{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.833 visninger | Oprettet:

Rasinis P
Rasinis P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Køre bilen på værksted efter lille uheld {{forumTopicSubject}}

Har smadret en forlygte på bilen (pæren virker dog stadig, selvom den lyser direkte ned i vejen)
Kan jeg køre bilen på værksted uden at blive stoppet af en nærtagende betjent som giver bøder for manglende lys?

Skal bilen transporteres, kan det bedre betale sig at købe en ny end at skifte forlygtepæren smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køre bilen på værksted efter lille uheld
  • #1   27. apr 2013 Ahh, den kan vist godt forsvares. Men det kommer jo an på betjentens humør, for tror han er i sin gode ret til at give dig en bøde...

• #2   27. apr 2013 Det er jo det samme, hvis man bliver betinget godkendt til syn - så skal man i realiteten køre direkte til værksted eller hjem, så det kan blive ordnet. Så hvis du fortæller, at du er på vej til et værksted, så vil jeg da tro, at den går:-)

• #3   27. apr 2013 Du ringer bare til det værksted du vil bruge og for en tid og så må du gerne køre den der til

• #4   27. apr 2013 Hvis du kan dokumentere at du enten er på vej derud eller til en hugger eller har en ny lygte med i bilen som dunskal ud og montere, må du gerne køre i bilen.. men gær det luge i dagtimerne tak smiley og sørg for det er en kort tur! Jeg plejer altid at kontakte værkstedet så politiet kan kontakte dem, og høre det er rigtigt.. så sker der intet.. ellers er det en meget muggen betjent du møder smiley

• Rasinis P
    Rasinis P Tilmeldt:
    aug 2012

#5   27. apr 2013 Ja, jeg kører direkte hjemmefra og på værksted.

Er i sikker på, det fratager mig en evt. bøde at have en tid på værksted? alle betjentene her er unge og emsige smiley

Ellers har jeg næsten lyst til at ringe til forsikringen på mandag og høre om de vil give mig en ny bil fordi jeg har sprunget en forlygtepære, koblingen er alligevel ved at ryge også og stiger ikke i præmietrin.
    Det burde være lønsomt for økonomien heh

Edit: ja, jeg har en ny forlygte i bilen. og bilen skal laves på værksted, men gratis.. så det bliver lidt fiflen smiley

• Rasinis P
    Rasinis P Tilmeldt:
    aug 2012

#6   27. apr 2013 Jeg siger i øvrigt tak for de tilfredsstillende råd. Jeg kan nu få bilen lavet smiley

• #7   27. apr 2013 Nej. Det er bedre og billigere at skifte hele bilen ud fremfor at skifte en Pære/lygte!
    Du er sku da en narrehat

• Rasinis P
    Rasinis P Tilmeldt:
    aug 2012

#9   27. apr 2013 Bjarke
    Jeg kan få en bil i ligeså god stand som min for ca. 3000-4000kr.. skal bilen på transport og på værksted, plus en lygte fra huggeren til 600kr. er det da bedre og billigere at skifte hele bilen ud smiley Jo flere biler der går i stykker, jo mere vækst har vi Danmark. Plus toyota + en eller anden gut tjener nogle penge.
    Så sparer jeg også besværet

Måske er jeg en narrehat, men hvem er taberen ? (pånær hugger og transport gut der ikke tjener nogle penge, men de penge bruger jeg jo på noget meget mer fornuftigt alligevel :))
    Har jeg misforstået din sarkasme, skal du ikke lægge noget i min kommentar smiley

Ja Benyamin, de unge strissere her er specielt meget mistroende overfor alt man siger og de har ikke erfaring nok til at vide hvornår man lader folk slippe og hvornår man skriver dem smiley

Kommentér på:
Køre bilen på værksted efter lille uheld

Annonce