{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.434 visninger | Oprettet:

nogen der har erfaring med hilmars-audio.dk?? {{forumTopicSubject}}

hej bg.

som emnet siger kunne jeg godt tænke mig at vide om nogen har erfaring med den side som hedder hilmars-audio.dk er den til at handle med kunne ikke se noget i trustpilot så derfor ville jeg lige høre jer derude smiley

håber der er nogen der har nogen svar

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der har erfaring med hilmars-audio.dk??
  • #1   6. maj 2013 jeg har handlet en del med dem og de sgu fine nok der ikke noget at komme efter smiley

• #2   6. maj 2013 okay holder det med at deres levering er 2-10 dage hvordan har du oplevet det med levering ?

• #3   6. maj 2013 For det meste ja. Det sidste år siger statistikken, 5 pakker nåede 14 dage levering, 1 pakke med 3 uger og 1 pakke som runder 5 uger og stadig ikke leveret. 1 pakke som kom tilbage fordi post danmark ikke havde givet besked om pakken.
    de varer med grøn plet som er hos os leveres normalt på anden dagen hvor de gule pletter leveres med et gennemsnit på 6-7 dage. Dette er en fejlmargen på 0,5%
    Der kan ske fejl desværre smiley

• #4   6. maj 2013 hej Klaus kan se du er indehaver af siden smiley jamen siger tak for oplysningen så kan du regne med en ordre fra mig på et tidspunkt når feriepenge kommer på kontoen smiley

• Michael B
    Michael B Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #5   11. jul 2013 Ordre på sikringer afgivet om eftermiddagen 15:30, afsendt samme dag, kunne afhentes dagen efter på postkontoret. Sådan.

Kommentér på:
nogen der har erfaring med hilmars-audio.dk??

Annonce