{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.837 visninger | Oprettet:

Overdække til bil {{forumTopicSubject}}

Godmorgen BG smiley (skriver fra mobilen, vis i sys det virker kluntet) smiley - jeg har min kære del sol holdene i carporten, og der skal den holde en del, da den primært skal bruges til træf, og selvf en tur engang imellem, når vejret er til det smiley - men så tænker jeg lidt på, om ikk jeg skulle invester i et dække (regnslag) til den, der er heller ingen grund til folk kan se hvad jeg har holdene i carporten jo smiley - så hvor for man det bedst og billigste "regnslag" henne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overdække til bil
  • #1   11. maj 2013 biltema har sådan et regnslag

• #2   11. maj 2013 Okay super.. Tak for det smiley

• #4   11. maj 2013 Husk at dit overdækken skal være åndbart ellers er der risiko for at bilen ruster inden under og at kabinen mugner. (de fleste er åndbare)
    Ulempen ved at det er åndbart er så at den stadig bliver våd hvis den holder ude, selv om du har dækken på.
    Jeg har et overdækken til min selv om den holder i garage, netop pga af støvet.

• #5   11. maj 2013 Og så kan sådan et give lidt ridser i blæsevejr når det kører hen over lakken, selvfølgelig alt efter hvordan det er foret.

• #6   11. maj 2013 Lad være. Dækkener er kun gode når bilen holder ved konstant temperatur og ingen vind. Hvis du vil skjule den, så dæk området af istedet. Som de andre nævner af ulemper, så er der tilmed også kondens under dækkenet, som nogle gange går i forbindelse med vinylen i dækkenet og det giver hvide skjolder.

Jeg har set utallige biler med skader efter dækkener.

• #7   11. maj 2013 Det er også en midlertidig løsning... Skal have en port i på et tidspunkt!.. Har det bare ikk godt med den står "i det fri" - kører i konens bil til hverdag, men laver ikk andet end at tænke på, om min Honda er okay smiley

• #8   11. maj 2013 Kender du ikke en der kan have den stående eller finde en der lejer garager ud jeg har lejet en midt i Esbjerg til min bil nr 2 250kr pr måned

• #9   11. maj 2013 Du kan risikere at din lak er smadret efter få dage med dækken. En lak har generelt altid bedst af ikke at være afdækket, da den ånder.

Tænk lige:
    Hvis du har kørt i din bil er den støvet - så kan den ikke dækkes af
    Hvis du lige har vasket den, så er den fugtigt - så kan den ikke dækkes af
    Hvis du lader den stå og tørre op, bliver den atter støvet - og kan ikke dækkes af

Hvis det blæser bevæger dækkenet og vil gnide imod hjørner på bilen.
    Hvis solen er streng dannes der kondens under.
    Hvis det regner fugtes dækkenet og bilen ånder ikke.

Min egen MR har stået i carport en hel vinter fordi vi ikke havde garage på det tidspunkt. Det er altså mindre skadeligt end et dækken kan være.

• #10   11. maj 2013 Køb aldrig det der billige regnslag for gud skyld. Medmindre du gerne vil have din bil omlakeret. Kør den helt ind i carporten og køb et overtræk på castrolshop. De er dog ikke vandtætte så den skal stå i læ. Tilgengæld samler det ikke kondensvand, og ridser minimalt.

• #11   11. maj 2013 Køb et carcover i en ordentlig kvalitet, så er der ingen problemer..

• victor a
    victor a Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 49
Kommentér på:
Overdække til bil

Annonce