1.745 visninger
|
Oprettet:
forsikring med månlig betaling {{forumTopicSubject}}
hey nogle der kender et billigt forsikring selvskab hvor man kan betale månligt og som er gode ved ungemennesker
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 23 Biler: 4 Emner: 49 Svar: 2.984
apr 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 109
Men jeg kan ikke finde noget billigere end dem men jeg har også respekt for fart kursus som man ikke længere kan få desværre...
Men alle kan få det hos alka...
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 17 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 983
Om du må stå i RKI ved jeg ikke, men til de er jer der står i RKI i stedet for at køre i jeres bil, hvorfor så ikke sælge og betale din gæld!!!!!
jan 2009
Følger: 68 Følgere: 71 Biler: 6 Emner: 34 Svar: 212
Og jeg kunne ikke finde det billiger nogen steder
Og alle mennesker der er i RKI kan ikke altid selv gøre for det ;)og så det et transport middel for at komme til og fra arbejde for at kunne betale deres gæld!!!
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 61 Biler: 4 Emner: 132 Svar: 261
jan 2009
Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 152 Svar: 3.172
Er du åndssvag eller hvad, du ved sgu ikke hvorvidt folk der står i RKI eller ej, har gæld. Nu er det sådan, at selv 2kr kan sende dig i RKI, det er kun et register over dårlige betalere.
Og skulle du stå i RKI, så vær sikker på, at fogeden kommer og tager hvad du HDR af værdi, medmindre du er insolvent. Men så har du sjovt nok heller ikke nogen bil.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 400 Svar: 2.723
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
Dårlige betalere har jo netop også gæld.
Og om det er 2 kr eller 2 millioner er det stadig gæld.
jan 2009
nov 2008
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.548
(det er jo ikke alle steder der er offentlig transport)
mar 2007
Så det er igen dig der er den åndsvage
Hold dig nu hellere til ting du ved noget om frem for at forvirre med din usaglige udtalelser
mar 2007
Det er en kedelig ting ved BG's forum at mange kæfter op pm ting de ikke har forstand på fremfor bare at holde kæft, følge et emne og ev. lære noget nyt af de folk som så skriver og har forstand =)
aug 2007
Du skal have en del rykkere, inkasso advarsler inden det kommer så vidt så du kan sku' kun takke dig selv hvis du eller andre er endt der. BUM!
nov 2008
Jeg har været i RKI pga. af et mobil abb. jeg ikke havde.. jeg opdagede da jeg skulle tage et billån hjem.
Det var et helvede at komme ud af.
apr 2007
Man kan sagtens have en gæld på mange tusinde og stå RKI og så bare lave en aftale med RKI om betalingen så høre du aldrig noget fra fogeden... har hjulpet mange gennem det system så taler ikke uden at vide noget... og nej man ryger heller ikke i RKI for 2kr det skal kunne betale sig at rejse en sag det ville ingen gøre for 2kr...
okt 2004
Følger: 42 Følgere: 44 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.696
Lad os nu lige få nogle fakta frem om RKI.
1: du skylder IKKE! RKI pengene = du kan/skal IKKE betale til RKI, men den advokat/inkasso osv. som du skylder pengene til!
2: fordi man står i RKI kommer fogeden ikke automatisk forbi, det kræver at sagen bliver sendt i fogede retten. og ikke engang der kommer de forbi.
3: man kan SAGTENS! ende i RKI uden at det er "direkte" ens egen skyld. Hvis man bliver skilt og man hæfter for fælles gæld, og ens eks nægter at betale og man ikke selv kan følge med til at betale det hele.
4: har man betalt sin gæld SKAL! man slettes med det samme fra RKI, ikke noget med at stå der bagefter. eneste undtagelse er tvangsauktioner som står 5 år fra dato, eller 2 år fra den dato man har betalt alle sit.
jan 2009
Følger: 68 Følgere: 71 Biler: 6 Emner: 34 Svar: 212
det lyder som om du har noget viden på det punkt
men ja det er ikke altid selv forskyldt at ryge i RKI, der kan være fusker
firmaer der skriver under på ting i dit navn og hvis du ikke kan mod bevise det, eller de underskrifter der sat på tingene lige så meget din så den sku svær at slippe uden om ! så sådan ligger landet ! BUM !
jan 2009
Jeg kender selv en der er røget i RKI fordi han ikke har betalt for noget han aldrig har bedt om at få, det er jo psykisk nedslidende for folk også.
jan 2009
mar 2007
I stedet for at holde sig til faktisk viden. Og tror man kun, tjaah så burde man holde kæft frem for at skabe forvirring.
