{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chrysler Grand voyager ???
  • #1   12. maj 2013 Nej og slet ikke hvis den er med aut.

• #2   12. maj 2013 det er det hvad er det med dem ?

• #3   12. maj 2013 Hold dig langt væk fra den. Der fås langt bedre køretøjer i samme størrelse

• #4   13. maj 2013 hmm hva skal man så kigge efter

• #5   13. maj 2013 Kommer an på hvad du vil have. Hvis det bare er en bil med syv sæder eller mere, vil jeg sige transporter! Driftsikker, pålidelig og ærlig talt også kønnere end en Chrysler

• #6   13. maj 2013 den er fra 96' den jeg havde kigget på

• #7   13. maj 2013 Jeg har haft en 89'er 3.3 med automat gear.. Den fejlede sku aldrig noget,,
    Men det er sandt, de fleste har fejl i stort set alt..
    Det er en ret dårligt bygget bil..
    Desuden er gearkassen den samme fra 2.5'eren og de større motorer..
    Hvilket er en ulempe, da 2.5'eren slet ikke er stærk nok..

• #8   13. maj 2013 så hvad skal jeg kigge efter for at se om den er værd at købe

• #10   13. maj 2013 Du skal kigge efter rust, alt det elektroniske, rystelser.. De har trukket nitteloddet i forhold til fejl..
    Selvfølgelig kan man være heldig (som jeg var og tilsyneladende min bedstefar)
    De har heller aldrig haft problemer, min bedstefar kører i en 97'er..
    Men igen, skal du have en, så skal du virkelig gå den igennem for alle fejl en bil kan fejle, for der er næsten med garanti et eller andet..
    Også sluger de benzin af helved til, hvis du presser dem bare lidt..
    Ja, man sidder godt i sådan en og de kører utrolig godt (hvis man finder den rigtige)
    Men får du en dårlig, risikere du hurtigt at stå med en bil der holder på værksted konstant, og en regning der stiger og stiger!!

• #11   13. maj 2013 helt sikkert smiley
    Det er da en ok bil, men så ville jeg nu også heller bruge lidt (måske meget) ekstra og så køre i en chrysler..

• #12   13. maj 2013 Chrysleren kører skide hamrende godt hvis den er i orden. Virkelig duperende lydløs lækker komfort. Kvaliteten føles jo amerikaner-billig - og jeg hører også om mange fejl. Dem jeg har kendt har nu ikke fejlet noget rigtigt.

Ville jeg købe den? Nej for satan i helvede. Det er da penge direkte i et sort hul - både i afgifter og benzin-regninger. Fydaføj føj.

Hvis jeg simpelthen ikke kunne undvære de skide sæder, så ville jeg simpelthen vælge den nye Dacia - hedder den Lodgy? Den er naturlgivis dyrere - men jeg tror du sparer pengene hjem igen end en gammel Chrysler fra fucking 1996!

Ja, det ville jeg gøre.

Nat nat

• #13   13. maj 2013 Anders, nu kender jeg både en der kører i en nyere caravelle og en der kører carnival (eller hvordan faen de staves)
    Og jeg ville til enhver tid hellere vælge kia'en frem for sådan en skodspand af en vw..
    De laver jo heller ikke andet end at holde på værksted, den vw har kostet dyrt indtil videre, hvorimod kia'en kun er blevet kørt til service og kostet på det punkt..

• #14   13. maj 2013 Diskussionen kan jo fortsætte, uanset hvad oplevelser og meninger er, forbliver faktum at caravelle er en bedre bil/bus, som er anvendt af langt flere end både Carnival og Grand Voyager. Desuden havde vi en Chrysler, mef manuel gear, som påen petiode ovet to år, tilbragte mere end et på vværkstedet.

• #15   13. maj 2013 Sorry to say.. Men vw er ikke lige det fedeste heller. Den kører 50000km pr turbo og 100000km på en gearkasse plus det løse. Og rent økonomisk så kører transportere. 10kml på diesel og 6 på benz til sammenligning tror jeg ikke grand voyageren er så helvedes dårlig.. Selv om den stinker.

