{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.357 visninger | Oprettet:

Kaj J
Kaj J
Tilmeldt:
7. apr 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

NISSAN QASHQAI {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Nissan Qashqai 1,5 Cdi 2008 (5 år gammel).
Den har kørt 196.000 km og alle eftersyn er overholdt.
Den blev synet for 1 år siden med bemærkningen "den er jo som en ny bil".
NU KAN DEN IKKE MERE
Motoren gik i stykker i Tyskland i påsken, den sagde en underlig høj lyd.
KAN EN NISSAN MOTOR IKKE KØRE LÆNGERE???
Hvad gør jeg, er der nogle der kan give mig et godt råd?
Kaj


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NISSAN QASHQAI
  • #1   7. apr 2013 Prøv da at starte med at finde ud af HVAD der er gået i stykker i motoren... Kan jo være mange ting.

  • #2   7. apr 2013 en Nissan kan køre 10000000000000000000000000 km !

  • #3   7. apr 2013 Den burde kunne køre længere ind det, men er den kørt med den rigtige olie type??

    Hvad med olie mængden i bilen?? Altså var der for lidt olie tryk på??

    Det kan være RIGTIG mange ting som spiller ind og det kan vi her på BG desværre ikke hjælpe dig med fra vores stol foran computeren..

    Den skal ned og tjekes og så får du et svar du kan bruge til noget...

    Du kan evt. Prøve at finde ud af hvad en ny motor koster?


  • #4   7. apr 2013 Nu er 1.5 motoren jo en fransk motor...

    Men jo, en nissan skulle køre længere smiley


  • #5   7. apr 2013 Aldrig køb en bil du ikke kan udtale navnet på ! (;

  • Kaj J
    Kaj J Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   7. apr 2013 Hej igen
    Fik diagnosen af en autoriseret Nissan forhandler i Neumünster. Der skulle en ny motor i bilen (33.000,-Kr). Har fået den lavet for jeg skulle jo bruge bilen.
    Skal jeg følge op på sagen ved Nissan Danmark?
    Kaj
    Nej den var ikke løbet tør for olie!


  • #7   7. apr 2013 Hvis du har fået diagnosen, hvad var grunden så til at den var stået af?

  • #9   7. apr 2013 Lyder som om forhandleren/værkstedet, har travlt med blot at fortælle dig der skal en ny motor i! Hvis alle service er overholdt som du siger, så skal du gå til dem og finde ud af hvad der er sket, for om muligt kan noget af ansvaret måske placeres hos dem!

    Hvad anden grund skulle der ellers være til at køre sin bil på et dansk værksted og betale grov overpris for at blive pulet i rumpetten, hvis ikke der følger én eller anden garanti for at de har gjort deres arbejde ordentligt og vil stå inde for det!

    Så find ud af HVAD der er gået galt og så vend tilbage i denne tråd! Er det f.eks. en rem der er sprunget kort efter at den er blevet monteret ved service, ja så er det værkstedet der skal dække imo!


  • #10   7. apr 2013 Det som er problemet nu. er at skaden er lavet og havde han garanti, så ville de sikker sige den skulle laves på deres værksted, før de vil dække skaden?

  • #11   7. apr 2013 Hvis den er lavet i udlandet, så er regningen betalt, og der er ikke noget at gøre fra den danske impotør.. Desværre...

  • #12   7. apr 2013 De rykker noter på remskive til nederste takthjul mener renualt har indkaldt deres modeller til kampange hvis dit problem da er relateret til den fejl

Kommentér på:
NISSAN QASHQAI

Annonce