{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Ca. pris på at lave rust {{forumTopicSubject}}

Var til syn med den kære sierra i dag....

der er to gennemtæringer...begge ligger lige under der hvor forsæderne er monteret bagtil ud mod døren(ved ikke om det giver mening?)....det er det eneste der er, men det er selvfølgelig noget der skal laves....vil tro det er to stykker på 15x15cm der skal fjernes og erstattes med nyt(uden at have givet mig til at pille i det...

Hvad kan sådan noget koste at få lavet?(evt. hos en privat?)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ca. pris på at lave rust
  • #2   4. apr 2013 ca 1000kr vil jeg tage for det

• #3   4. apr 2013 350 kr ca.

• #4   4. apr 2013 der da ingen der er så dumme og gide lave det for 200-350kr. stå der og slibe og få at muligt lort i hovedet og osv og svejse nye pladedele i og få svejse gnister ud over det hele. så man fandme dum hvis man gør det for det dumme beløb.

• #6   4. apr 2013 fin holdning du har Rune... hvis alle tænkte de ikk gad løfte en finger for under 1000 kr, så skulle alting da nok stige lidt. Jeg er helt sikker på DU så også gladelig vil give samme timeløn til andre når du skal have lavet noget.

Brian - regn med ca. 3-500 alt efter hvem du får fat på og kender.

• #7   4. apr 2013 Nu får jeg hug: lav det selv af noget plade og popnitter + spartel.

• #8   4. apr 2013 hvorfor løfte en finger for 200 når man bare kan løfte den for en der glædelig giver 1000?

• #9   4. apr 2013 Ville nok også tage i omegnen af 600kr for det da måtter osv skal ud så der ikke går brand i det.. muligvis fjerne noget bremserør og lign til side så ryger der lidt grunder og noget gummihud så det ikke ruster igen såå under 600 kr inkl matrialer mm så er man skudt i hovedet hvis man spørger mig.. der går også strøm gas og plade til det er trods alt ikke gratis smiley

• #10   4. apr 2013 tak for alle svarene...:-)...det bliver ikke lavet med popnitter og spartel...den er rigtigt pæn under bunden, alle andre steder end der...:-)

• #11   4. apr 2013 tager ca 150kr i timen, og er det ikke mere ende det, tage det vel 2-4 timer,
    alt efter hvor omfattende det er

• #12   4. apr 2013 hvis det er rundt om forstærkninger til sæderne, så kan det godt tage længere end en time, specielt hvis man skal til og have kabinen ud.......

vil også sige 1000-1500kr, og ærlig talt kan det jo ikk svare sig på den bajle, synes hellere du skal sælge den til mig for 1750.- smiley

• #13   4. apr 2013 GMonkey> haha...jeg har lige købt den for 3500, og den er dælme fin...men jeg har en gammel golf 3 med defekt kobling og et år til syn du kan hente for de 1750...:-P

• #14   4. apr 2013 det er forresten ved forstærkningerne...vidste bare ik hvad de hed...hehe...

har fundet en der muligvis skal se på det....men hvad kan jeg evt. gøre for at lette hans arbejde? pille passagerersæde ud evt?

• #15   4. apr 2013 Golf3?? ellers tak, handler kun med biler smiley haha

eller, hvis det er en GTi eller VR6 så måske da smiley

Pil tæppet ud ja.

• #16   4. apr 2013 haha ja det er så kun en 1.8 med 90hk, som bare står i vejen.....

• #17   4. apr 2013 jeg har lavet det engang for mange år siden og sæderne skal altså ud så der går hurtigt 1 time bare med og skille ad og samle´jeg tror mere vi er oppe et sted mellem 1000-2500 kr ca. afhænig af hvor slemt det er og hvem der laver det

• #18   4. apr 2013 jeg gad ikke lave sort arbejde for 300kr da.. så heller holde fri.. 1000kr lyder mere rimeligt

• #19   4. apr 2013 Jeg vil nu også tilslutte mig at jeg ikek gider åbne værkstedet op for en times arbejde, knap hvis det er mig selv til den pris smiley
    Men hvis du er seriøs nok, så vil jeg gerne fikse det for dig, hvis du kan tage den Golf med så!?
    Så sku jeg gene lave det gratis for dig, hvis du selv fjerne det brandbare såsom måtter osv. så vi begge får noget ud af det, en Sierra Mand til en anden, går det helt galt, kan jeg jo bare skære et frisk stykke ud af min Xr4i ;p

• #20   4. apr 2013 Kan også hjælpe dig med den bule på døren, hvis du selv lige piller beklædningen af den smiley
    Men tilbage til emnet, så ja, du skal nok regne med en 500mand om så der er regning eller ej hvis det "bare" er en gummiprop som der er tæret udover sine kanter.
    Har ihvertfald lukket 2 huller samme sted i min Sierra (dog pga. stivhed i karossen ikke rust smiley hvor jeg godt ku forestille mig der kom rust, ligesom i Golfer Puntoer mv. er det et klassisk sted og i realiteten, kan du stikke et kopbor i og sætte en større prop i, uden der er NOGEN (udover folk der altid ved bedst, men ikke selv kan lave det) der kan sige noget imod det..

• #21   4. apr 2013 Vi kan lave en lille handel med din golf 3 og lidt penge til dig, hvis du er intra. Har lavet meget rust, hvis det var noget skriver du bare.

• #22   4. apr 2013 Hej igen...golfen kan ses på min profil...den har desværre en defekt kobling, og jeg har taget en masse dele af(de ligger dog i kælderen og kan følge med bilen)...:-)...og tak for svar og tilbud...jeg skal lige ud og snakke med en makker om det en af de nærmeste dage, men hvis han ikke laver et godt tilbud vender jeg lige tilbage...:-)

• #23   14. apr 2013 Må hellere lige opdatere...:-)...

Fik lavet det for 1100 inkl. materialer, og så lappede han også min udstødning, så nu er jeg synsklar....

Tak for alle bud osv...og golfen er selvfølgelig stadig til salg i dele eller som karosseri med div. dele hvis nogen er interesseret...

Kommentér på:
Ca. pris på at lave rust

Annonce