{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.175 visninger | Oprettet:

Rikke H
Rikke H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Plus2dækning eller ej {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige underskrevet slutseddel på min nye up og skal tage stilling til, om jeg vil have plus2-dækning med i købet = 2 års ekstra garanti for 3000 kr. Det er min første egen bil, så jeg er i tvivl. Nogen erfaringer med at have glæde af ekstra garanti? Eller bare holdninger til emnet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plus2dækning eller ej
  • #1   5. maj 2013 ville jeg bestemt gøre... 3000kr er jo ikke engang 6 timers arbejde ved vw

• #3   5. maj 2013 det er jo små penge at gi for at få 4års "garanti" på din nye bil, så med mindre du har tænkt dig at skifte den ud i løbet af et pat år, så vil jeg ta den med hvis jeg var dig

• Rikke H
    Rikke H Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   5. maj 2013 Ok - ja, det er nok fornuftigt at gøre...selvom det kan være svært at gennemskue præcis, hvad der dækkes og ikke dækkes.

• #5   5. maj 2013 du har jo 2 års fabriksgaranti ved VW, og med plus2dækning får du yderligere 2 års garanti som dækker mekaniske og elektriske dele (minus sliddele) om så det kræver at du får udført service ved VW for at kunne gør brug af garantien ved jeg ikke helt, men det står der sikkert et eller andet sted med småt.

• #6   5. maj 2013 helt sikkert. du for med garanti brug for det de 2år ekstra.
    den er ikke bygget til at holde mere end 4 år. i dk bliver de fleste nok på vejene i 8-10 år fordi folk ikke har råd til at smide dem ud. efter brug...
    hjullejre og gearkasser sku været et problem der viser sig mellem 30 og 45000km. på mange af dem

Kommentér på:
Plus2dækning eller ej

Annonce