{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring med månlig betaling
  • #1   10. maj 2013 det er jo lige meget om du betaler i måneden eller halvårlig eller helårlig... du skal bare have banken til at lave et buget til dig så de kan trække penege ver måned og så når du får din regning kan banken betale med de penge som nu engang står på din buget konto... smiley

• #2   10. maj 2013 Jeg har den ordning hos alka men det kræver at du også har fx en indboforsikring
    Men jeg kan ikke finde noget billigere end dem men jeg har også respekt for fart kursus som man ikke længere kan få desværre...
    Men alle kan få det hos alka...

• #4   10. maj 2013 Codan, Alka og Nykredit/Gensidige tilbyder det..

Om du må stå i RKI ved jeg ikke, men til de er jer der står i RKI i stedet for at køre i jeres bil, hvorfor så ikke sælge og betale din gæld!!!!!

• #5   10. maj 2013 Top Danmark yder også den service smiley
    Og jeg kunne ikke finde det billiger nogen steder smiley

Og alle mennesker der er i RKI kan ikke altid selv gøre for det ;)og så det et transport middel for at komme til og fra arbejde for at kunne betale deres gæld!!!

• #6   10. maj 2013 Nu er jeg ikke i RKI og i nykradit kunne jeg ikke få den månlig betaling desværre ;(

• #7   10. maj 2013 Danny H

Er du åndssvag eller hvad, du ved sgu ikke hvorvidt folk der står i RKI eller ej, har gæld. Nu er det sådan, at selv 2kr kan sende dig i RKI, det er kun et register over dårlige betalere.

Og skulle du stå i RKI, så vær sikker på, at fogeden kommer og tager hvad du HDR af værdi, medmindre du er insolvent. Men så har du sjovt nok heller ikke nogen bil.

• #8   10. maj 2013 IF tilbyder det uden det koster ekstra

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #9   10. maj 2013 Thimofey er det ikke dig selv der er lidt åndssvags at høre på.

Dårlige betalere har jo netop også gæld.
    Og om det er 2 kr eller 2 millioner er det stadig gæld.

• #10   10. maj 2013 Det ved du da ikke om de har? Man står registreret i 5 år, uanset om man har gæld eller ej. Så det er sgu da noget underligt noget at fyre af, at man bare skal betale. Det hverken sikkert at der er gæld, eller at inkassoanmeldelsen er på sagligt grundlag. Der er satme mange fuskerfirmaer der hiver en til inkasso, fordi man ikke har betalt for noget man aldrig har bestilt. Så lad folk passe deres, alle kan vel ha' råd til at køre i en lille billig bil, gæld eller ej.

• #11   10. maj 2013 ..det kunne også være at bilen var en nødvendighed for at kunne arbejde og betale af på gælden??
    (det er jo ikke alle steder der er offentlig transport)

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#12   10. maj 2013 Thimofey Har man betalt sin gæld beder man bare om at blive slettet hvis det ikke sker automatisk.

Så det er igen dig der er den åndsvage

Hold dig nu hellere til ting du ved noget om frem for at forvirre med din usaglige udtalelser

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#13   10. maj 2013 JesperS . Nu har manden jo selv sagt han ikke står i RKI. Det jeg skriver er ikke møntet på topicstarter, men på Thimofey's udtalelser om ting han ikke har forstand på.

Det er en kedelig ting ved BG's forum at mange kæfter op pm ting de ikke har forstand på fremfor bare at holde kæft, følge et emne og ev. lære noget nyt af de folk som så skriver og har forstand =)

• #14   10. maj 2013 Det er sku selvforskyldt hvis man ryger i RKI, hvis ikke det er din egen skyld hvis er det så?

Du skal have en del rykkere, inkasso advarsler inden det kommer så vidt så du kan sku' kun takke dig selv hvis du eller andre er endt der. BUM!

• #15   10. maj 2013 Danny H, det er desværre ikke helt korrekt.
    Jeg har været i RKI pga. af et mobil abb. jeg ikke havde.. jeg opdagede da jeg skulle tage et billån hjem.
    Det var et helvede at komme ud af.

• #16   10. maj 2013 Det med fogeden kommer bar fordi man står i RKI er så noget pis at sige... de to ting har INTET med hinanden at gøre bar lig så du er klar over det...
    Man kan sagtens have en gæld på mange tusinde og stå RKI og så bare lave en aftale med RKI om betalingen så høre du aldrig noget fra fogeden... har hjulpet mange gennem det system så taler ikke uden at vide noget... og nej man ryger heller ikke i RKI for 2kr det skal kunne betale sig at rejse en sag det ville ingen gøre for 2kr...

