{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.749 visninger | Oprettet:

Ford Mondeo 2,0 TDCI {{forumTopicSubject}}

Har kig på en Ford Mondeo 2,0 TDCI 130HK fra 05 som har gået 163.000KM. hvad har den af svagheder den bil/motor? og hvad med deres 2.0 benzin 145HK, er den bedre i forhold til diesel? køre cirka 25000KM om året. hovedsagelig lange ture da jeg har 35km på arbejde. Hvad ville bedst kunne betale sig for mig og købe med mit kørsels behov?
tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford Mondeo 2,0 TDCI
  • #1   25. maj 2013 Vi har selv en ford mondeo 2,2 trend tdci fra 2008 og den har kørt problemfrit i de 3 år vi har haft den. Mener heller ikke der skulle være svagheder på den tidligere model, kender da andre som har en i samme model (kan ikke huske motor, årgang eller om det er en benzin eller diesel) til og de har heller aldrig haft problemer med deres.

• #2   25. maj 2013 okay lyder godt. Ville bare være rart og vide hvad man skal kigge efter på den bil og motor smiley

• #3   25. maj 2013 Umiddelbart ville jeg gå efter en version med 140hk, de skulle have haft mange problemer med 130hk versionen, har da 2 kollegaer, som begge har den med 130hk og de forbander den langt væk, men har ikke nogen erfaringer selv.
    Ellers så er den med 2.2 tdci ret solid og den skulle efter sigende have kædetræk imod tandrem i de andre.

• #4   25. maj 2013 Okay. Men så bliver forsikringen lidt for dyr hvis jeg skal op i de heste smiley

• #5   25. maj 2013 2,0 tdci 130 hk er ikke den bedste. De har en del problemer med Topstykket. Tag en 140 hk eller allerbedst en 2,2 tdci. De kører bare uden problemer.
    En 2,0 benzin kører også uden problemer.
    Til dit behov vil der ikke være den store udgift forskel, når man regner brændstof, afgifter og forsikring sammen.
    Lige gyldig hvad så hold øje med rust. De har ikke voldsomme rustproblemer, men hvis de først begynder at ruste så går det stærkt.

Kommentér på:
Ford Mondeo 2,0 TDCI

Annonce