hjælp kan ikke finde svarene {{forumTopicSubject}}
hej bg jeg er igang med en opgave ude på min skole hvor jeg skal svare på nogle spørgsmål det er dem her:
kompressionsmålingen er en dynamisk måling. forklar hvad det betyder?
nævn de betingelser der skal være opfyldt for at foretage en kompressionsmåling?
hvad skal man være opmærksom på for at kunne sammenligne målingen på hver cylinder?
hvor stor forskel må der være på resultaterne?
hvad kan man se hvis man gentager målingerne, efter at have sprøjtet lidt olie ind i cylinderne inden målingen?
hvad afsløre kompressionsmålingen ikke?
kan man foretage en kompressionsmåling på en dieselmotor og hvordan?
jeg vil meget gerne håbe på i kunne hjælpe mig med de svar?
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
sep 2011
Følger: 20 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 140
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 35 Biler: 6 Emner: 424 Svar: 2.261
sep 2011
Følger: 20 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 140
sep 2007
Følger: 18 Følgere: 23 Biler: 5 Emner: 18 Svar: 115
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 150
Betingelserne er vel, at man har udstyret, og der er strøm nok til startmotoren.
Sammenlignngen er jo åbentlys, det står jo skrevet på komperationsmålerens udskrift.
Må helst ikke være den store forskel, kender ikke kriteriet for hvor stor den må være.
Olie i cylnderen tætner stempelringene, og giver et højere resultat. Olien vl ingen indflydelse ha på en brændt ventil.
apr 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 150
hjælp kan ikke finde svarene