{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.986 visninger | Oprettet:

Valg af pick-up Toyota/Mitsubishi/Nissan/Ford/Mazda/VW {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg står og skal til at have skiftet min ene bil ud med en Pick-up, vi har trækker for meget trailer og har problemer med at kunne klare os med en trækker - Det skal siges vi bruger en Grand Pajero 3,2 Aut fra 2009 i dag - Med ALT tænkeligt tilbehør man over hovedet kan forstille sig. Og denne er vi glade for, og det er den vi beholder. Dog leder jeg efter en Pick-up der kan følge den i udstyr og off road egenskaber - og der må ikke slækkes på off road egenskaberne, for utroligt nok er det noget vi bruger meget.

Nogle af de krav jeg har: Xexon, Læder, Automat, Spær på bagtøj, Dobble Cab - Dette er abselut minimun.

Dem jeg har kigget på er følgende, må gerne være brugt, bare ikke for gamle:

VW Amarok
Ford Ranger
Nissan Navara

Toyota Hilux
MitsMitsubishi L200
Mazda BT50

Håber i kan være behælpelige med jeres erfaring - de 3 øverste er dem jeg tror vil være en bedste kandidat, de 3 nederste har jeg kigget på, men jeg ved ikke om de er noget.

På forhånd tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af pick-up Toyota/Mitsubishi/Nissan/Ford/Mazda/VW
  • #1   29. apr 2013 en ford ranger og en bt50 er hvis jeg ik tager meget fejl stort set samme bil, bare med forskellige emblemer.

Hvis det var mig ville jeg kigge mest til VW'en eller Toyotaen.

• #2   29. apr 2013 Jeg ville uden at betænke mig et øjeblik tage toyotaen og så gå efter en med en 3,0 d4d motor, da det efter min mening er en af de bedste og stærkeste pick-upper på markedet lige pt hvis man ser bort fra amerikanermarkedet
    Med andre ord sådan en her
    http://www.dba.dk/toyota-hilux-30-d-4d-dbcab/id-89823945/

• #3   29. apr 2013 Amarok er lavet på på licens fra Hilux. Klart de største slidere og mest pålidelige. Personligt var jeg selv gået efter Hiluxen, men det er vist en personlig smagssag, og oplevelser med værksteder og service.

• #4   29. apr 2013 Ja mine er baseret ud fra:

BT50 - der er ingen der sælger dem, og det gør nok også erfaringen folk har med dem lavere, og noget lort med reservedele hvis der skulle være noget...

Mitsubishi L200 - Det er den der er lavest udstyrsmæssig, den er også den der må trække mindst, og så syntes jeg ikke man ser så mange af dem alligevel, hvilket jeg tænker revedele igen nok bliver et problem - Har altid været mitsubishi fan, dog var denne en stor skuffelse..

Hilux - Jeg ved det ikke, den fanger mig bare ikke, jeg ved den kan, dog syntes jeg ikke den er den bedste udstyrs messæigt, for der er mange af tingene jeg skal ud og have lavet andre steder bagefter - syntes bare ikke den har fulgt med tiden - ved det ikke, måske skal jeg prøve og give den en chance mere...

Nissan Navara - Den har været længe på market, og syntes man ser en del af dem rundt omkring og denne kan fås med alt i udstyr. Selv om den er ved at være lidt gammel, så er den stadig fulgt med tiden syntes jeg...

Ford Ranger - Den kan fåes med meget udstyr, den virker som om den klare sig godt i tests, og ja det er en Ford, så reservedele kan vel ikke være alt for dyre. Men har ikke prøvet denne endnu.

VW Amarok - Den skulle klare sig meget godt i tests og den kan fås med meget udstyr. Dog ved jeg ikke om jeg er vild eller hader den lille motor, det er noget der skal prøves. For den er økonomisk, dog ved jeg ikke om den kan holde i længenden...

• #5   29. aug 2013 Thomas amarok har Inter med en Toyota at gøre,

Henrik jeg har nu kørt 63.xxx km i min amarok og den har ikke brokket sig i nu, køre en del med maskin trailer og det klare den fint med sine 163hk og kan ca holde den på 10km/l med traileren

• #6   29. aug 2013 Tror du liiiige skal undersøge hvor karrossen kommer fra...

• #7   29. aug 2013 Thomas kan du henvise til et sted hvor det står ? Jeg kan ikke finde andet end at amarokken er vw's eget produkt

• #8   29. aug 2013 hvad er budgettet.? der findes mange pickups i usa , som du nok ved, tænker ik us jern, men mange japanske modeller køre der, som vi aldrig har set herhjemme.. feks toyota tundra, super fed vogn

• #9   5. maj 2014 nu det et gammelt forum indlæg men kan næsten ikke dy mig smiley

Hilux har fra omkring 2008 bland andet været produceret i afrika smiley

amarokens karosseri er lige som så mange andre VWer lavet i sydamerika agentina . mens motor og drivlinje er lavet i hangover tyskland
    amaroken bliver nu leveret med BI turbo så trækkraft mangler den ikke smiley

Kommentér på:
Valg af pick-up Toyota/Mitsubishi/Nissan/Ford/Mazda/VW

Annonce