Og den er ikke kun møntet på dig men generalt også.
okt 2004
hvis dette ikke forefindes så SKAL! RKI slette en med det samme. og faktisk også udsende et demti (sikkert ikke stavet rigtigt), hvor de skriver at den reg. er tilbage trukket pga. manglendene bevis
jan 2009
Det må være dejligt at være så fejlfri og perfekt. Du er i sandhed et orakel, Casper S.
mar 2007
For derefter at lukke lort og usande ting.
Er hverken perfekt eller fejlfri men kæfter ikke op om ting jeg ikke ved. Så holder jeg hellere selv kæft og tager ved lære af folk der faktisk ved noget.
Men det nok forskellen på mig og dig. Du tror du ved en masse og kæfter op. Og når du så løber tør for dårlige argumenter så hagler du folk ned med åndsvage og snotskovle. Av det gør ondt. Helt ind i hjertet.
okt 2004
Det kommer jo an på om banken vil gå med til at man har en budget konto som går i minus.
aug 2007
okt 2004
og 75% af dem har fuldtidsjob med omkring 25-30.000 før skat i måneden og ingen økonomiske problemer.
aug 2007
Den eneste erfaring jeg har med RKI er sku' det jeg kan læse.
Hvis du har haft et abonnent i dit navn uden du viste det burde du måske tømme din postkasse, de sender jo adskillige rykkere, advarsler, advokat breve m.m først :-?
okt 2004
???? hvem snakker om at have haft et abonnoment osv osv??? har jeg ALDRIG! snakket om.
Jeg formidler blot MINE! og flere andres erfaring med bankerne! ang. en budget konto!. hvor de IKKE! kan/må lave overtræk men hvor banken forlanger at der står et større beløb på.
nov 2008
Det pågældende teleselskab (Telia) mente at jeg havde et abonnement hos dem, men det havde jeg ikke og adressen stemte ikke, så nej, jeg har ikke modtaget nget som helst, ellers havde jeg jo reageret"!
"Den eneste erfaring jeg har med RKI er sku' det jeg kan læse."
Når du ikke ved mere end på det teoretiske plan, så burde du måske holde kæft?
aug 2007
okt 2004
Hvorfor skulle han dog det hvis det ikke er tilfældet?
Jeg har oplevet PRÆCIST! det samme med et energi selskab!. de bongede mig for strøm på en adr. 150 km. fra hvor jeg boede, og jeg var enda kunde ved dem i forvejen på den adr. jeg boede på!. jeg har aldrig boet på den adr, ALDRIG!. alligevel fik jeg en regning på over 5000!. måtte truede med advokat før de fattede at det ikke var mig.
Skal også siges at jeg først fandt ud af dette da jeg fik et brev fra deres advokat/inkasso!?.
aug 2007
Din historie er jo ikke enestående, og som du selv skriver fik du et brev fra advokat, og kunne så reagere.
Det jeg mener er at de personer som ender i RKI er selvforskyldt, en bil solgt til skrot, bør være nok til at overbevise KBH kommune om uskyld, hvis ikke ville jeg da bede sagens indbragt for rettet (foged) hvilken jeg ved Københavns kommune gør, har selv prøvet ved en p-bøde jeg nægtede, jer vandt jeg. Hvis ikke man tager sin forholdsregler eller ikke tænker sig om - ja så ender man i RKI heldig for Jesper Jensen, at RKI sletter hans navn, men havde Jesper ageret ved første henvendelse på korrekt vis havde han ikke en fæld til KBH kommune idag.
jun 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 87
jan 2009
Venligst citér mig for at have kaldt en anden for åndssvag. Jeg har ikke påstået vedkommende var åndssvag, prøv at læse linien igen.
* hofferen *
Samme med min kammerat, og han står stadig i registeret, når han slår sig op.
jun 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 87
Men for at holde mig til emnet, så har jeg if med månedlig betaling, og de har været rimelig fair med deres priser med mine forsikringer, og vil klart anbefale dem.
apr 2007
Jeg spørger måske dumt, jeg ved det ikke..?
forsikring med månlig betaling