{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seriøse politibiler de får anskaffet sig i dubai
  • #2   25. apr 2013 De er syge de rige arabere..

• #3   25. apr 2013 Herhjemme er det så snart slut. Skoda Superb bliver taget væk igen, både som patrulje og civil, og kan kun bestilles særligt til de forskellige Politikredse. De er alt for dyre at have kørende..

Det hele bliver stort set skiftet ud til Mercedes' C220 CDI med 170hk/400nm. Om alle de andre civil vogne bliver skiftet ud, ved jeg ikke. Men kunne forstille mig at de S3, GTI, Cupra osv, efterhånden er nødvendige at have, med de biler der kører rundt på vejene. Men stadig hammer dyre at holde kørende med bremser, motordele osv!

• #5   25. apr 2013 Hvad skulle det hjælpe, når de ikke engang kan styre en 3.6 VR6 4x4??

• #7   25. apr 2013 Det er fuldt ud forståeligt med de afgifter og benzin priser der er i dag.

• #9   25. apr 2013 Tænk nu lige på, hvor mange skattekroner vi skulle poste i Politiet, hvis de skulle køre rundt i Cupra'er osv? Jeg synes det er rigtig fint, at der nogle enkelte Golf GTI'er i civil osv. Men politiet er jo også uddannet i at køre dem rigtigt, så jeg er ret sikker på, at de nye Mercedes'er nok skal kunne fælge med de fleste.

• #10   25. apr 2013 Der er da talt 3 Civil Seat Leon Cupra.. 2 på Sjælland og den 3. var vidst fra Fyn. Og 1 Audi S3 8P er det også blevet til..

De kan umuligt være billige på hvide plader, selvom der ikke er afgift på dem - og service på dem er heller ikke gratis..

• #11   25. apr 2013 Jo jo, men frem for at udskifte f.eks. 90% af bilerne til den type. Anskaffelsesprisen er ikke slem, når afgiften ikke er relevant. Men service derimod, koster jo det samme uanset hvad.

Kommentér på:
seriøse politibiler de får anskaffet sig i dubai

Annonce