{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Stickerbomb og det danske vejr??? {{forumTopicSubject}}

Yo BG

Nogen herinde der kender til hvordan en omgang stickerbombing holder i vind og vejr osv.

Har købt de meget normale stickerbooks "Stickerbomb 1 og 2" og havde naturligvis tænkt mig at gi det hele 4 omgange klarlak efter.

Ville egentlig hellere ha brugt folie, men det er sgu ikke helt nemt at bukke om et sidespejl.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stickerbomb og det danske vejr???
  • #1   14. apr 2013 Lad nu manden gøre det hvis han har lyst.. Det skulle jo også nødig komme fra dig med stickers i bagruden på din x Spark, det er vel ikke meget bedre?

• #2   14. apr 2013 Klart skal det da det! Jeg skal da friske spanden op på een eller anden måde! Og Stickerbombing virker som noget jeg gerne vil prøve!

Og så stammer stickerbombing iøvrigt fra Japan, så hvorfor ikke en Hyundai? smiley

• #3   14. apr 2013 Men for at komme tilbage til indlægget, hvis du bruger meget lidt varme, fra en varmepistol fx så kan du fint bukke det rundt om et spejl, hvis det er kvalitetsfolie.

Efter min erfaring er det ikke nødvendigt med klarlak, jeg har stickerbombet en masse på min Skyline, både kabine dele og udvendigt. Forlygten har jeg dog givet klarlak, det gør det lidt hårdere da jeg har lavet huller i den til indsugning.

Ellers på min gamle Civic, der var der slet ikke brugt klarlak, så jeg tror bare det er en smags sag hvad man vil gøre det til. smiley

• #4   14. apr 2013 Lige det svar jeg ledte efter smiley

Jeg prøvemonterede lige med folie OG brugte svag varme fra en varmepistol... Men det var saft suseme ikke nemt og få kringlet rundt i hjørnerne smiley Og jeg er nu også mest fan af den originale metode med stickers smiley

Jeg takker og bukker smiley

• #5   15. apr 2013 En god idé er at når du har puttet folien eller dine stickers på, så giv det lidt varme med en pistol, igen svagt varme, da det gerne varmer limen lidt op og får det til at klæbe ordentligt, det gør jeg altid og har 7-9-13 ikke haft nogle problemer endnu med noget smiley Så god fornøjelse:)

• #6   15. apr 2013 Stickerbombing stammer fra Japan, så hvorfor ikke på en Hyundai?

Ehh for det første er en Hyundai koreansk. Og for det andet startede stickerbombing som en del af skaterkultur - mainly i det vestlige USA (cali), og bredte sig så efterfølgende til surfing osv, indtil biler blev implementeret.

• #7   15. apr 2013 Har kørt rundt med mit på celicaen snart et år uden klarlak, og det holder endnu smiley

• #8   15. apr 2013 Jeg prøvede mig med stickerbomb bøgerne, rigtig fine sticker .. men det er papir stickers, så de suger hurtigt vand til sig. Mine klarede en vinter uden klarlak, farven var væk.

Jeg vil anbefale en lakering hvis du vælger at bruge bøgerne. Vælger du derimod almindelige vinyl/plastic klistermærker ville jeg mene at lak ville kunne udværes.

• #9   15. apr 2013 Nu siger du at du vil friske den kære hyundai lidt op.
    Hvad med at gi den en omgang tavlelak i stedet? Dels er ideen en del sjovere, og så er det klistermærke halløj simpelthen noget af det klammeste, grimmeste der findes. Og så er der mange muligheder for at lave fis og ballade med tavlelakken.
    Men Hey, det er jo blot min mening, og vi er heldigvis allesammen forskellige. smiley

Kommentér på:
Stickerbomb og det danske vejr???

Annonce