{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Hjælp til pioneer {{forumTopicSubject}}

Hej gruppe jeg har en PeugPeugeot 206+ fra 2012 jeg ville godt ha skiftet den original radio til en pioneer radio så jeg har været ude og købe en Pioneer DEH-2500UI i thansen men jeg satte den i og satte tænding på bilen indstileret jeg radioen og den spiller fint men da jeg drejer nøglen og tager den ud spiller den vider i 1 minuts tid og når den så slukker og jeg drejer nøglen igen så har den glemt alle de ting jeg indstilleret på den hvad skal jeg gøre og er der nogen der kan hjælpe mig jeg kommer fra Næstved. og skal også lige siges at jeg også har købt Ratinterface adapter Pioneer til Peugeot 206 fra thansen så jeg også kan få det til og virke igen men kommer på tirsdag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til pioneer
  • #1   2. jun 2013 Bag på din pioneer radio sidder der en gul og en rød ledning med en samling i begge to. Du piller begge samlingerne af.
    Så bytter du rundt på dem.
    Dvs.
    Den ledning der går fra dit iso stik til din radio er f.eks rød den sætter du sammen med den der ender med gul ledning og lige sådan med den gule ledning hvor du starter med gul og sammensætter den med den der slutter på rød. Håber du forstod hvad jeg mente ellers må du bare sige til smiley


  • #2   2. jun 2013 Evt. Kan du komme til kbh så kan jeg fixe det for dig smiley

  • #3   2. jun 2013 Du krydser rød og gul ledning på iso stik.

Kommentér på:
Hjælp til pioneer

Annonce