7.833 visninger
|
Oprettet:
Køre bilen på værksted efter lille uheld {{forumTopicSubject}}
Har smadret en forlygte på bilen (pæren virker dog stadig, selvom den lyser direkte ned i vejen)
Kan jeg køre bilen på værksted uden at blive stoppet af en nærtagende betjent som giver bøder for manglende lys?
Skal bilen transporteres, kan det bedre betale sig at købe en ny end at skifte forlygtepæren
dec 2002
Følger: 22 Følgere: 24 Biler: 8 Emner: 216 Svar: 2.054
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 195 Svar: 5.527
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 594
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 79 Svar: 1.859
aug 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Er i sikker på, det fratager mig en evt. bøde at have en tid på værksted? alle betjentene her er unge og emsige
Ellers har jeg næsten lyst til at ringe til forsikringen på mandag og høre om de vil give mig en ny bil fordi jeg har sprunget en forlygtepære, koblingen er alligevel ved at ryge også og stiger ikke i præmietrin.
Det burde være lønsomt for økonomien heh
Edit: ja, jeg har en ny forlygte i bilen. og bilen skal laves på værksted, men gratis.. så det bliver lidt fiflen
aug 2012
jan 2008
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 3 Emner: 91 Svar: 329
Du er sku da en narrehat
aug 2012
Jeg kan få en bil i ligeså god stand som min for ca. 3000-4000kr.. skal bilen på transport og på værksted, plus en lygte fra huggeren til 600kr. er det da bedre og billigere at skifte hele bilen ud
Så sparer jeg også besværet
Måske er jeg en narrehat, men hvem er taberen ? (pånær hugger og transport gut der ikke tjener nogle penge, men de penge bruger jeg jo på noget meget mer fornuftigt alligevel :))
Har jeg misforstået din sarkasme, skal du ikke lægge noget i min kommentar
Ja Benyamin, de unge strissere her er specielt meget mistroende overfor alt man siger og de har ikke erfaring nok til at vide hvornår man lader folk slippe og hvornår man skriver dem
Køre bilen på værksted efter lille uheld