{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billigste måde at hente bil på?
  • #1   1. apr 2013 tjaa, det er i hvert fald det nemmeste at tage færgen, og du skal jo kun betale for bilen den ene vej

  • #2   1. apr 2013 Ja jeg var ikke i tvivl om at Katrine S også var inde over det her emne, så det også ødelagt.


  • #3   1. apr 2013 færgen via århus til kalundborg

  • #4   1. apr 2013 tag afsted uden bil medfærgen. og hør sælger om han vil mødes ved haven. er den noget er det bilen retur hvis ikke så det retur alligevel bare lidt billiger.

  • #6   1. apr 2013 Ud fra det, jeg kan se, må det konkluderes, at jeg nok kommer til at skal tage færgen, tak for hjælpen. Så må jeg jo bare have fundet ud af, hva' sådan en tur kommer til at koste..

  • Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #7   1. apr 2013 Hvis du kan komme nemt til Århus (enten med tog eller hvis du bliver kørt) ville jeg nok synes det var nemmest. Med toget over broen skal du af i Slagelse og med bus. Det tager ca. 45-50 minutter og landbus er sjældent særlig spændende. Ellers skal du af i Roskilde og skifte til regionaltog mod Kalundborg hvilket tager ca 1 time fra Roskilde, så det kan næppe svare sig.

  • #8   1. apr 2013 Gid de havde fået lavet den skide kattegatbro.. smiley

  • #9   1. apr 2013 Marcus, tak for din fine beskrivelse. Og jeg kan snildt blive kørt til Århus, da jeg jo selv har bil i forvejen. Så må kæresten sku lige "obbe" sig smiley

  • #10   1. apr 2013 jonas A gid i jyder stoppede med at brokke jer. i kan forhelvede stadig køre til fyn og tyskland uden det koster bropenge. vi andre kan køre til møn. lowlandfallstar og amager. uuu hvor fedt. smiley

    men køre i turen så kan i nemt finde andre biler hvis ikke den første er tiltalende. gjorte vi med min kamis vogn. kiggede på 4-5stykker alle lort og så fandt vi den sidste som var fin.
    og den kunne ikke leveres pr omgående men først dagen efter. længe leve smartphones vi fandt et sted at overnatte for en ok pris... så på den led kunne det betale sig.


  • #13   1. apr 2013 Haha, Ketil smiley Trak på smilebåndet smiley Morten - du har ret. Nu har jeg heller ikke selv ret meget styr på biler. Altså også ang papir, omregistrering osv. Så en mekanikerven vil nok være en god ide at tage med smiley Men er det meget dyre at have en passager med i bilen til returfærgen? Vh

  • Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #14   1. apr 2013 Du kan jo også tage færgen ud og køre hjem over broen. Du slipper for ventetid og tidsmæssigt bliver det vist det samme. Det tager ca 2,5 time at køre til Randers fra Kalundborg, og med med færgen 2t 40m til Århus plus du så skal fra Århus til Randers.Alt efter hvor meget brændstof du skal bruge, så tror jeg ikke der er den store difference.

    EDIT. det koster ikke ekstra for flere personer idet du betaler for en bil både over broen og på færgen.


  • #16   1. apr 2013 Jeg er sådan set ligeglad med, hvor langt tid det tager. Jeg tænker mere på Økonomien smiley

    Ahh nu er jeg med Marcus, tak. Troede man betalte for en bil, og så kom der ekstra for antal passagere.

    Den var nyttig, den der hjemmeside. Der står også lidt priser osv. Tak.



  • #17   1. apr 2013 Ring til autologik så for du bilen leveret smiley det er det nemmeste

  • #18   1. apr 2013 Ja, det er nok klart det nemmeste, men ikke det billigste, hehe.

Kommentér på:
Billigste måde at hente bil på?

Annonce