• #17   10. maj 2013 okay...

Lad os nu lige få nogle fakta frem om RKI.

1: du skylder IKKE! RKI pengene = du kan/skal IKKE betale til RKI, men den advokat/inkasso osv. som du skylder pengene til!
    2: fordi man står i RKI kommer fogeden ikke automatisk forbi, det kræver at sagen bliver sendt i fogede retten. og ikke engang der kommer de forbi.
    3: man kan SAGTENS! ende i RKI uden at det er "direkte" ens egen skyld. Hvis man bliver skilt og man hæfter for fælles gæld, og ens eks nægter at betale og man ikke selv kan følge med til at betale det hele.
    4: har man betalt sin gæld SKAL! man slettes med det samme fra RKI, ikke noget med at stå der bagefter. eneste undtagelse er tvangsauktioner som står 5 år fra dato, eller 2 år fra den dato man har betalt alle sit.

• #18   10. maj 2013 Danny H

det lyder som om du har noget viden på det punkt smiley

men ja det er ikke altid selv forskyldt at ryge i RKI, der kan være fusker
    firmaer der skriver under på ting i dit navn og hvis du ikke kan mod bevise det, eller de underskrifter der sat på tingene lige så meget din så den sku svær at slippe uden om ! så sådan ligger landet ! BUM !

• #19   10. maj 2013 Nej, selvfølgelig kommer fogeden ikke hvis der ingen gæld er eller der afdrages, det er jo logisk. Nu var det møntet på de folk, der HAR en stor gæld og som IKKE betaler af på den.

Jeg kender selv en der er røget i RKI fordi han ikke har betalt for noget han aldrig har bedt om at få, det er jo psykisk nedslidende for folk også.

• #20   10. maj 2013 Dog var jeg ikke klar over, at man kunne slettes før de fem år.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#21   10. maj 2013 Thimofey Så lad da være med at udtale dig om ting du ikke ved fremover. Det er det der gør BG's forum så skide elendigt. Folk skal bare skrive noget for at skrive noget.

I stedet for at holde sig til faktisk viden. Og tror man kun, tjaah så burde man holde kæft frem for at skabe forvirring.

Og den er ikke kun møntet på dig men generalt også.

• #22   10. maj 2013 fakta 5: Hvis man bliver reg. i RKI og men er uenig i det, så skriver man en mail eller et brev og gør en indsigelse så SKAL! RKI slette en. INDTIL! den person/firma man skylder har fremsendt dokumentation for at man skylder dem penge, det kan enten være ved et friviligt forlig, dom ved retten eller fogede retten, eller et betalingspåkrav via. fogederetten.
    hvis dette ikke forefindes så SKAL! RKI slette en med det samme. og faktisk også udsende et demti (sikkert ikke stavet rigtigt), hvor de skriver at den reg. er tilbage trukket pga. manglendene bevis

• #23   10. maj 2013 Hold da din kæft din hjernedøde snotskovl, skrev på baggrund af den viden JEG har om emnet, i og med at jeg kender en der blev registreret i RKI, og blev siden klogere og erkendte at jeg tig fejl lige på dét punkt.

Det må være dejligt at være så fejlfri og perfekt. Du er i sandhed et orakel, Casper S.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#24   10. maj 2013 Thimofey Du starter ud med at kalde en anden for åndsvag !

For derefter at lukke lort og usande ting.

Er hverken perfekt eller fejlfri men kæfter ikke op om ting jeg ikke ved. Så holder jeg hellere selv kæft og tager ved lære af folk der faktisk ved noget.

Men det nok forskellen på mig og dig. Du tror du ved en masse og kæfter op. Og når du så løber tør for dårlige argumenter så hagler du folk ned med åndsvage og snotskovle. Av det gør ondt. Helt ind i hjertet.

• #25   10. maj 2013 Voldborg.

Det kommer jo an på om banken vil gå med til at man har en budget konto som går i minus.

• #26   10. maj 2013 Alle kan overtrække en egnet budgetkonto

• #27   10. maj 2013 jeg kan ikke, min kæreste kan ikke, flere af mine venner kan ikke. mine forældre har heller ikke kunne!. tror jeg samlet kender 20-25 personer som ikke kan!.

og 75% af dem har fuldtidsjob med omkring 25-30.000 før skat i måneden og ingen økonomiske problemer.

