{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fuglelort på sort bil.. MÆRKER!!!
  • #1   3. jun 2013 Polish og knofedt - det eneste der hjælper...... Pisse irriterende med alle de skod fugle!

• #2   3. jun 2013 polering kan man godt, men bøvlet

• #3   3. jun 2013 Som de andre siger polering er den eneste udvej smiley min fars bil havde nogen der kun var 2 dage gamle på en grå bil,da jeg fjernede dem var lakket krakeleret nedenunder smiley har ikke prøvet med polering endnu men tvivler på at det kan reddes.

• rene´ v
    rene´ v Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #4   3. jun 2013 hej man kan ikke poler en fugleklat væk!!!den skal vandslibes væk men det skal en prof til

• #5   3. jun 2013 Korrekt, der er syre i så det kan ikke poleres helt væk.

• rene´ v
    rene´ v Tilmeldt:
    dec 2010

#6   3. jun 2013 mathias hvor er du fra på fyn??kan evt godt fixe det for dig:-)

• #7   3. jun 2013 man burde kunne instalerer et eller andet ulovligt halløj, hvor at hvis nogle rørte ens vogn, eller en fugl landede der på, fik den SÅDAN et rap over nallerne.!! smiley
    noget der varer til en taser på 800000 V ;-), det ville virke !

• #8   3. jun 2013 Emil e

ville desværre ikke virke særligt godt på fugle smiley og syntes heller ikke tit det lander for at skide smiley

Skal have en rader gun der pløkker fugle ned der er på vej ind i "dit lort rammer min bil hvis du skider nu" zonen... smiley

• #9   3. jun 2013 Kommer da helt an på hvor langt ned skaden er gået om det kan poleres væk el om det også skal vandslibes.

• #10   3. jun 2013 Hver gang jeg for en fulgelort på min bil, plejer jeg som reglt at lave spejlæg, for derefter at sætte mig udenfor..

Bare så de kan se hvad jeg er istand til !!

• #11   3. jun 2013 Du kan da sagtens polere det væk, det kræver nogengange bare en maskine

• #12   3. jun 2013 Det bedste du kan gøre : Korn 3000 3m skum vandslibe rundel på en Dual aktion slibemaskine og 3m perfekt it 3 serien. Start med Fastcut og videre til du ender på ultrafina som fjerner hologrammer Men poler helst hele delen på bilen ellers kan det ses.

Sådan får du alt væk og lakken vil spille Max hvis du gør det rigtigt og husker at nedbryde produkterne og bruge de rigtige polere rundeller. Men har du ikke grejet så kør hen til en maler og spørg om de gider lave det for lidt penge.

Er du pisse ligeglad med om bilen er perfekt så bruger du bare noget mod ridser og en fin og voks. Færdig bum

• rene´ v
    rene´ v Tilmeldt:
    dec 2010

#13   4. jun 2013 vil ikke råde nogle at gå i gang med at vandslibe når man ikke har føling med det,for hvis man ikke passer på så man igennem laken:(

Kommentér på:
fuglelort på sort bil.. MÆRKER!!!

Annonce