{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.475 visninger | Oprettet:

hyundai i20 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens jeg var med min mutter nede ved hyundai igår fordi hun skulle have tjekket hendes i10,er
jeg går så og ser på bilerne de har og falder over en i20,er og sætter mig ind i den den er faktisk okay nice...
og kunne godt ske mit valg faldt på sådan en

er der nogle her inde der har dårlige erfaringer med hyundai ? (:

Go og no go ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hyundai i20
  • #1   12. apr 2013 vi var også ude og kigge på ny bil til fruen, og faldt da over i30'eren... det er sku ikke nogen dårlig bil, hvad jeg sådan lige umiddelbart kan se. Og garantien er da virkelig kanon!!!

  • #2   12. apr 2013 ja 5 år (:

    Syntes dog i30 er voldsom stor.. nu ved jeg ikke om i har børn osv. smiley men jeg er bare mig selv smiley


  • #3   12. apr 2013 Min kæreste har en i20 1.2, den køre rigtig godt smiley

  • #4   12. apr 2013 men hvad med reservedele osv. er det en bil der er til at betale ?

  • #5   12. apr 2013 Min farfar har kørt Hyundai stortset siden den kom på det danske marked - uden problemer, en kammerat i Tyskland har kørt snart 200.000km i sin I30 firmabil - uden problemer, en veninde har snart kørt 60.000km i sin I10 - uden problemer, så I mine øjen er Hyundai en rigtig fin og driftssikker bil!!

    Men som med alt andet mekanik, kan man rende ind i en mandagsbil..... hvilket også er muligt med en Mercedes til en mill.!


  • #6   12. apr 2013 Det kan godt ske der er lang garanti men de gør ALT for at du skal betale i sidste ende.
    Og det er sikket ikke alle dele som de gider at betale for, undersøg sagen grundigt (; og snak med folk der har haft bilen og måske har haft problemer med den, inden du køber, Ikke fald for deres salgs trick med lang garanti (-;


  • #7   12. apr 2013 Reservedele er dyre (-;
    Men bilerne fejler ikke det store


  • #8   12. apr 2013 Nu arbejder jeg med bilerne til hverdag, og de fejler bestemt ikke noget. Selvfølgelig kan der komme lidt fejl, men det kan der også på andre bil mærker.

    og det med dyre dele er jeg ikke enig i. Synes det meget normal prisleje, hvis man ser på andre bil mærker også. Nu det jo ikke en opel Kadett smiley

    Tim c


  • #9   12. apr 2013 Altså min mor,s første i10 var en mandags model der sprang remmen efter 15.000 km. og hun havde overholdt alle service hun skulle betale det hele for at få det lavet. ingen garanti :S

    Hun valgte så at købe en ny hyundai i10 hos dem som bare køre der ud af smiley


  • #10   12. apr 2013 mine svigerforældre skulle have nye bag støddæmper til deres Hyundai
    De kunne få 2 stk til 1.500 pr stk.
    Jeg fandt dem dog billgere til 500kr pr stk. (Arbejder ved et Reservedelslager) og der var kun de 2 på lager i hele landet.

    Det skal siges at deres dele også er meget træls at finde da der fandtes flere forskellige af den samme del til bilen og ikke alle passer.

    Så jo de er sq dyre hvis du ikke kigger det rigtige steder


  • #11   12. apr 2013 Jeg har en i20 1.4 diesel med de her 90hk og en Chip... den fejler intet og kører bare super.. min er fra 2009 og har kørt ca. 110,000km det eneste der har været var at der kom rust i bagklappen men ja. Garanti så er den ski slået ny kom på og alt er fint igen.... så go go her fra...

  • #12   12. apr 2013 jeg har kørt hyundai i 2½ år og det i en ældre en af slagsen og den kører bare, bevares der har været lidt bremseskift og en køler der skulle skiftes, men det har kunne gøres for ret billige penge. jeg køber gerne hyundai igen og alle jeg kender der kører hyundai er ovenud tilfredse.

    jeg har prøvekørt ret mange hyundaier og de har alle hver og en kørt fremragende.

    priserne på dele syntes jeg nu heller ikke er meget højere end til andre biler, heller ikke de originale dele.

    det jeg har af kendskab til garantienordningen, så er den altså bare iorden, har aldrig før hørt om nogle som har haft problemer, men det kommer måske an på hvilken forhandler der er tale om.


  • Arn J
    Arn J Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #13   1. jun 2019 Har lige købt min i20, 1,25 fra 2014 for 9 dage siden og den kører helt vildt godt. Har dog ikke kunne finde ud af dens autopilot endnu. Så’n en ‘arm’ der sidder lige under blinklysarmen.

  • #14   28. dec 2019 Har en i 20 gået 240000 glider i koblingen ?? sådan on of smiley

Kommentér på:
hyundai i20

Annonce