{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.812 visninger | Oprettet:

ny begynder polering af bil. {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Jeg vil gerne polere min bil. Derfor vil jeg høre om nogle af jer har noget erfaring med polering. Jeg har en maskine, men mit problem er hvilke produkter jeg skal bruge. Det er en koks grå opel jeg har.

spørgsmålet er også er det nok bare at vaske bilen og derefter gå igang med poleringen?

Jeg ville meget gerne eventuelt hvis i ville og smide nogle links/ guides osv.

Tusind tak på forhånd.
Vh. Martin.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny begynder polering af bil.
  • lasse C
    lasse C Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 107
    #1   28. apr 2013 smid maskinen væk den ødelægger mere end den forskønner når du ikke har erfaring med den..

• #2   28. apr 2013 Bilvask.nu der er alt du skal bruge af guides og fantastiske produktet

• #3   28. apr 2013 Youtube. Søg på Paul dalton. Han er prinsen inden for polering /klargøring

( jeg er kongen smiley

• #4   28. apr 2013 Der er også min gejler guru (ham som fik mig igang da jeg intet vidste om det) Junkman smiley

http://www.youtube.com/user/Junkman2000/videos?flow=grid&view=0 se hans how to serier, meget udførligt beskrevet smiley

• #5   28. apr 2013 Ja han er også syg smiley

• #6   28. apr 2013 Lasse C og hvordan skal han få erfaring hvis du siger han ikke skal bruge maskinen? Det er vel bare at finde nogle guides og læse om det inden man går igang. Du lærer jo heller ikke at spille fodbold ved at spille håndbold?

• #7   28. apr 2013 Hvilken maskine har du? det er også lidt vigtigt smiley

• #8   28. apr 2013 Det skal være en DA maskine, så skal det nok gå smiley

• lasse C
    lasse C Tilmeldt:
    mar 2013

#9   28. apr 2013 min tanke er at det er harald nyborg maskine med 2800omd og så er der dømt ødelæggelse.. men ja det er fint med maskine men 1 håndpolering kan være mindst lige så efektiv det koster bare lidt sved.. har klargjort biler i 8år så ved godt hvordan man laver lort til lagkage.. ;O)

• #10   28. apr 2013 hvorfor ødelægger en billig maskine fra harald nyborg??:) jeg er selv nybegynder indenfor polering men hvordan kan en maskinde ødelægge og en anden lave et supper flot resultat nor den egentlig bare skal dreje rundt..:) jeg spørg bare dumt..

• #11   28. apr 2013 Det er heller ikke maskine der ødelægger. Det er føreren af maskinen smiley
    Men de billige maskiner virker som regl på samme måde som en vinkelsliber . Dvs den kører bare rundt og når man sætter den på lakken så bremser den og ikke kan holde en jævn rotering. Så skruer man op for farten og der' går det galt. Så brænder man lakken .

En kvalitets maskine holder farten med lave omdr og det er det man skal bruge .

Men der findes 2 typer maskiner.
    En rotary som bare drejer rundt uanset hvad. ( kun for prof.)
    Og en Dual action som også drejer rundt men ved modstand ryster den istedet for ( begyndere).

De billige er farlige da de ikke kan holde en lav jævn fart også skruer man op og når lakken rammes så bremses maskinen og den friktion der kommer mod lakken får den til at blive varm (brændt lak).

Håber det var forklaring nok. ( har dog aldrig brugt andet end rotary da jeg som dreng gik i min fars fodspor og startede med prof maskiner og ja har brændt igennem en lak et par gange før jeg lærte det )

• lasse C
    lasse C Tilmeldt:
    mar 2013

#12   28. apr 2013 polerkonge og så glemmer du lige nybegynderfejlen nummer 1.. lister og plast generelt kan ikke tåle maskine

Kommentér på:
ny begynder polering af bil.

Annonce