{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Jonhard J
Jonhard J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Sporing ? {{forumTopicSubject}}

Hej BG..
Jeg har en mercedes e320 w210 2001 hvor jeg har lidt problemer med sporing i bag..
Jeg har haft den på værksted, hvor de sagde den stod helt som den skulle og camperen kunne de ikke stille på. han kontrollerede samtidlig alle bøsninger osv...

Så var mit spørgsmål så, om det kan have noget med undervognen at gøre?
det er standard avantgarde undervogn der er på, men sådan en bliver vel også træt i fjeder og støddæmper?
Nogen der ved lidt om det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sporing ?
  • #1   24. apr 2013 Hva med afbalancering :)?

• Jonhard J
    Jonhard J Tilmeldt:
    jul 2008

#2   24. apr 2013 de er afbalanceret. men det burde bare ikke gøre at den trækker ud i bagenden når jeg overhaler eller køre over de der dæksler i vejen?

• #3   24. apr 2013 Hvis dækkene er blevet slidte før den blev sporet kan det sagtens være dækkene den er gal med, det kan også være hvis camberen ikke står nogenlunde ens på baghjulene, har oplevet et par biler med det problem efterhånden smiley

• Jonhard J
    Jonhard J Tilmeldt:
    jul 2008

#4   24. apr 2013 dækkene er helt nye samt fælgene.
    camberen kan åbenbart ikke stilles på min model i bag, men har hørt en fugl synge om at man kan købe nogle bolte så man kan indstille camperen, ved bare ikke lige hvor og hvad sådan noget hedder..

• #5   24. apr 2013 Selvom camberen ikke kan spores bag kan camberen sagtens stå træls, har du evt. en sporingsrapport på bilen?

Og de bolte man bruger hedder excentriske bolte. smiley

• #6   24. apr 2013 Lige et hurtigt spørgsmål: Kan det godt passe at der bliver mindre plads til hjulene i skærmene efter en bil er blevet sporet?

• #7   24. apr 2013 Thomas O > Ja hvis bilen har haft en meget negativ camber som er blevet rettet kan det godt passe at fælgen vil komme til at sidde længere ude i toppen efter sporing. smiley

• Jonhard J
    Jonhard J Tilmeldt:
    jul 2008

#8   24. apr 2013 nej jeg fik ikke nogen rapport da den stod helt som den skulle, sagde manden.
    jeg ved slet ikke om camber står træls eller noget, kan bare så på mine bagfælge at de sidder lidt skæv, det er ikke så meget, men når man har 20" fælge på så er lidt også nok smiley

• #9   24. apr 2013 Hehe ja smiley Det var ærgerligt at du ikke fik en rapport med, for selvom alle tal er grønne på computeren betyder det ikke altid at bilen er ens i begge sider da der er en vis tolerance på hver vinkel. smiley

Men ellers kan du også prøve at holde et vaterpas op på begge bag fælge og se om de hælder lige meget, så kan du få en idé om camberen står nogenlunde ens. smiley

• #10   24. apr 2013 Vil der så ske noget ved at jeg hævede den 5 mm i hver side foran? Sænkningen passede helt perfekt inden sporingen, men nu går den på når jeg drejer i eksempelvis lyskryds smiley

• #11   24. apr 2013 Thomas O > Nej det skulle ikke være noget problem når det drejer sig om 5 mm smiley Men ellers er der ikke andet for end at sende bilen til sporing igen og så be dem om at lave camberen negativ smiley

• #12   24. apr 2013 Det er bare nogle trælse penge at komme af med smiley

• #13   24. apr 2013 det lyder spændende, det der, men det er det samme problem med eks ford scorpio, som jeg har, den har jeg hævet 40 mm i bagenden, og nu er jeg fri for det problem, den åd viterlig dækkene inden den fik den tur, bagarmene på sådan en som du har der, kan man ikke stille, så den holder op med at slide dækkene, den skal ha bagenden op ad før den stopper med det

Kommentér på:
Sporing ?

Annonce