Hvis man stadig tror på at vw er kvalitet så trænger men godt nok til at komme lidt ud af sin osteklokke

• #16   13. maj 2013 Tror nu nok alle kan blive enige om at chrysleren er en dårlig bil smiley

• #17   13. maj 2013 Rasmus F, ved ikke hvor du har det fra, men i min familie og omgangskreds har der altid været mange, pålidelige Transportere/caraveller!
    Gamle som nye. Selvfølgelig har der været nogle småting, men ALDRIG nogensinde noget som har kunne ændre mit syn på den bil, som pålidelig og billig i det lange løb.

Og bare til din orientering, nyere transportere, diesel - kører 20+ i den virkelige verden

• #18   13. maj 2013 Jeg ville stadig nuppe en chrysler smiley
    Hellere det end sådan en nazi æske smiley

• #19   13. maj 2013 Noget af en udtale... Amerikanerne har da også nogle ting de ikke skal være for stolte af... bare fra nyere tid

• #20   13. maj 2013 pfff.. flot anton.. vil du virkelig diskutere ting der er sagt i sjov..
    Hold det nu til bilerne, ik..
    Du vælger vw og jeg vælger chrysler..

• #21   13. maj 2013 Sebastian.. godt for jer..
    Mit tidligere job som montør havde vi 3 transportere, der løbende blev skiftet ud hvert 2. år.
    Var ansat i 7 år og havde derved 3 nye biler og så i alt 9 transportere komme og gå.
    Fælles for dem ALLE var turbo ved ca 50.000km og gearkasse ved ca 75.000km.

Vi valgte at skifte bilerne når de blev 2 år gamle for derefter var de simpelthen for dyre at holde kørende.

Uden tvivl det er de fedeste kassebiler at køre i, men efter 2 år hvor garantien udløber så skulle jeg sateme ikke eje sådan noget l...

For ikke at nævne TDI PD motorerne, topstykker, dyser, flere turboer.
    Touran og Passt der ruster værrere end en Kia Carnival, hvor VW trækker dem tilbage og sandblæser bunden på dem (touran) på kulance.

Jeg har personligt haft 3 defekte Touran speedometre, og senest stødt på en tilsyneladende ganske velkendt fejl på Golf 5 TDI hvor motorstyringerne har en dårlig lodning og ikke vil starte.

Dobbelt svinghjul der er kronisk defekte.

Interiør med noget underligt gummi coating der bliver skrammet bare man rører det og ligner lort inden nybils lugten er ude af sæderne.

Golf, Polo og UP modellerne med 1.2-1.4 motorerne der smider knast kæden og får motorhaveri efter 2½år og efterlader kunden med en kæmpe regning.

Hvis jeg gad blive ved kunne jeg helt sikkert finde flere ting på dem.
    Og for at toppe det hele op så har SMC tilsyneladende en intern aftale om ikke at yde nogen form for service over for kunder der ikke lige smider 500.000kr til en ny bil hvert andet år.
    Ikke at det har noget med mekanikken at gøre.

Hvergang jeg ruller hele denne svada ud så sidder der altid en eller anden VW fanatiker og påstår at dette fænomen kun findes hos mig og at det ikke passer med virkeligheden.. men så er det bare faens at alle mine påstande underbygges af stort set samtlige VW/skoda/seat/audi mekanikkere (dem som ikke er VW fanatikkere, men lever i den rigtige verden.

SAmt det kan findes på Google med et par simple søgninger.

Jeg kører selv VW, har bare valgt en gammel spand fra den tid hvor de ikke byggede bilerne rigtigt elendigt endnu.
    Idag ville jeg lige så gerne købe Fransk eller Koreansk, da de er mindst lige så gode og måske enda bedre. Ihvertfald vil KIA og Hyundai i det mindste stå ved deres produkt i op til 7år med fuld garanti..

Det kunne VW måske lige lære lidt af og måske højne deres kvalitets krav.

Grand Voyageren er stadig en lortebil, og Kia Carnival endnu værre.

Kommentér på:
Chrysler Grand voyager ???

Annonce