• #28   10. maj 2013 Jeg har altid kunne og har aldrig bedt om det, f.eks er min budget i minus nu med 179 kr. jeg har danske bank, og har en normal indtægt.

Den eneste erfaring jeg har med RKI er sku' det jeg kan læse.

Hvis du har haft et abonnent i dit navn uden du viste det burde du måske tømme din postkasse, de sender jo adskillige rykkere, advarsler, advokat breve m.m først :-?

• #29   10. maj 2013 Danny H

???? hvem snakker om at have haft et abonnoment osv osv??? har jeg ALDRIG! snakket om.

Jeg formidler blot MINE! og flere andres erfaring med bankerne! ang. en budget konto!. hvor de IKKE! kan/må lave overtræk men hvor banken forlanger at der står et større beløb på.

• #30   10. maj 2013 Danny H, du er utrolig klog smiley

Det pågældende teleselskab (Telia) mente at jeg havde et abonnement hos dem, men det havde jeg ikke og adressen stemte ikke, så nej, jeg har ikke modtaget nget som helst, ellers havde jeg jo reageret"!

"Den eneste erfaring jeg har med RKI er sku' det jeg kan læse."
    Når du ikke ved mere end på det teoretiske plan, så burde du måske holde kæft?

• #31   10. maj 2013 Det er da muligt at man uberettet kan havne i RKI men at Telia har oprettet et abb. med dit cpr nummer men med en anden adresse lyder da underligt, hvorfor ikke bare indrømme du er dårlig betaler?

• #32   10. maj 2013 Danny H

Hvorfor skulle han dog det hvis det ikke er tilfældet?

Jeg har oplevet PRÆCIST! det samme med et energi selskab!. de bongede mig for strøm på en adr. 150 km. fra hvor jeg boede, og jeg var enda kunde ved dem i forvejen på den adr. jeg boede på!. jeg har aldrig boet på den adr, ALDRIG!. alligevel fik jeg en regning på over 5000!. måtte truede med advokat før de fattede at det ikke var mig.

Skal også siges at jeg først fandt ud af dette da jeg fik et brev fra deres advokat/inkasso!?.

• #33   10. maj 2013 Kennet
    Din historie er jo ikke enestående, og som du selv skriver fik du et brev fra advokat, og kunne så reagere.

Det jeg mener er at de personer som ender i RKI er selvforskyldt, en bil solgt til skrot, bør være nok til at overbevise KBH kommune om uskyld, hvis ikke ville jeg da bede sagens indbragt for rettet (foged) hvilken jeg ved Københavns kommune gør, har selv prøvet ved en p-bøde jeg nægtede, jer vandt jeg. Hvis ikke man tager sin forholdsregler eller ikke tænker sig om - ja så ender man i RKI heldig for Jesper Jensen, at RKI sletter hans navn, men havde Jesper ageret ved første henvendelse på korrekt vis havde han ikke en fæld til KBH kommune idag. smiley

• #34   10. maj 2013 Jeg har os været et smut i rki, men det var fordi jeg fik en hjernedød regning fra 3 mobil, hvor jeg havde mobilt bredbånd med ubegrænset internet, men fik en regning på 1000 kr fordi jeg havde brugt for mange gb. Havde dog en kontrakt hvornder stod at jeg havde ubegrænset, så vi skulle i retten og finde ud af hvem der havde ret, og pludselig ringede min bank og sagde jeg var blevet smidt i rki for noget jeg ikke skyldte. Og jeg har svaret alle breve, og det var endnu ikk afgjort om jeg faktis skyldte dem penge, men alligevel uden min viden blev jeg smidt i rki

• #35   10. maj 2013 Casper K

Venligst citér mig for at have kaldt en anden for åndssvag. Jeg har ikke påstået vedkommende var åndssvag, prøv at læse linien igen.

* hofferen *

Samme med min kammerat, og han står stadig i registeret, når han slår sig op.

• #36   11. maj 2013 Kender et par stykker der har haft samme problemer med 3.
    Men for at holde mig til emnet, så har jeg if med månedlig betaling, og de har været rimelig fair med deres priser med mine forsikringer, og vil klart anbefale dem.

• #37   11. maj 2013 Undskyld mig men ha der denne tråd om at skylde penge til div kreditorer eller om man kan få billig forsikring der ikke skal betales for et år på en gang..?
    Jeg spørger måske dumt, jeg ved det ikke..?

Kommentér på:
forsikring med månlig betaling

Annonce