686 visninger
|
Oprettet:
1.8t falder i tryk. {{forumTopicSubject}}
Godaften derude.
Det drejer sig om en golf 4 1.8t med lidt opgradering. Der er monteret gt2871r og den har intern wastegate monteret.
Når jeg accelererer lader den Max med det den skal 1.4 bar, men når jeg rammer 5900 rpm falder mit turbo tryk til ca 1 bar hvorefter den fortsætter til 7200 rpm. Jeg tænker det kunne være wastegaten som skulle indstilles lidt hårdere så den åbner senere. Lige nu begynder wastegaten at åbne sig ved ca 0.4 bar. Nogle som har prøvet noget ligne, eller har en idé til hvad det kunne være?:-)
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 51 Biler: 4 Emner: 97 Svar: 1.970
dec 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Emner: 91 Svar: 211
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 51 Biler: 4 Emner: 97 Svar: 1.970
dec 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Emner: 91 Svar: 211
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 51 Biler: 4 Emner: 97 Svar: 1.970
jul 2003
Følger: 26 Følgere: 28 Emner: 11 Svar: 198
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.112
Kenni, har du tjekket dine trykslanger? synes faktisk det kunne lyde som om den har en utæthed. Oven i det kunne du måske tjekke returløbet på benzinen. Du skal gerne få 2L på 30 sekunder eller 4L på 1 minut ved at trække returen af på dysebroen.
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 51 Biler: 4 Emner: 97 Svar: 1.970
Og ja, jeg kommer aldrig til og køre med en garrett turbo, slet ikke med kuglelejer, har set for mange af dem dø desværre.
1.8t falder i tryk.