{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.326 visninger | Oprettet:

Honda Accord tourer fra 2009 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg er gået hen og blevet lidt lun på sådan en Honda Accord 2, 2 d-tec Tourer fra 2009.

Hvad er folks generalle holdning til den? Har den nogle svagheder? Og hvordan ser det ud med bagagerummet i den. Kan se at der ikke er plads til så mange liter i den, men synes måske ikke altid at man kan bruge det 100 %.

Er der evt nogen jeg kunne logge til at sende mig nogle mål på den?

Spørgsmålet er i bund og grund: Kan der være en barnevogn?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Accord tourer fra 2009
  • #1   25. maj 2013 Jeg ved ikke så meget om den, andet end den blev årets brugtbil 2012, det er da værd at tage med i overvejelsen smiley

• #2   25. maj 2013 Jeg har været tæt på at købe sådan en sidste år og var ude at prøve lige nøjagtigt det med barnevognen. Og ja min kunne godt være der. Men der var så heller ikke plads til meget andet. Hjulkasserne buler ind i bagagerummet og det er rent faktisk meget generende.
    Men ellers fed og lækker bil. Husk undervognsbehandling og gi den nogle omdrejninger en gang imellem så partikelfilteret får lov at regenerere.

• #3   25. maj 2013 Hvor mange km køre du om året. For en diesel er meget sjældent et godt valg. Vælger du 2 liters benzineren er den billigere i afgift, køre 16 km/l hvilket jeg syntes er flot, kæresten køre omkring 17 i den til dagligt, og vi har ingen problemet overhovedet haft med vores. INTET og den kører som en drøm og har rigtig meget udstyr, udstyr som ikke engang moderne audi'er har! Diesel modellen larmer lidt mere, og køre med bosch pumper som desværre går i stykker ofte og koster en del, samtidig med dysserne bliver slidt hurtigt, men er jo ved at være generelle fejl for alle diesel biler. Hvis du ikke kører over 40.000 km om året ville jeg råde dig til benzineren. Jeg har i hvert fald ikke fortrudt mit køb! Og en barnevogn kan sagens være der. Men også kun den! Bilen er bygget for chaufførernes skyld så meget plads forand, på bekostning af plads bagi. Og så er service en fornøjelse i det store motorrum!
    Jeg anbefaler!

• #4   25. maj 2013 bagagerummet er af ok størrelse, men åbningen er lille.. men alt afhængig af hvor kompakt barnevognen er, så kan de godt være der, jeg har selv testet da jeg skulle have en bil til konen, men hun fik en Civic 2006 i stedet.. den er geanial når det gælder plads..

• #5   25. maj 2013 Madsen:

Jeg har også overvejet benzin men mit forbrug ligger sådan at det faktisk er lige meget om jeg køre det ene eller det andet. Du siger at du kan køre 16 km/l i en benzin. Står den ikke opgivet til 13, 6 eller sådan? Køre du meget lange ture eller hvordan?

• #6   25. maj 2013 Har i andre hørt at den skulle være dyr i reservedele? Det har jeg nemlig ikke men jeg kan jo tage fejl.

• #7   25. maj 2013 Hondaen koster lidt mere end en vw i stumper MEN når man aldrig skifter noget så er det jo ligemeget smiley
    Husk diesel går mere i stykker end benzin.. Det skal du have med i regnskabet...
    Det er 30 km til / fra arbejde med diverse roetransporter som skal overhales på landevejen og en del bykørsel. Hvis man køre den pænt er den meget økonomisk af en 1,6Tons bil.... Hvad en bil står opgivet til kan man ikke altid regne med. Vi blev i hvert fald overraskede over hondaen, specielt fordi vi havde en Passat inden der var dyr på alle måder...

• #8   25. maj 2013 Hvis du siger det så passer det selvfølgelig men synes bare at det lyder vildt at den køre så meget mere end den er opgivet til. Har lige solgt en BMW der var opgivet 16, 9 km/l og den gik kun 12-14, men det er da bare godt.

Man kan vel ikke sige at det generalt er sådan at benzin går mindre i stykker end diesel. Er det ikke bare sådan at det typisk måske koster lidt mere med diesel at få det lavet?

• #9   25. maj 2013 Min gamle Passat kørte 9 og var opgivet til små 12 så nej, men hondaen her med en dame bag rattet som selv skal betale sin benzin får den til at køre langt smiley
    Nej det er rigtigt, men inden jeg købte min snakkede jeg med flere mekanikere både Honda og Toyota og de sagde man skulle vælge benzineren, så satte min lid til dem der roder med det til dagligt..

• #10   26. maj 2013 Hehe. Nå det er sådan man skal gøre:)

Jamen mange tak for råd og vejledning i hvert fald.

• #11   26. maj 2013 Så lidt. En dejlig bil smiley

Kommentér på:
Honda Accord tourer fra 2009

Annonce