{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeep +/-
  • #1   12. maj 2013 Hej.

da jeg skulle have jeep, undersøgte jeg det lidt og fandt ud af 3,1 var bygget i Italien og ikke den stærkeste motor. Jeg valgte 2,7 som er en Mercedes motor og Mercedes gearkasse. det fortrød jeg ikke smiley Men det er jo bare min mening.

• #2   12. maj 2013 Ps. solgte den kun, da jeg hørte rygter om ,at den ville stige fra 9500 til 14500 i privatvægtafg.

• #3   12. maj 2013 Skal en Jeep ikke have benzin motor? Jeg mener, amerikanerne kunne jo aldrig finde på at vælge en diesel, så det er da mere tro mod konceptet at vælge en benzinvariant...

• #4   12. maj 2013 Køb en med benzinmotor.
    Mere holdbar og meget sjovere smiley

• #5   12. maj 2013 Vi har haft 3 4,7l V8 Grand Cherokees her i familien, og en enkelt 4 liters R6.
    3. af dem havde dårligt bagtøj, så det skal du ihvertfald være opmærksom på! smiley

Dernæst, så er de rigtig tørstige, så jeg ville også vælge den med mercedes motor og gearkasse. Jo tungere motoren er, jo tungere er bilen. Og det slider noget mere på resten af bilen, især når den er så snudetung med en stor V8'er.

Men den 4 liters lidt ældre model vi havde, det var også den vi var gladest for. Det var den bil af dem alle der var mindst problemer med. smiley

Men det er kun min mening og vores erfaringer... smiley

• #7   12. maj 2013 Vi havde en 3,1'er to år nogle år siden. V havde ingen problemer overhovedet. Lidt senere fik vi en 4,7'er. Den måtte vi have ordnet toppakninger på lige da vi havde fået den - 30.000,- kostede det. Derefter var der dog heller ingen alvorlige problemer med den i de tre år vi havde den. Dog skal man regne med at de ikke er støjfrie i for- og bagtøj som en Mercedes eller BMW. Alle dem jeg har haft og prøvet har haft en let hylelyd et eller andet sted mellem 90-110 km/t. Det betyder ikke at de er ved at gå i stykker.

Kommentér på:
Jeep +/-

Annonce