1.138 visninger
|
Oprettet:
Stickerbomb og det danske vejr??? {{forumTopicSubject}}
Yo BG
Nogen herinde der kender til hvordan en omgang stickerbombing holder i vind og vejr osv.
Har købt de meget normale stickerbooks "Stickerbomb 1 og 2" og havde naturligvis tænkt mig at gi det hele 4 omgange klarlak efter.
Ville egentlig hellere ha brugt folie, men det er sgu ikke helt nemt at bukke om et sidespejl.
okt 2007
Følgere: 51 Biler: 4 Emner: 106 Svar: 672
mar 2007
Følger: 34 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 246 Svar: 709
Og så stammer stickerbombing iøvrigt fra Japan, så hvorfor ikke en Hyundai?
okt 2007
Efter min erfaring er det ikke nødvendigt med klarlak, jeg har stickerbombet en masse på min Skyline, både kabine dele og udvendigt. Forlygten har jeg dog givet klarlak, det gør det lidt hårdere da jeg har lavet huller i den til indsugning.
Ellers på min gamle Civic, der var der slet ikke brugt klarlak, så jeg tror bare det er en smags sag hvad man vil gøre det til.
mar 2007
Følger: 34 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 246 Svar: 709
Jeg prøvemonterede lige med folie OG brugte svag varme fra en varmepistol... Men det var saft suseme ikke nemt og få kringlet rundt i hjørnerne
Jeg takker og bukker
okt 2007
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 824
Ehh for det første er en Hyundai koreansk. Og for det andet startede stickerbombing som en del af skaterkultur - mainly i det vestlige USA (cali), og bredte sig så efterfølgende til surfing osv, indtil biler blev implementeret.
okt 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 215 Svar: 549
jun 2003
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 28 Svar: 250
Jeg vil anbefale en lakering hvis du vælger at bruge bøgerne. Vælger du derimod almindelige vinyl/plastic klistermærker ville jeg mene at lak ville kunne udværes.
jun 2004
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 10 Emner: 165 Svar: 1.801
Hvad med at gi den en omgang tavlelak i stedet? Dels er ideen en del sjovere, og så er det klistermærke halløj simpelthen noget af det klammeste, grimmeste der findes. Og så er der mange muligheder for at lave fis og ballade med tavlelakken.
Men Hey, det er jo blot min mening, og vi er heldigvis allesammen forskellige.
Stickerbomb og det danske vejr???