Happy ending {{forumTopicSubject}}
Endelig kom der en ende på sagen, jeg får mine fælge.
Til dem som ikke kender sagen, jeg bestilte i dec. 05
nye fælge fra scs.dk gennem bildillen i viby, efter flere udsættelser fra bildillens side beslutter jeg mig for at kører ned og konfrontere dem, og finder.... intet butikken er gået konkurs, klog som man er havde jeg for at sparer et par tusinde betalt fælgene forud, da de ville stige 1/1-06.... så jeg stod med fingrene i postkassen, efter at have haft fat i bilexperten/bildillen, var der ingen hjælp fra deres side, og de henviste mig til deres advokat i sagen, som kort sagt bad mig skyde en hvid pil efter både fælge og penge retur....
så jeg var godt pissed....
Heldigvis må man sige scs.dk levede op til mine forhåbninger og vælger, selvom de egentlig er uden ansvar at gå ind i sagen... til mit held har de netop fortalt mig at jeg kan hente mine fælge imorgen.... kvit og frit fra deres lager....
Hatten af for scs.dk og god kunde pleje, ikke sidste gang jeg handler med dem, men bilxperten er jeg nok ikke kunde hos mere...
ville bare lige dele mine erfaringer med jer
Stor tak til Michael fra scs.dk
feb 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 201 Svar: 3.310
dec 2003
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 613
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 61 Svar: 538
jul 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 89 Svar: 1.462
aug 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 638
Men godt at hører at sagen endte godt, mon ikke SCS havde fået nogle af pengene ved bestilling hos dem, de bestiller nemlig somregel dagen efter de har modtaget pengene hos Bildillen/BilXperten..
feb 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 3 Emner: 37 Svar: 951
Men fedt for dig, at scs går ind, det er sku flot service..
jun 2003
Følger: 39 Følgere: 41 Biler: 8 Emner: 674 Svar: 5.420
dec 2005
Følger: 40 Følgere: 37 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 1.071
og ja ved det er individuelle butikker de kører, men der var heller ingen hjælp fra hoved kontoret.... bare endnu et spark i skridtet.....
apr 2003
Følger: 114 Følgere: 122 Biler: 17 Emner: 1 Svar: 5.822
de har dog skiftet navn til bilxperten nu...
aug 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 638
Så du skal bare være glad for at de grosister de benytter sig af har så god en serivce, det er kendetegnet ved BilXperten at de bruger de rigtige leverandøre som netop kan yde denne type service.
Havde det været Thansen det var sket hos skulle du have gang i Japan eller Kina, og derved umuligt at få sin varer.
Happy ending