{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

line t
line t
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Køb af ille økonomisk bil {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står og skal ud at købe en lille økonomisk bybil, men er meget i tvivl om hvilken det skal være.
Jeg har kigget på lidt forskellige og er kommet frem til følgende:
Suzuki Alto
Suzuki Swift
Volkswagen Up
Renault Twingo
Ford Ka
Peugout 107
Hvilken vælge i vælge, og hvad har i af erfaringer med disse biler?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af ille økonomisk bil
  • #2   30. apr 2013 Ford Ka kører rigtig godt.
    Det samme skulle Twingo'en også og den er meget billig og har meget udstyr.

• #3   30. apr 2013 ville tage swiften eller upen, ka'en og alto'en er nogle skraldekasser.

Man for mere bil i Swiften

• #4   30. apr 2013 Enig med Jesper J. Dog er der en væsentlig prisforskel. smiley

• #5   1. maj 2013 Ud at prøv dem du kan lide , den du sys Best om køber du , men undersøg lig inden hvad service koster , billig indkøbspris kan godt betyde dyre service omkosninger.
    Fordi jeg sys at en Toyota IQ er en fantastisk lille bil er det jo ikke sikkert du sys det samme , så ud og prøv nogler stykker og helst den samme dag , god prøvetur smiley

• #6   1. maj 2013 Godt råd , køb ikke VW UP , den har kun 4 airbag og ville kun opnå 3 stjerner i chrastest og det har vist sig at der er en del problemer med kvaliteten , ifølge tyske VW UP forum , er det jeg ville kalde en rigtig discountbil , der er nok andre mærker at vælge imellem. smiley

• #7   1. maj 2013 Ville helt sikkert kikke nærmere på Renault Twingo, fås både som benzin og diesel, og med masser af udstyr,
    benzin 1.2 motor med 75 hk pris fra 75000 kr
    diesel 1.5 motor med 75 hk pris fra 105000 kr.

Har selv en Renault Clio Grantouer 1,5 diesel med 90 hk motor, den køre og trækker rigtigt godt, er yderst tilfreds med den.

Renault forhandlerne har forresten åbent hus i weekenden.

• line t
    line t Tilmeldt:
    maj 2007

#8   1. maj 2013 Hvad med skoda citigo? Nogle erfaringer?

• #9   1. maj 2013 Skoda citigo - seat mii - VW UP er en og samme bil , FDM anbefaler ikke at købe bil med kun 3 stjerner i chrastest og ikke nok med det så har de skåret ned på sikkehed ved at der kun er 4 sølle airbag , det var standard i VW Lupo i 1999 giver stof til eftertanke ikk , alle andre bilmærker har mindst 6 airbag idag.
    Vh Palle

• line t
    line t Tilmeldt:
    maj 2007

#10   4. maj 2013 Det forstår jeg ik helt, når jeg kigger på fdm crashtest har mii og up 5 stjerner - foretaget i 2011 ?

• #11   4. maj 2013 jeg havde taget Suzuki Swift eller ford ka hold dig fra upen

Kommentér på:
Køb af ille økonomisk bil

Annonce