{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Valg mellem 2 helt forskellige biler! {{forumTopicSubject}}

Jeg står nu mellem valget mellem en Golf II 1,8 CL eller Ford Fiesta 1,2 2010.
ved at det er 2 helt forskellige prisklasser.. og det er altså min første bil vi snakker om.. har fået et tilbud på den fiesta af min onkel. så jeg får den til 48.000 kr. Den har alt i udstyr og har gået 40.000km.
Men ved bare at når jeg er 18, vil jeg gerne køre "til". og vil gerne ligge og lege lidt i sneen til den tid osv. ja, i ved hvad jeg mener..
og derfor ved jeg bare at der er stor chance for at jeg kommer til at ende i grøften osv. og derfor overvejer jeg stærkt en Golf II. fordi den kan tåle det. og er ikke så dyr i reservedele, og hvis det skulle gå helt galt. så kan man altid skrotte den. men på den anden side. så vil jeg også gerne have den fiesta, da det er så fin en bil osv.
noget der kan komme med et par gode kommentarer/råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg mellem 2 helt forskellige biler!
  • #1   21. apr 2013 Btw. Har pengene, så skal ikke ud at låne til den Fiesta

  • #2   21. apr 2013 Hvis du går siden igennem så vil du opdage at nogle brugere er 18år og har en sjov bil til 100.000kr, og andre er 30år og har en gammel sløv bil..

    Det var ikke til meget hjælp? Men det vil svarene heller ikke være fordi folk er forskellige.. jeg ville ikke vælge nogen af dem, livet er for langsomt til sløve biler


  • #4   21. apr 2013 Haha Kjalle. tror også det bliver den Fiesta.. så må jeg jo bare kører ordentligt som du siger!


  • #5   21. apr 2013 Køb fiestaen.. Og når vinteren kommer så finder du en gammel RWD bil som har lidt tid endnu til syn også bruge den som hærge bil

  • #6   21. apr 2013 Erik A. det er måske den bedste idé og svar jeg har fået indtil nu..
    og så bare lad den gamle skod bil stå i min fars navn!


  • #8   21. apr 2013 80SIX.. ved ikke helt hvordan du behandler din familie. Men når min onkel vil sælge den så billigt til mig. vil jeg ikke røvrende ham? han gør det jo kun fordi jeg er hans nævø. jeg ville aldrig sælge den for meget mere selvom jeg nok kunne.. smiley

  • #9   21. apr 2013 Fiesta'en lyder som et rigtig godt tilbud!
    Som der også bliver nævnt, så kører sådan én ret forfriskende og kvikt. Køb nogle gode sænkningsfjedre eller gevindundervogn, og nogle fine, lette alufælge med fornuftige dæk, så har du en lille fin go-cart! Den motor er ingen racerbil, men det er alligevel ikke relevant som 18-årig, man bliver i forvejen pelset i forsikring.


  • #11   21. apr 2013 #Christian L.
    har ringet til forsikringen.. og for den Fiesta 1,25 med 90 heste. + kasko kan jeg få til 15.000kr årligt.. og det er ikke galt syntes jeg.
    men ja, det med sænkningen og alufælgen, havde jeg også tænkt mig.
    #80SIX Det har du ret i.


  • #12   21. apr 2013 Jaeh, det er nok prisen for sådan en. Jeg startede på samme pris for min. Men det er en rigtig fin bil, den går du ikke helt galt i byen med. Jeg har haft min i 2 år, pendler dagligt mindst 180 km, og jeg er stadig rigtig glad for den.

  • #13   21. apr 2013 fiesta´en. så slipper du for ar køre rundt i en skrammelkasse...
    den er bedre på alle punkter. bedre bremser. bedre komfort bedre alt...


Kommentér på:
Valg mellem 2 helt forskellige biler!

Annonce