{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 307 airvan
  • #1   1. maj 2013 rust/ir .... meget træls på den type Pugger ..

de fleste HDI motore køre bare ..
    kender ikke benzinerne
    kan have mærkelige elfejl og fejlmeldinger

• #2   1. maj 2013 Det er en diesel den her, men hvor er det jeg skal kigge efter rust?

• #3   1. maj 2013 bagklap ved nummerpladen / nummerplade lys
    sealing indvendig i bagklappen
    sealing indvendig forklap
    og ir pletter / zink opkog på karosseri overflader ..
    de er ikke helt vildt godt zink beskyttet fra fabrikken
    bunden fejler som sådan ikke noget

• #4   1. maj 2013 Tusind tak for det. Hvor ofte skiftes tandrem på dem?

• #6   1. maj 2013 Hvad er det for nogle fejl? smiley

Kan du forklare det lidt

• #8   1. maj 2013 HDIérne køre lidt mærkelige intervaller mener jeg ..

nogle 120,000km andre 160,000 nogle 240,000km andre 10 år (citroen) mener jeg ..

prøv at søge på nettet

det er ikke fejl du skal tænke på .. men den KAN melde fejl på ting der ikke er fejl på .. tit forurenings (hdi) det kommer og går lidt .. og det kan være flere ting ..
    men ikke sikkert det kommer

• #9   1. maj 2013 Men er det noget som påvirker kørslen på nogen måde? hvor meget har din kørt?

• #11   1. maj 2013 min far har en 307 2,0hdi (136hk)

den har aldrig fejlet noget .. det eneste jeg kan huske vi skiftede på den var friløbshjulet på generatoren og et hjuleje .. og det må jo betegnes som slidele smiley

den kør og kør bare nu 200,000km +

• #12   1. maj 2013 Nej okay, jeg siger i hvert fald tak for svarene smiley

• #13   1. maj 2013 er normalt slet ikke til peugeot .. men den køre bare .. og den køre godt .. gode sæder og udsyn .. rigtig god langturs bil

• #14   1. maj 2013 Det er faktisk også det jeg tænkte jeg ville bruge den til, og hvis man tilsætter noget diesel additiv når man tanker vil jeg tro de omtalte fejl ikke kommer smiley

• #15   1. maj 2013 Ja en 307 er en dejlig bil hvis man er helt vild med at skifte styrekugler og fjedre smiley Jeg skal dog ikke nyde noget, det er helt sikkert, ser fandme meget lort med de biler

• #18   1. maj 2013 Hartmann peugeot har sgu da ikk problemer med rust i forhold til så mange andre biler. Peugeot har altid været fremme når det galt galvanisering af karosse. Og det bundsat kan også fåes ved autog forhandlere nu til en billigere pris.

• #19   1. maj 2013 Num_L - RG -

Ja var det så kun det der var problemet.. Havde uden tvivl valgt Touran så

• #20   8. nov 2015 Hej har en 1.6 airvan hdi Chipped til 140 og den har 368 tusind km dog med fuld servicebog og den har været en ejet eller far og datter også købte jeg den .:) og den hade lidt små ting mortorophæng ny Cobling og hjuleje og ska den spores har ik haft den så længe men det eneste jeg har haft med mortoren var efter jeg fik den chippet røg den ene dyse men det er jo små ting . Jeg gav 9.000 for den og den var synet i juni og der var skifter meget smiley lækker køre komfort dejlig flyder og køre i er sku blevet glad ved min smiley

Kommentér på:
Peugeot 307 airvan

Annonce