{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Bil leje i Californien {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg skal til Californien i 17 dage til Juli.
Hvor jeg skal køre rundt.
Fra La til San Francisco
Og San Francisco gennem Las Vegas og tilbage til LA.

Vil gerne nå at køre to biler. Fx en Chrysler 300 og en Cadilac ATS.

Nogle af jer der har gjort nogen ligende det samme. Eller nogle af jer der kan anbefale udlejningsfirmaer?

Venlig Hilsen Kris.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil leje i Californien
  • #1   27. apr 2013 Mine forældre lejede en Chrysler 300 da de besøgte mig sidste år, og de kørte bl.a. til Las Vegas og Grand Canyon i den. De var meget tilfredse med bilen, og jeg synes også at den var ganske komfortabel. De lejede vist gennem Hertz.

• #2   27. apr 2013 Vi lejer igennem hertz når vi derover

• #4   27. apr 2013 Som de andre siger, hertz.. Dem har mig og min familie gode erfaringer med smiley der er alt fra C og E klasse Mercedes, til Escalade, til AMG, Camaro SS, Mustang GT, Corvette, Challenger R/T osv osv.. Masser af fede biler smiley

• Tommy L
    Tommy L Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #5   27. apr 2013 Jeg har lejet via hertz 3 gange, en smule dyrere end avis men langt vedre service og styr på det hele, vi har lejet via avis sidte gang og det gik helt i lort med lang vente tid og den lejede bil var ikke til rådighed på trods af vi betalte hjemmefra

• #6   28. apr 2013 Vi har lejet gennem hertz før (også i Californien) og det forløb skide godt smiley Vi havde lejet en mindre cabriolet, som vi skulle køre fra SF til LA i, men desværre havde de ikke fået vores bil hjem, da vi skulle bruge den, så vi fik i stedet en sprit ny Ford Mustang (500 miles tror jeg den havde kørt) uden merpris. smiley

• #7   28. apr 2013 Hertz it is kan jeg høre på jer.

Har i erfaringer med at leje et sted og så aflevere et andet sted?

Tror desværre HEMI versionen bliver for dyr.

• #8   28. apr 2013 Det kan du sagtens.. Har flere gange lejet i LA og afleveret både i
    Las Vegas og Miami, så der er ingen problemer smiley du skal bare aftale det med dem, så ordner de resten..

• #9   28. apr 2013 Da jeg var i LA brugte vi Alamo, betalte det vi kunne hjemme fra, da vi kom der over kunne vi få en opgradering som var 50 dollars mere (noget i den stil ihvertfald) gik fra en Impala til en Jeep Grand Cheerokee, og vi var der i 14 dage ... der var en del kø og personalet var ikke så serviceminded, men det var billigt, bilen havde kørt 1000 miles ca. og da vi afleverede den, var den godt bollet af sand,det var kommet ind igennem de fleste revner, efter en lille ørkentur, har ALDRIG hørt noget fra dem efterfølgende ... så kan man leve med at de ikke smiler når man henter bilen, ja så er de faktisk udemærket ...

• #10   28. apr 2013 Tak for de gode svar!

• #11   28. apr 2013 Alamo er billige, men det er i mine øjne er det lidt 50/50 om man får en ny eller gammel bil. Da jeg flyttede til Californien lejede jeg en Chrysler ved Alamo indtil jeg fik købt min egen, og den virkede meget slidt, og havde mange underlige mislyde. Ikke noget jeg ville bryde mig om på en roadtrip.

Iøvrigt, hvis du har en GPS, eks. TomTom eller Garmin i forvejen, er det billigere at købe og loade et vest-USA kort i den, og medbringe den, end at leje GPS af biludlejningsselskaberne. De tager ofte en del for leje af ekstraudstyr.

• #12   28. apr 2013 Ja, GPS er dyrt at leje i USA, vi brugte Nokia Maps/Drive da vi var derovre, det fungerede perfekt, og det var gratis da vi har Nokia i forvejen smiley

• Tommy L
    Tommy L Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #13   1. maj 2013 Jeg har kort til garmon hvis du vil have en kopi

Kommentér på:
Bil leje i Californien

Annonce