{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Friskade ordning på bilforsikring. {{forumTopicSubject}}

Goddag friske mennesker.

Shopper efter nye forsikringer til både hjem, bil, ulykke osv.
Er blevet ringet op af en del mennesker efterhånden, og de alle går meget ind for man tager friskade ordning med på bilforsikringen. Kan se på deres hjemmesider at det er meget forskelligt fra selskab til selskab hvad den dækker. Men er den noget værd i praksis, nogle af jer som er været ekstra glade for ordning, eller er det bare endnu et beløb man betaler hvert år?
Har aldrig tænkt over det før, og det lyder jo egentligt meget godt hvad en dækker, med 0 kr i selvrisiko, meeen over prisen hos nogle af selskaberne for den, helt op til 3000 kr ekstra.

Lad mig høre hvad i har af erfaring.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Friskade ordning på bilforsikring.
  • #1   2. maj 2013 Hvis man bare kører ordentligt, er det ikke nødvendigt. Men hvis man har en kone der laver en del skader, så kan det godt betale sig. Det du skal sammenligne med, er jo hvor meget du stiger i præmie for hver skade, kontra hvad friskade koster.

• #2   2. maj 2013 Ja det var også lidt det min tanke var. Har aldrig haft skader, så det der med at gå i tanker omkring hvad man stiger, har heldigvis ikke været noget for mig. Plus eneste som cruiser i den lille bil er mig selv. Meeen kan skal aldrig sige sig fri for skader, de kommer snigende.
    Dog var der et sted hvor det kun kostede 200 kr ekstra om året, det kan jeg mere forholde mig til.

Kommentér på:
Friskade ordning på bilforsikring.

Annonce