{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor stor motor kan godkendes?
  • #1   22. maj 2013 Så vidt jeg ved er det største V8'er du kan få godkendt en 4,4 V8 med 286HK. Dette kræver en del stumper før det bliver godkendt. Ellers kan der også smides en 3,8 række sekser fra en E34 M5 i, denne laver 340HK.

• #2   22. maj 2013 du skal også optimere bremser, undervogn, og div andre ting før du kan få det godkendt smiley

• #4   22. maj 2013 Det er billigere at købe bilen med motoren i. frem for at få det godkendt..

• #5   22. maj 2013 Jeg skal lige være med: Du har betalt afgift af din bil til at være en 2.0'er right?

Vil du have den godkendt OG betale ny afgift op til en større bil, eller vil du vide hvor stor en motor du kan losse i den uden at skulle betale igen?

for hvis du ikke vil betale en ny afgift, er svaret 20% forøgelse.

Vil du betale, så kan du næsten smide alt i den. Det kræver bare du opgraderer samspilsmæssigt, dvs. bremser, undervogn osv. er dimensioneret til motorkraften. Kører du med 316 bremser kan du godt forvente at skulle opgradere dem en del hvis du skal have en V8 i.

Er det en motor uden forrige godkendelser i den karos, så skal du til tyskland og have lavet nogle målinger, der er meget dyre, så du kan få papirsgodkendt forøgelsen. Hvis dette er tilfældet er det direkte åndsvagt ikke bare at købe bilen med de kræfter du vil have.

• #6   22. maj 2013 Det "nemmeste" er som regel at opgradere undervogn til M3 og finde bremser som er TÜV godkendt hos www.300mm.de - Billigt er det ikke, men det spiller, har selv opgraderet på min E30 V8.

• #7   22. maj 2013 det sikkert røvdyrt så - så skulle jeg nok bare beholde den motor jeg har og opgradere den en smule, med en skarp knast og måske en 325 top:D

• #8   23. maj 2013 M3 undervogn er IKKE billig hvis vi snakker total ombygning.. Front koster ~10k i nypris.....! Bag enden kan klares med leje og nav.

Kommentér på:
Hvor stor motor kan godkendes?

Annonce