{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  audi a6 problemer
  • #1   29. apr 2013 Prøv at få læst fejllageret ud på den. Men det kunne muligvis godt være din temperaturføler der er defekt.

• #2   29. apr 2013 Det problem har jeg også, faktisk så slemt at jeg en aften slet ikke kunne starte den.

Har haft den hos Audi Amager og de kunne ikke finde nogle problemer med den.

Det sker fra tid til anden, men aldrig konstant... Dvs hvis den har problemer én gang, så går der et par gange før problemet er der igen.

Og vi snakker "kører virkelig langt på starteren" op til 20 sek per forsøg(stopper gerne når den viser "mangel på olie" ved ikke helt hvorfor den gør det heller, da der altid er olie på... Selvfølgelig:-))

Har på fornemmelsen det kan være noget med startspærren der driller... Men er på ingen måde sikker.

Jeg lever bare med det, med risiko for en dag slet ikke at kunne starte...

Mvh Jake

• #3   29. apr 2013 Hvis det er startspærren der er problemet vil der være en nøgle i displayet der blinker når man prøver på at starte den (gul lampe)

• #4   30. apr 2013 Og hvorfor så det? eftersom det ikke er hver gang og der ikke kan udlæses nogen fejl, hvem siger ikke den kan lave sjov med "en nøgle der blinker/ikke blinker" ?

Det var selv Audi der sagde at mit tacho/dash/instrumenterne der er defekt(eftersom de ikke kunne nulstilling inspektionsintervallet) og derfor kunne startspærren drille. Jeg måtte så fortælle dem at startspærren slet ikke sidder i tacho'en... det er først fra facelift i 2000 den bliver flyttet derop.

Ja så havde de ingen idéer...

Det sker fra tid til anden og kan vel være hvad som helst med det elektriske at gøre, jeg har tjekket om benzin tilførslen smider benzin ind og at tændspolerne giver gnist(blev alt tjekket den dag den slet ikke kunne starte)

Da den røg til Audi og de prøvede at starte den næste morgen så var der intet problem... den sprang igang og heller ingen fejl kunne læses.

Kommentér på:
audi a6 problemer

Annonce