{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Min gamle Golf? {{forumTopicSubject}}

Godaften!
Jeg ville lige høre om der er nogle der kender den her, eller om ejeren selv ser dette opslag, da det kunne være sjovt at høre på hvilken stand, osv. den er i.
Det var en 1,8 Manhattan, totalt original, og havde stået stille fra 1994, og så til 2012

Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min gamle Golf?
  • #1   9. apr 2013 Jeg solgte den til en mekaniker i Jylland et sted, i bytte for min Peugeot 406 3.0 V6'er:)

  • #2   9. apr 2013 skyhigh.
    du sku havde brændt den først. på den måde bidrager du ikke til overlevelsen af en bil der sku havde været død inden den blev designet...


  • #3   9. apr 2013 Sø-Propel Ketil


    Det må du hvis uddybe lidt mere


  • #4   9. apr 2013 Vi kan jo ikke alle elske Toyota Carina Stc. car smiley haha

  • #5   9. apr 2013 G2 er en piv ringe bil ligesom G3´eren er. kan kun sige en god ting om dem og det er nå de er skrottet

  • #6   9. apr 2013 Det er da sjovt der er så mange af dem, hvis altså det er så meget noget lort..

    Jeg kan slet ikke følge din tankegang og jeg har haft 4-5 stykker af dem..Kører lige nu i 1.6 diesel van fra 1988.. Har lige rundet 50.000 km i den, og det har stort set kostet gratis..

    De starter altid, fejler meget sjællent noget, og er der endelig noget koster det nada i reservedel..

    Enkel at rep på



  • #7   9. apr 2013 Fordi der er mange af dem, betyder ikke at den er god? Der er også voldsomt mange 306'ere, Polo'er, Corolla, Aygo, Spark osv.? Så fordi der ikke kører særlig mange Supra'er rundt, så er det altså en knapt så god bil?

  • #8   9. apr 2013 Ketil, skal vi sammenligne med en corrolla?

  • #9   9. apr 2013 VW Golf II er en fantastisk bil uanset hvordan man vender og drejer den. Velkørende, driftsikker og billig i reservedele. Dem som siger noget andet, er enten vant til langt dyrere biler eller har kørt i en slidt og udtjent model.

    Mvh Mathias


  • #10   9. apr 2013 Rasmus G

    Den sammenligning du kommer med kan du da ikke bruge til noget? smiley du skal jo tage alderen med smiley jeg tror ikke på du ser ret mange spark eller aygo om ca + - 25år? smiley


  • #11   9. apr 2013 Rasmus G

    Hvor mange biler fra 80-90 kører der rundt af idag ?.. Var de ikke driftsikre og billige i dele plus nemme at makke i, så var de nok væk for længe siden.. Billige har de jo aldrig været..


  • #12   9. apr 2013 kan god være de 19-20 g2´er jeg har skruet på foruden mine ejne 2 G2´er har været kneppede lig... men sjovnt nok ser jeg meget meget meget sjældent en god golf. og køreenskaber og drifsikkerhed kommer aldrig op på samme plan som en corolla AE92 AE101... komfort og alt er så elendigt i Golf. kan godt være de billige at skrue på men forhelvede hvor gør man det tit.

  • #13   9. apr 2013 Det er da bestemt en smagssag, for de corrolaer jeg har kørt rundt i var, godt nok noget forpulet skrammel. Køreegenskaberne var lort, og komforten fra sæder, stank for groft. Så hellere køre rundt i min 2er.

  • #14   9. apr 2013 Tjah jeg kører 40 km på arbejde hver dag frem og tilbage altså ca 80 km.. Det har jeg nu gjort i 2½ år imens jeg har haft golfen.. Aldrig har den nægtet at starte, dog er jeg blevet hentet af Falck en enkel gang pga et sprunget koblingskabel..

    Jeg skruer aldrig i den, og har sammenlagt ikke brugt ret mange penge på den i de 3½ år jeg har haft den.. en ny blæser til kabinen og en ny starter er hvis hvad det er blevet til..

    Bilen gav jeg 1500 kr for også kostede det lidt at syne den..

    Jeg kan slet ikke nikke genkendede til de problemer og manglende driftsikkerhed i snakker om..

    Jeg har som sagt lige rundet 50.000 km i den


  • #15   9. apr 2013 50.000 km er jo heller ikke alverden? Der skulle ikke så gerne gå særlig mange ting galt de første 50.000 km smiley

  • #16   10. apr 2013 JEG har lige rundet de første 50.000 km i den, bilen har jo nok kørt en del mere da den er 25 år ikke.. Km går kun til 99.999 men mon ikke den har været rundt nogle gange smiley



Kommentér på:
Min gamle Golf?

Annonce