{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Peter L
Peter L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

3M poleremaskine {{forumTopicSubject}}

Har fået tilbudt et startsæt med poleremaskine og hvad der dertil høre, men vil lige høre om det er noget værd - har ikke rigtig nogen præferencer inden for den verden...

Sætter er vist det her: http://www.auto-butikken.dk/shop/3m-polersystem-komplet-10866p.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3M poleremaskine
  • #1   20. maj 2013 Den kører godt, men jeg synes personligt den er for tung hvis du skal bruge den hverdag, er det til at polere et par biler om året, køb den smiley

• #2   20. maj 2013 Har en DAS 6 pro, og den er jeg ganske udemærket tilfreds med.
    Synes alt i alt det er for dyrt for det du får.
    Prøv at samle de samme ting inde på cleanyourcar.co.uk. du vil blive overasket over hvor mange penge du kan spare

• #4   20. maj 2013 I min virksomhed kører vi med lidt forskelligt: Flex 2 forskellige, DAS 6 Pro, Wurth.

Synes 3M's produkter er gode, men man skal bare huske at dække gumme/plastik af, vi bruger produkter der er lavet med aluminiumssulfat i stedet for "kalk" som gør lister hvide.

• Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    maj 2013

#5   20. maj 2013 Det skal være en der kommer til at tage en bil eller to om ugen eller noget i den stil, ikke over hovedet noget jeg skal køre med konstant.
    Jeg har fået tilbudt det til 2800kr inklusiv moms. Ved simpel forhandling, men skal svare på onsdag, så vil lige være sikker på at jeg ikke køber katten i sækken;-)

Hvad med 3Ms kemi produkter??? Eller er der noget man heller skal vælge?

• #6   20. maj 2013 Der er mange gode alternativer som er langt billigere, smid en besked å deler jeg gerne ud af mine/vores erfaringer

• #7   20. maj 2013 har flere sæt af dem, da jeg har fået dem til en hel særlig pris.. smiley har en bekendt der er 3m sælger inden for det, dog har de haft nogen af deres poler maksiner der for leje støj, men de bytter dem uden problemmer,

jeg er vild med 3m deres produkter. jeg dækker altid bilen ind inden jeg starter, synes tiden er sparet i sidste ende.

• #8   20. maj 2013 til 2800 kr ville jeg bestemt sige ja til kittet. Du går bestemt ikke helt galt i byen med 3M. Slet ikke.
    Dog ville jeg lige studere bilvask.nu's guides. Bare for du lige helt forstår hvordan og hvorledes du skal opføre dig med maskinen

• Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    maj 2013

#9   20. maj 2013 Mange tak for den hurtige respons her inde - det lyder til at det ikke er et dårligt bud på opstarten til mig, og jeg derfor nok burde slå til:-)

Er der nogle kemiprodulter nogle kan anbefale?

Kan man godt gå hen til sin lokale autoophug og "låne" nogle frontklapper til at øve sig på, mod at han får nogle nypoleret klapper tilbage, eller hvordan øver man sig med sådan en maskine hvis man ikke bare lige vil kaste sig igang med naboens bil?;-)

• #10   20. maj 2013 bilvask.nu har jeg købt det meste af mit polerings grej, og det har jeg virkelig været glad for. og ejeren, michael, er super super flink.

en anbefaling værd. mht priser ved jeg ikke hvor han ligger. jeg handler der.

• #11   20. maj 2013 nogle ting er en del billigere at hente i england. såsom polermiddel osv. Men faktisk er de almene karmacare produkter han sælger ganske udemærkede.
    Men man kan få en masse andre lækre ting som michael ikke har på hylderne.

Handler også ved bilvask.nu hvis det er småting jeg skal have, men ved store indkøb af alt hvad du skal bruge til udv og indv pleje kan jeg bedre li CYC

Kommentér på:
3M poleremaskine

Annonce