Ja ja, så siger vi det.. pff..

  • #62   31. mar 2013 Vi var ude og prøve ALLE de små da min kæreste købte ny bil sidste år, og vi købte en Renault Twingo Sport 1,2 16v . Fornuftig finish, godt udstyrs niveau i forhold til konkurrenterne, 4cyl motor med 85hk (tror jeg nok) . Køre faktisk kanon og på de 20.000km hun har kørt i den har der bare ikke været noget at sætte en finger på .

  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 38 Svar: 39
    #63   31. mar 2013 Nogen der kender noget til Suzuki Splash? Kan fås brugt fra 09/10 inden for mit budget. Hvordan kører de kontra de andre biler nævnt i tråden, er der nogle typiske problemer med dem, og hvor langt kan man forvente at køre på literen?
    Synes umiddelbart det ser ud til at man får meget bil for pengene kontra de andre små minibiler.


  • #64   31. mar 2013 de ok... designet er jeg ikke meget til men det jo op til dig...

  • #66   31. mar 2013 De priser på gamle Splash virker da helt i skoven, når man kan få en helt ny Twingo for 75.000 med alt lækkert udstyr - og radio og bluetooth osv. Og frisk garanti.

  • #67   31. mar 2013 Renault - alt andet er helt tosset når vi snakker miniputter . Ikke engang den noget dyrer Fiat 500 kan være med efter min mening .

    Jeg er 100% VAG mand, men Renault laver altså bare noget der fungerer .


  • #69   4. apr 2013 Lad nu vær med at straffe dig selv for regeringens 180 % bilpolitik, og køb en brugt TDI eller en ny 1,4 T smiley

Kommentér på:
Valg af lille økonomisk bil.

Annonce