{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e46 320d vs. 330d.
  • #1   13. apr 2013 Det to gode biler, 320d går skide godt, smæk en chip i den så får du bedre økonomi smiley og på gode lange tur kan du nok godt få presset nogle kilometer på literen smiley diesel er jo bedst hvis du kører langt hver dag smiley

  • #2   13. apr 2013 Min far haren 330d med manuel gear. Den går satme godt. Han kører i gennemsnit 16 km/l og det er hovedsageligt by- og landevejskørsel. Og han giver den altså noget at leve af engangimellem. Jeg er vildt imponeret af den, og hvis jeg havde råd havde jeg helt sikkert kørt i sådan en. Mht. 320'eren, så kender jeg ikke lige hva den kører på literen. Min fars kan man godt få op på 20 km/l ved ren landevejskørsel.

  • #3   13. apr 2013 320d'en er kendt for en længere række problemer - 3.0d'en er lidt i en anden liga. Prøv at søge på f.eks. "Buyer's guide e46 320d" på google, så får du en lang række hits om problemerne med motorerne. e9X'ernes 2.0d er en væsentlig bedre motor, hvis du skal have en 4 cylindret diesel.

    Venligst,

    Ebbe


  • #4   13. apr 2013 Den største fejl du kan gøre er at prøvekøre 30'eren og derefter ude og prøve 20'eren.

    320D er når den kører en fantastisk maskine. Dejligt træk, økonomisk. 330D er bare en anden liga - den gør det hele helt anderledes godt - slet slet ikke så besværet som dens lillebror.
    Ud ad landevejen med 90km/t opdager du sgu ikke om det er den ene eller anden anden maskine.


  • #5   13. apr 2013 har selv en 320d med en chip, den går 15 ved blandet kørsel, skal siges jeg ikke kører pænt, har haft den oppe på 20:-)
    jeg er fuld til freds med den, har kørt 100.000 i den nu her og det er almindelig vedligeholdse jeg har ofret på den, så kan kun sige god for den:-)


  • #6   13. apr 2013 Har os hørt 330d er en rigtig lækker maskine.. men os dyere i brændstof , forsikring og vægt afgift,, men en 320d med chip skulle vel komme op på 175-180 hk vil jeg tro og så går den vel 15-18 KM/l eller er jeg helt galt på den ?


Kommentér på:
BMW e46 320d vs. 330d.

Annonce