{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gevindundervogn, god til prisen ?
  • #1   29. apr 2013 Ja den er fin.. selv de billige er fine til "vores" forbrug..

Den skal sænke bilen, og det kan den.. så længe du ikke køre DTC eller lign, så burde det kunne mere end rigeligt smiley

• #2   29. apr 2013 Har kørt både på FK og KW. Køb en med hårdhed justering eller kan den blive lige så hård som sten og så er det ikke sjovt at køre i sin bil.

• #3   29. apr 2013 Har en fk highsport på min anden bil og den er udenmærket og med komfortfjeder er den ik elendig hård. Havde kw før og den eneste ting jeg mærker er at fk ikke er så god som kw hvis man kører over brosten eller flere huller i træk. Ellers kan jeg intet mærke

• #4   29. apr 2013 Ingen justerbar undervogn er god, hvis den ikke bliver justeret.
    Så hvis ikke du vil bruge pengene på at få den justeret korrekt ind, så vil en fast støddæmper passer til nogle fjedre altid give en bedre kører oplevelse.

Men hvis du så får justeret din undervogn på en corner weight og af en person som forstår Bound, Rebound, Ackermann, Droop, Preload og de mange andre funktioner som kan justeres. Så vil din undervogn forandre din bil til det meget bedre.

• #5   29. apr 2013 Så tror jeg at det bliver den. . Det er også den hvor jeg får "mest for pengene" inden for mit budget smiley hva med forhandleren, er der noget godt/ondt at sige om dem ?

• #6   29. apr 2013 Jeg købte min samme sted. Der var lidt problemer med den ikke kom så ringede jeg til dem og rykkede og så kom den efte 1 uge. Gik i alt 1mdr og 1 uge Men ellers ingen problemer

Kommentér på:
gevindundervogn, god til prisen ?

Annonce