{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Happy ending {{forumTopicSubject}}

Endelig kom der en ende på sagen, jeg får mine fælge.

Til dem som ikke kender sagen, jeg bestilte i dec. 05
nye fælge fra scs.dk gennem bildillen i viby, efter flere udsættelser fra bildillens side beslutter jeg mig for at kører ned og konfrontere dem, og finder.... intet butikken er gået konkurs, klog som man er havde jeg for at sparer et par tusinde betalt fælgene forud, da de ville stige 1/1-06.... så jeg stod med fingrene i postkassen, efter at have haft fat i bilexperten/bildillen, var der ingen hjælp fra deres side, og de henviste mig til deres advokat i sagen, som kort sagt bad mig skyde en hvid pil efter både fælge og penge retur....
så jeg var godt pissed....
Heldigvis må man sige scs.dk levede op til mine forhåbninger og vælger, selvom de egentlig er uden ansvar at gå ind i sagen... til mit held har de netop fortalt mig at jeg kan hente mine fælge imorgen.... kvit og frit fra deres lager....

Hatten af for scs.dk og god kunde pleje, ikke sidste gang jeg handler med dem, men bilxperten er jeg nok ikke kunde hos mere...

ville bare lige dele mine erfaringer med jer

Stor tak til Michael fra scs.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Happy ending
  • #1   11. apr 2006 lyder fanme lækkert ....var godt nok også blivet pissed

• #2   11. apr 2006 Yes sir! lucky you! smiley

• #3   11. apr 2006 Det er sq god service frs scs.dk´s side

• #4   11. apr 2006 nice, tillykke...

• #5   11. apr 2006 Nu skal I lige passe på enden i stempler BilXperten, det er godt nok en kæde, men den er drevet af forskellige ejere, jeg kan sige at sådan en som BilXperten valby yder der bedste service sammen med BilXperten Glostrup og Køge, og de går nok ikke lige konkurs forløbig.

Men godt at hører at sagen endte godt, mon ikke SCS havde fået nogle af pengene ved bestilling hos dem, de bestiller nemlig somregel dagen efter de har modtaget pengene hos Bildillen/BilXperten..

• #6   11. apr 2006 Skulle lige til at sige det samme jesper, bilx og bildillen er jo franchis, så de har ikke rigtgt noget med hinanden at gøre, udover at de har samme navn, og handler de samme steder. og økonomien er jo forskellig fra afdeling til afdeling..

Men fedt for dig, at scs går ind, det er sku flot service..

• #7   11. apr 2006 ville det ikke være spas hvis deres lager også er lukket når du kommer derud:-9 ?????????

• #9   11. apr 2006 Nej Allan J, tror ikke jeg ville kunne se det sjove i det....
    og ja ved det er individuelle butikker de kører, men der var heller ingen hjælp fra hoved kontoret.... bare endnu et spark i skridtet.....

• #10   11. apr 2006 har dårlig erfaring med tidl bildillen i dalum, odense...
    de har dog skiftet navn til bilxperten nu...

• #11   11. apr 2006 Bo, det er klart at hovedkontoret ikke kan hjælpe, de kan ikke være ansvarlig for hvordan økonomien er i de forskellige butikker, hvis de skulle dække alle omkostninger i forbindelse med et konkurs tror jeg nok lige det ville blive dyrer at handle i BilXperten da de så skulle opkræve et rimelig voldsomt beløb for at man skulle hedder BilXperten, sådan er det, derfor er det altid bedst at handle de store steder hvor der er gang i salget og styr på tingene.

Så du skal bare være glad for at de grosister de benytter sig af har så god en serivce, det er kendetegnet ved BilXperten at de bruger de rigtige leverandøre som netop kan yde denne type service.

Havde det været Thansen det var sket hos skulle du have gang i Japan eller Kina, og derved umuligt at få sin varer.

Kommentér på:
Happy ending

Annonce