{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Octavia
  • #1   15. maj 2013 vel på reg.attesten......

• #2   15. maj 2013 Hva skal det stå på den så ??

• #3   15. maj 2013 Slå nummerpladen op på hvilken som helst reservedels hjemmeside og se hvilke forslag der kommer op smiley

• #4   15. maj 2013 Der står intet på min reg.att, og heller ikk når jeg slår den op på nettet. Fik at vide jeg skulle ringe til skoda. Købte min i 2004, troede det var en 110hk men min svoger siger nu at det er en 90hk, har aldrig fået målt den da min kammerats forældre havde en 90hk og sagde at min var noget hurtigere. Så jeg står i det samme problem. Hvis de ikk kan finde det, skal jeg have den på rullefelt hos RH-motorsport de tager 300kr for sådan en test

• #5   15. maj 2013 Glem det Anders - folk herinde er sgu fortabte....

• #6   15. maj 2013 Det må åbenbart være jer selv. Der er fortabte, sidder med reg.att lige. Nu der står intet om KW eller HK.

• #7   15. maj 2013 Du kan kigge på tandremsdækslet, og tjek koden om det er en agr, Asv, ahf, kan ikke lige huske den sidste, gå ind på refako.dk og skriv dit reg.nr ind så finder den din bil eller nogen der matcher, på dem der ligner står der en motorkode ved, der kan du tjekke din motorkode også.

Kommentér på:
Octavia

Annonce