{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.232 visninger | Oprettet:

job i usa eller andre lande i autobranchen {{forumTopicSubject}}

hey nogle af jer som er eller kender en der er flyttet til usa eller andet lande nu tænker jeg ikke så meget på tyskland sverige eller norge, men langt væk, og som har fundet job i autobranchen i form af mekaniker, pladesmed eller klargøringsmand?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  job i usa eller andre lande i autobranchen
  • #1   10. maj 2013 Jeg var i USA og snakkede med en del værksteder derovre. I californien, hvor jeg var, søgte de tit nye mekanikere. Det er ikke så velset et job derovre, da det er et "dirty job" som de fortalte mig.

Fik faktisk at vide at hvis jeg ville have en ansættelse i et halvt år ved BMW i LA, så kunne jeg skrive under med det samme, så ville de hjælpe med greencard og pis og papir (det var dog ikke som mekaniker)

Der arbejdede de på flex tid, altså de kom når de ville og gik når de ville, så tjente man efter hvad man arbejdede.

Desværre er det møg dyrt at bo i LA, men kan man klare transporten er der nice i de mindre sub urbs.

• #2   10. maj 2013 Jeg har arbejdet som lastbilchauffør i staterne for et par år siden.
    Tilbage i 2009 var det MEGET svært at få visa der til, men en af mine kammerater arbejdede året efter i Canada og han havde ingen problemer med visa. Det er helt sikkert ikke noget problem for dig at få et job hvis først du får papirarbejdet i orden, da danskere er i ret høj kurs på arbejdsmarkedet derovre.

evt. tag kontakt til en virksomhed som du er intereseret i at arbejde for, måske de er intr i at hjælpe

• #3   10. maj 2013 men gad vide hvad lånen er på deres værksteder der over?

nu er jeg pladesmed, og har lange tænkt på at flytte lidt fra dk, for at prøve noget nyt og bedre vejr! men det hjælper nok ikke på at få kæmpe villa bare ved at flytte til usa, men bare hele kulturen der over er jeg helt grebet af.

men vis der ikke er mange amerikaner der vil være mekaniker eller lign så må lånen vel være ok, de skal vel have lavet alle de biler de kører rundt i smiley

• #4   10. maj 2013 Min bror bor pt i australien og arbejder som mekaniker ved www.eurotecgoldcoast.com Det ligger tæt på Surfers Paradise .. Har lige besøgt ham, det er alt for fedt derovre smiley

• #5   11. maj 2013 jeg arbejder lige nu som mekaniker i New Zealand og på det værksted er der 2 der er fra NZ resten er udlændinge. det er ikke så galt med visum her til når man kommer fra dk. og hvis det er under et år du skal arbejde så tager det 2 uger at få visum. men du skal ikke tage NZ hvis det er på grund af vejret, vi har næsten det samme vejr som i DK

• #6   11. maj 2013 hva med lån også kontra hvad det koster at bo der nede?

• #7   11. maj 2013 lån? altså et "mortgage" i USA er lidt det samme som i DK jo.

Hvis du mener løn, så er det igen alt efter hvor god du er og hvor meget du arbejder. Tænk på at skatten jo også er helt anderledes derovre, men husk også at som dansk statsborger skal du jo betale noget af hvad du tjener til DK.

Det er ikke altid det økonomisk kan betale sig med "almindelige" jobs.*
    Men lønne forhandler du med din arbejdsgiver før ansættelse.

• #8   11. maj 2013 Hov ja løn smiley

• #9   12. maj 2013 her i NZ får en mekaniker typisk 100-125kr i timen men betaler kun 13% i skat og så arbejder man mellem 50 og 60 timer om ugen så der er ikke rigtig tid til at bruge dem. lejlighed, mad osv er ca det samme som i DK men man bor så i Flat`s her så man bor med 2-5 andre personer i en lejlighed

Kommentér på:
job i usa eller andre lande i autobranchen

Annonce