{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Opel Omega, salg, hvad gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Står og skal af med min Irmscher Omega fra 2001 hurtigst muligt da jeg muligvis skal flytte i hus og skal have en anden bil..

Problemet er at jeg ikke rigtig får respons nogen steder fra. Hvad kan jeg gøre for at komme hurtigere og nemmere af med den? Er bilen for dyr i forhold til hvad der sidder af udstyr på den? Der sidder trods alt en del Irmscher udstyr som komplet skørtesæt osv som er dyrt og få fat i, samt 20" status krom fælge, læder, xenon og det hele.

Er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan gøre?

På forhånd tak

Mvh Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Omega, salg, hvad gør jeg?
  • #1   14. apr 2013 Det er, ud fra hvad jeg har observeret, ikke lige blandt de mest udbredte biler her i Danmark, og med alle de må øko-biler til under 100k, så er det ikke et nemt marked.

Men for at sælge, er jeg desværre bange for at du skal hakke minimum 10k af prisen. Det er købers marked

• #2   14. apr 2013 Hvad have du tænkt at sætte den til der jo mange der samlinger med hvad andre står til på nettet

• #5   14. apr 2013 Hey har faktisk kigget på den flere gange , og kunne godt have interesse i den... men jeg jeg har en mazda 5 diesel fra 2006 jeg skal af med, så jeg er låst indtil den er væk

• #6   14. apr 2013 Jamen det kan godt være i har ret.. Men den er lidt sjælden med det irmscher udstyr da det ikke fåes mere, her for lidt tid siden inden irmscher tog den af deres hjemmeside kostede bare forkofangeren 7000, og rat omkring de 6000, så kan man begynde og regne ud hvad resten koster.. Men det skal jo næsten være til en der ved hvad det er værd man sælger bilen til.. Men ja er nok klar over at det ikke lige er det mest interessante på markedet i forhold til andet, men noget må den kan koste.. Kan godt ske jeg skal slå 5000 mere af prisen, så er jeg gået 10000 ned allerede.. smiley

• #7   14. apr 2013 Bare lige så du ved det, så kan du ikke rigtig bruge den med at fx bare forkofangeren koster 7000 i løs vægt. Det er mere eller mindre fuldstændig underordnet. En gammel kneppet golf bliver jo heller ikke 15000 værd bare fordi der sidder det helt store skørtekit til 12.000, vel? smiley

• #8   14. apr 2013 Nej jeg forstår dig, men udstyret er jo en del værd i Opel folks øjne da det er sjældent og special lavet til Opel i tidernes morgen, så det skal selvfølgelig koste lidt i forhold til en omega uden smiley folk giver jo gerne mellem 15000-20000 for et komplet sæt irmscher til omega smiley så noget skal det koste, men ved de store biler ikke er så eftertragtet som engang, bare en skam når bilen har kostet knap 600000 for 13 år siden smiley

• #9   14. apr 2013 Med det værditab der så alligevel er over tid, så er vi også nede på en 50-55.000 kr smiley Umiddelbart ihvertfald

• #10   14. apr 2013 Ja det har du desværre nok ret i.. smiley

• #11   14. apr 2013 Det er resultatet af alle de æsker til Chevrolet Spark o. lign der gør det!! smiley

• #12   14. apr 2013 Haha ja det er det desværre, det er satme ærgeligt ! smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #13   14. apr 2013 Sæt den bed til det halve. Og så der stadig ingen garanti for et salg smiley

• #14   14. apr 2013 Hehe nej det er der sikkert ikke, så langt kommer den bare desværre ikke ned smiley

• #15   15. apr 2013 Desværre er der 2 ting der ikke hænger sammen for dig...1 hurtig salg.....2 til en der ved hvad udstyret er værd...de 2 ting hænger meget sjældent sammen, vil du have prisen for grisen af en der kender til den vare du nu har så er du desværre osse nødt til at have tålmodighed, folk der vil køre i sådan en bil går der ikke 12 på dusinet af længere..

• #16   15. apr 2013 Ja det har du helt ret i smiley det er jeg nok nød til smiley

• #17   15. apr 2013 fælgene er bestemt ikke pæne til bilen. (alt for meget wannabe negergangstar stil)
    øjnskygger. liger lort.. farben virker lidt trist.
    benzin sluger og automatger (hvilket jeg ville fortrække) som mange fravælger den på
    og prisen er 20.000 for høj.

extra udstyr giver ikke mere i baglommen... kan i vise tilfælde give 5000 mere men en geilet bil skriger jo til de fleste "jeg få tæsk dagligt". din bil er ikke geilet så den kan koster mere end andre...

kommer fra en opel ejer

Kommentér på:
Opel Omega, salg, hvad gør jeg?

Annonce