{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.177 visninger | Oprettet:

Molo
Molo
Tilmeldt:
7. okt 2010
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 102

Stadig problemer med vw up? {{forumTopicSubject}}

Jeg har læst rundt på nettet, at der er mange som har haft problemer med vw up f.eks. gearkassen osv. Jeg vil høre om der stadig er problemer med vw up, inden jeg køber den. Jeg har ikke lyst til at ha' en bil som der er fejl i smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig problemer med vw up?
  • #1   24. apr 2013 Lad vær og køb en Up - problem løst smiley

  • #2   24. apr 2013 Så bliver du nok nødt til at finde en bilen uden for vag gruppen.

    Let the war begin!


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #3   24. apr 2013 Hvis du finder den bil der ikke er fejl i så sig endeligt til smiley

  • Molo
    Molo Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 102
    #4   24. apr 2013 Okay. Jeg har også kigget på andre biler, men jeg ville bare lige høre om de har fået lyst problemerne, men det kan jeg høre på jer, at det er det ikke. smiley

  • #5   24. apr 2013 Det problem folk mener de har med gearkassen, det er en lyd de SKAL sige

  • Molo
    Molo Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 102
    #6   24. apr 2013 Man kan selvfølgelig aldrig ha' en bil uden fejl, men jeg gider ikke ha' en bil som allerede holder på værkstedet næsten med det samme når jeg har købt en smiley

  • Molo
    Molo Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 102
    #7   24. apr 2013 Jeg har også læst det med den lyd fra gearkassen, men jeg har bare læst, at gearkassen gik i stykker plus koblingen, men jeg ved så ikke dem som har haft det problem, har kørt sådan, at det er en "racer bil" smiley

  • #8   24. apr 2013 Hvorfor denne hetz på Up/Citigo/mii?
    Det er hver eneste tråd om dem..

    Personligt syntes jeg det er en ok bil, nej det er ikke en luksusbil eller en dyr bil, men forstå nu folk har forskellige behov når det gælder bil..


  • #9   24. apr 2013 morten loose
    VAg har ALTID gearkasse og topstyk problemer. har de døjet med siden 80´erne og de har stadig ikke fundet ud af at rette op på det så tvivler på de giver rette på up´en... men alle billige biler er ikke bygget til at holde. køb den nu smid den ud om ca 6-8år. køb så en ny igen


  • Molo
    Molo Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 102
    #10   24. apr 2013 Jeg ved godt det ikke er en luksus bil, men jeg har bare ikke lyst til at købe en helt ny bil, og så skal den efter pr km til værksted, fordi der er et problemer

  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #11   24. apr 2013 Vi har da kørt 2000 km. I vores uden problemer og det med hård bykørsel

  • #12   24. apr 2013 og casper en gearkasse skal ikke rasle som et defekt udrykker leje. hvis det er standarten for en VAG gearkasse så hedder jeg kurt ravn.

  • #13   24. apr 2013 Jeg har kørt 19000 km i min up og har haft en koblingspadal der kniket lidt . Skulle bare smøres og et sideblink med fugt

  • Molo
    Molo Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 102
    #14   24. apr 2013 Jeg har været ude og køre i Peugeot 107 og Toyota Aygo (jeg ved godt de er ens) Men deres gearkassen siger intet og der er kommet mere lyddæbning i bilen og der har jo aldrig været problemer med de to biler, som jeg har hørt i hvertfald

  • #15   24. apr 2013 Rust !

  • #16   24. apr 2013 Prøv en up . Det er noget helt andet at køre i end 107erne mm men vil dertil sige den lille Kia køre også rigtig godt . Jeg vil vælge en up eller citygo eller den lille Kia

  • Molo
    Molo Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 102
    #17   24. apr 2013 Okay, jeg tror jeg vil give up'en en chance og ta' en prøve tur og se ad smiley

  • #18   24. apr 2013 Jeg ville nu hellere ofre lidt mere og købe en Ford Fiesta, med en 125HK Ecoboost - det spiller smiley

  • #19   24. apr 2013 Internet hysteri.

  • #20   24. apr 2013 aygo´en havde vandpumpe problemer. de er rettet op. gearkassen holder ikke til hård brug men en fin bil der har bevist de kan holde..

    up.
    ja min kami har en. lige rundet 30.000km en siger noget fra udrykkerlejet. VW siger det ikke er noget (løgn host host)
    og så sku de havde dårlige hjullejre som ikke bliver dækker over garanti´en (typisk SMC service) selv om jeg har hørt fra en VW mekaniker at det er fejlproducerede/for svage lejre.

    ka og panda finder jeg mere spændene


  • #21   24. apr 2013 Køb en Picanto, hvis du vil have en lille kønsløs ny bil.

  • Molo
    Molo Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 102
    #22   24. apr 2013 Min mor har en Peugeot 107 og den har rundet 36.000km og den er snart 3 år og hun har aldrig haft problemer med den smiley

  • #23   24. apr 2013 ketil nu du altid skal hagle vw ned og forgude toyota og nu hagler ned på up'en hvorfor fanden har du så lige frem oprettet et fotoalbum med en up også lige frem begyndt og bruge din tid på og gejle den op i paint det er måske den kommende bil også må folk ikke have en magen til?

  • #24   24. apr 2013 christian M
    hvorfor har jeg set
    10 things i hate about you.
    hvorfor har jeg drukket 1liter fisk og 6 øl på under en halv time.
    hvorfor har jeg valgt at købe en opel. ja nok af samme grundt. fordi jeg kan.

    bilen er essals. hyggede mig med paint for at give han nogle idere til den. og fordi jeg kunne.


  • kenn C
    kenn C Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 2 Emner: 20 Svar: 130
    #25   21. maj 2013 min vw passat fungere perfekt har kørt 5 gange jorden rundt uden problemer.
    du kan jo starte med at leje en up og se om den er noget for dig.
    jeg syntes den er fed.


  • joe J
    joe J Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #26   21. jun 2013 Hej,, hvem kan hjælpe med at få min vw up kodet.. Så den viser km.l og kurvelys osv osv?

Kommentér på:
Stadig problemer med vw up?

Annonce