{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Forhandling af pris - Kia Picanto {{forumTopicSubject}}

Hej.

Skal ud og købe sådan en bil og ville lige høre hvad jeg kunne forvente at handle den ned i.

Det er den største 1.2 Exclusive model til 135.000,- jeg har kig på m. træk og farve tillæg. Lander den på ca. 145.000,-
Hvad vil i sige det er muligt at handle den ned i?

Det skal lige siges vi køber 2 af denne model, så der kan man vel forvente at få lidt mere rabat smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forhandling af pris - Kia Picanto
  • #1   2. maj 2013 De er stort set ikke til at handle ned i pris, nogen steder. De er så efterspurgte at de ikke har behov for at sænke prisen for at få dem solgt. Jeg fik udstyr med for 3000. Og det var det. Havde fat i 3 forskellige forhandlere, og pressede godt på alle steder.

• #2   2. maj 2013 Du skal nok ikke forvente det store. Forhandlerne tjener ganske få penge på bilen argo de kan hellere ikke give den store rabat.
    Du kan måske få forhandlet en bedre pris på monteringen af trækket.

• #3   2. maj 2013 hvis den er helt ny, så skal du ikke forvente noget som helst.. de er så populære stadig, at de sagtens kan sælge dem uden at gve afslag..

men noget rustbeskyttelse kan de vel smide med i prisen... eller et sæt vinter dæk til hver..

• #4   2. maj 2013 Er selv ved og forhandle om en picanto - Dog en 1.0 motion +.

Det eneste jeg kunne få med var lak (4500), levering og måtter.

Har dog kun prøvet en, skal lige have prøvet en til.

• #5   2. maj 2013 hvis du skal lave lån til dem, kan du forhandle på låne omkostningerne, for det er der de kan tjene nogle penge.

Kommentér på:
Forhandling af pris - Kia Picanto

Annonce