{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

sælgere med moral findes endnu {{forumTopicSubject}}

Købte nogle brugte fælge herinde fra igår og der sad en skrue i det ene dæk , som jeg ville få lappet idag. Men dækmanden kasseret alle 4 dæk. ( 20" ). Da der bla. var buler på bagsiden Så ringede jeg self til sælgeren og han tog dem retur uden et pip. Selvom jeg kun bad om et afslag på prisen .

Så de findes sgu endnu smiley altså folk med moral !

Forsat god dag til bilfolket !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sælgere med moral findes endnu
  • #1   4. maj 2013 dejligt med en positiv oplevelse smiley

• #2   4. maj 2013 Det er sgu da dejligt det der, dem kan vi godt bruge flere af smiley

• #3   4. maj 2013 Prøvede desværre med et par hvor dækmanden også kasserede dækkede (18") men at 2 af dem så var pil skæve havde sælger ikke sagt, i annoncen stod der små ridser. Da man ringer til ham bliver han sur og smækker på. Det er altså surt at køre ind til skrothandleren med 4 18" fælge (kunne ikke rettes)
    Så fra nu af køber jeg kun nye smiley

• #4   4. maj 2013 Ja det er farligt at handle privat. Alt for mange har ingen samvittighed eller moral.
    Jeg blev også lidt hmmmmm over det da jeg vidste hvordan det muligvis ville ende.
    Dækmanden ville ikke engang sælge mig nye dæk for det havde han slet ik , så jeg var godt klar over den var god nok ,da han sagde det , For det gav sgu et sug i maven da beskeden kom. 4 nye dæk !!! 20". Ja regne kan jeg godt . Bum ingen pussy fra konen de næste 14 dage

• #5   4. maj 2013 Dæk og fælge køber jeg kun fra ny, har prøvet brugt flere gange og der er stort set altid et eller andet galt med det ene eller andet, eller begge dele smiley

• #6   4. maj 2013 Jeg køber kun brugt, nye er sgu for dyre men jeg betaler ikke mere for end hvad de er værd. Købte et sæt med 4x New RS4 8,5x19" med 235/35 på... Fælgene var meget ridsede men der er gummi nok på til 2 sæsonner, gav 1000 kr... For den pris har man også sikret sig mod at skulle betale lidt hvis de skal sættes lidt istand(det skal de dog ikke da de er til kone-bilen... Dvs de vil blive hurtigt ridsede igen:-))

• #7   4. maj 2013 købte et par fælge af en herinde..."ja ja...de passer fint til din E34"...det viste sig at ET mål var helt forkert, så de havnede helt inde ved fjedrene....og da jeg fik dem mål var den ene skæv.....sælger havde oplyst at det var demofælge der kun var brugt en enkelt gang til noget fremvisning....da jeg kontaktede ham for at gøre opmærksom på det, blev han sur og sagde "nå men jeg har altså ingen penge, så du kan jo bare prøve at komme og få dem retur"....

Jeg solgte dem så til en gut, og oplyste ved salget om at den ene fælg var skæv, og derfor købte han dem billigt....kort tid efter kontaktede han mig og øffede over den ene var skæv og ville have yderligere afslag i prisen....det fik han selvfølgelig ikke, da han allerede havde fået dem billigt og var informeret om fejlen....

vil nok sige jeg havde mit på det rene, men der var vist lidt uheld ved de fælge....

• #8   4. maj 2013 og jeg har selvfølgelig ikke købt et par, men et sæt...min fejl...:-)

Kommentér på:
sælgere med moral findes endnu

Annonce