{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Autobutler.dk
  • #1   5. apr 2013 ja synes det er rigtig ubrugeligt..
    Man spørger om tilbud til noget og folk giver tilbud på noget helt andet crap..

Men okay er krævende så det er nok derfor smiley

• #2   5. apr 2013 Jeg synes det er en super fed side.. Har brugt den en del gange..
    Man sparer masser af penge..

• #3   5. apr 2013 Brugte den en gang og gør det aldrig igen.

• #5   5. apr 2013 Jeg har heller ikke nogle god erfering med dem

Jeg bruger kun www.biibo.dk istedet det er 1000 gange bedre smiley

• #6   5. apr 2013 Jeg foreslog en kammerat at prøve det, og han fik da også et fint tilbud på 5500 kr for at få skiftet tandrem og en ting mere.. Da han så skulle hente bilen skulle have af med 8500 kr, da de havde købt nogle "dyrere" dele til bilen..

Så jeg foreslår ikke min kameerat at gøre det igen !!

• #8   5. apr 2013 Jeg endte også med en langt højere regning end lovet. Plus en ridset bil . Plus en overskredet tidsfrist. Plus jeg måtte hente min bagerste nr-plade på en politistation ca 10 km væk derfra. Men de havde SLET SLET ikke været ude at kører i den nej.
    Og det endte med at jeg alligevel måtte kører på mærkeværksted med den da de ikke havde lavet det som de skulle.

• #9   5. apr 2013 Prøv biibo.dk istedet

• #10   5. apr 2013 Der er delte meninger kan jeg fornemme, men det lyder lidt som om det er de valgte værksteder der har fejlet.
    Tror jeg prøver, jeg skal have bilen sporet.

• #11   5. apr 2013 J£$P£R J£N$£N:
    Min fejl?
    Mekaniker ikk kender problemstillingen..?

WTF

Skrev at jeg skulle have pillet lygteglasset af for at kunne skifte en linse i lygten..

Og så tilbyder stederne mig at få afmonteret lygten fra bilen..

Hvordan helvede kan det være min fejl?
    Det er bare en ikk en side man skal bruge hvis man skal have lavet noget specielt..
    Virker sikkert fint til standard ting som at spare 500kr på et service eller noget..
    Men det har jeg ikk erfaring med smiley

DOG behøver folk ikk at spilde min tid med at komme med tilbud hvis de ikk engang fatter hvad der skal laves..
    Og hver gang skulle jeg ringe og vente i kø.. Og så ringer de en op KONSTANT for at sælge bilforsikringer osv.. smiley

• #12   5. apr 2013 Forespurgte på skift af en toppakning på en Golf3 1.8, der er dele for ca 2.400,- det ville de have 4.500,- for, meget billigt synes jeg, incl afhentning af min bil, ca 30 km væk, og det er jo så incl garanti osv, men jeg brugte ikke tilbuddet da der var noget rust i bilen som jeg ikke rigtigt havde overblik over.

• #13   5. apr 2013 En sporing kan koste mange forskellige priser, f.eks. hvis der er noget defekt så skal det jo skiftes inden sporingen.
    Det er noget til 500-700 kr og dækcentrene har nok de laveste priser, og de er sikkert ikke med i autobutler, så deres priser får du ikke.

• #14   5. apr 2013 Bruger det ikke. Skal der laves noget hos en mekaniker så skal det var en der kan finde ud af sit job. Har prøvet at tage samme tur mht forsikringer. Hvor der der blev skrevet at kunne de ikke klare mc. Heltidsulykke med udvidt mc dækning. Og ansvar på oplyste bil til under 7000kr så sku de ikke kontakte mig. Laveste bud tag sænket 13500 og fik fra røvet 30min af mit liv.

• #15   5. apr 2013 Har ikke selv brugt det, men svoger og svigerinde har brugt det flere gange og alle gange har de været meget tilfredse..

• #16   6. apr 2013 Det gælder bare om at finde det rette værksted, man kan jo gå ind og læse hvad folk mener om deres arbejde. Arbejder selv på et værksted hvor vi engang imellem får nogle biler ind via autobutler. koblingen skulle skiftes, ned med gearkassen wupti, så fik vi øje på noget oliespild. Det var en pakdåse i gearkassen, det kræver lige adskillelse af gearkassen. Så det kan godt koste lidt mere end det første tilbud, kunden bliver selvf, informeret inden vi foretager os noget. Det ville maks holde 30.000 km og begynde at fedte hvis ikke det blev skiftet. Og de var tilfredse. smiley

• #17   6. apr 2013 Som værksted kan man oprette sig selv inde på biibo.dk/autobutler+ der var vist flere. Så i kan risikere at få tilbud fra samme firmaer smiley hehe

• #18   6. apr 2013 har os kun gode ting at sige om autobutler.
    fik et tilbud på skift af tandrem på en mondeo fra et værksted i odense og sparet 800 kr plus da kærsten var med bilen bleve hun tilbudt en bil at låne til de var færdig med vors. plus vi fik 3 års garanti på de nye dele og ders arbejde.

• #19   6. apr 2013 jeg spurte efter pris, på et helt almindelig tandremsskift på min 307. men fik kun det svar. at ingen havde givet tilbud på opgaven.

• #20   6. apr 2013 Man skal så også lige huske at dem med den billigste pris tit og ofte løber tingne meget hurtigt igennem, ellers kan det ikke hænge sammen, så det er både godt og skidt på samme tid.

• #21   6. apr 2013 Useriøs pis efter min mening...

• #22   6. apr 2013 Jeg har siddet derinde og givet tilbud for firma, og jeg syntes det er dybt useriøst... Og fatter ikke dem der sidder og skambyder på opgaverne...

• #23   7. apr 2013 Det jeg kan læse ud a dem der taler for, er at de reelt ikke ved en meter om hvordan tingne foregår.. Men det nok også meget godt. Nu er det ikke alle der springer over hvor de kan mht et eftersyn f.eks. Men jeg ved at der er mange ellers kan den oplyste pris ikke hænge sammen rent økonomisk, og i regner vel ikke med firmaet sætter penge til vel?

Kommentér på:
Autobutler.dk

Annonce