{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

WAR10CK
WAR10CK
Følger: 3 Emner: 8 Svar: 65

Fotovogn lige efter Greve S? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Da jeg kørte på motorvejen mod køge (hvor der er vejarbejde), der holdt en metalblå caravelle t2 eller t3 lige efter broen ved Greve S i retning mod Køge.
Den havde et stort gult blomstermønster foran på kølerhjelmen.
Nummerpladen startede med BF38, og der var noget skrift på plastikrammen på nummerpladen med en masse tekst.
Der var ikke tonede ruder i den, og der lå nogle sorte metal kufferter (lignede det) bagi, og der var hvidt forhæng ved bagruden (som var trukket for) og bagruden var forhænget trukket helt fra.

Det så ud som om at der sad noget udstyr men er ikke sikker, og jeg så intet rødt blink.
Kan det være en fotovogn, eller er det en af arbejdernes vogne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotovogn lige efter Greve S?
  • #1   16. maj 2013 gule eller hvide plader?

• #2   16. maj 2013 Nej.

• #4   16. maj 2013 Det er ikke en fotovogn smiley

Tror jeg har set den før, det må være en af vejarbejdernes.

• WAR10CK
    WAR10CK Tilmeldt:
    jun 2009

#5   16. maj 2013 Den er på hvide plader og starter med BF38..
    Synes det ville være lidt mærkeligt hvis den havde et blomstertegn på kølerhjelmen hvis det var en fotovogn, men måske har de skiftet strategi?

Og lige en ekstra ting! de holder på broen ved Solrød! og måler med laser!!!!

• WAR10CK
    WAR10CK Tilmeldt:
    jun 2009

#6   16. maj 2013 Og i er 100 på at det ikke er en fotovogn, den er stillet som om at det er en fotovogn.. men det er måske en af vejarbejderne der har været snu smiley

• WAR10CK
    WAR10CK Tilmeldt:
    jun 2009

#7   16. maj 2013 De er rimelig aggressive i dag. De holder også inde ved folehaven. Tror det er "store-razzia" dag i dag. Politiet skal sikkert ud og have finansieret deres nye fotovogne som de fik sidste år.

Håber ikke det var en fotovogn i greve S smiley

• #8   16. maj 2013 Bastards!!! så er det af med pladerne, og ud og jerne rundt i det danske land smiley

• WAR10CK
    WAR10CK Tilmeldt:
    jun 2009

#10   16. maj 2013 Jeg er usikker på om jeg kørte et par kilometer for stærkt, og hvis man kører 81, når de 3 km er trukket fra, så slår hammeren også.. men det vil sige det var IKKE en fotovogn smiley ?

--SSJ-- StreetPirate Benyamin B
    Det er fint nok at de er ude og tage de STORE SYNDERE.. men dem der kører 1-5 km/t for stærkt synes jeg er spild af tid.

De burde hellere være mere synlige inde ved bandeområderne smiley

• WAR10CK
    WAR10CK Tilmeldt:
    jun 2009

#12   16. maj 2013 --SSJ-- StreetPirate Benyamin B : Fornuftigt :). Jeg kører også pænt efter min egen mening, men var i tvivl lige på den strækning.

• WAR10CK
    WAR10CK Tilmeldt:
    jun 2009

#14   16. maj 2013 --SSJ-- StreetPirate Benyamin B : Nej nej, det tager jeg det heller ikke som. smiley

Sikke en idiot. Man skal altid give plads når der kommer læge/ambulance, politi og/eller brandbiler, da det kan handle om liv og død.

Kommentér på:
Fotovogn lige efter Greve S?

Annonce