{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.861 visninger | Oprettet:

Koenigsegg CCXR i Danmark med en ganske go lyd..! {{forumTopicSubject}}

Kender i den når grænsehandlen er færdig, ja så møder mange sku lige en Koenigsegg CCXR Edition med dansk køre... Nogen har lov til at være heldig... Men sig mig er det en bil der vil køre til Supercar event imorgen?

PS. Vi snakker om 1064 Hk ved 7200 rpm

http://www.youtube.com/watch?v=wEgxb72ZxUI

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koenigsegg CCXR i Danmark med en ganske go lyd..!
  • #1   7. jun 2013 SKYHIGH

Jeg ELSKER din kommentar smiley !!!! Hvor er det fedt du skriver en supra lyder bedre når dit profil billede "virmler" med skyline smiley

• #2   7. jun 2013 Lækre køretøjer!!:)

• #4   7. jun 2013 benson ...... det vil alle os der ikke har råd til en CCX .... så må vi jo nøjes smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #6   7. jun 2013 Fik jeg bilen foræret, ville det også blive svensker raketten, men skulle jeg selv ud og købe, så ville jeg ikke vælge nogen af dem xD

• #7   7. jun 2013 Nu bor jeg her i Padborg hvor filmen er optaget. og jeg kan sige at du vil undre dig over hvor mange special biler vi ser hernede. Vi har tyskerne på den ene side og Padborg park på den anden smiley

• #8   7. jun 2013 SKYHIGH: Så optag en video med god lyd af din Supra og lad os høre den. Så kan der stemmes om det.

• #9   7. jun 2013 Det fedt sådan noget, sidste sommer kom der også en bugatti veyron ude i den by jeg arbejde. Det var også en dansker der havde den som bor i tysklqnd

• #10   7. jun 2013 Noget om, dog ikk mig der filmet smiley

• #11   7. jun 2013 Hej M-power, nu vil jeg give dig ét svar som du faktisk kan bruge til noget på dit forum tråd.. Synes ikke rigtig der har været noget relevant ellers.

Men ja, den vil være dér. Derudover vil der være en model mere, i en blålig farve. I en af dem skulle Christian Koenigsegg meget gerne sidde.

Grunden til jeg ved dette, er fordi vi tidligere på ugen har haft besøg af disse 2 biler I Firmaet, hvor Christian Koenigsegg var blandt dem. De bliver begge kørt af 2 danskere, den ene af dem er en af kørene fra Aston Martin Le mans team.. (Jeg arbejder ved Autohuset Vestergaard ført af Hans Vestergaard, som er samarbejdspartner med Aston Martin Le mans team, og nær ven til Christian Koenigsegg)

Jeg har nogle billeder der kan bevise min besked her..

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/9344_10201421835691992_737772126_n.jpg?oh=8ee95bcb89817b6704d58b0f7a5d4bb7&oe=51B445FE&__gda__=1370814543_90f1d24951ce8f50d68a88a37742b5c3 - Den samme som er i videoen, og så kan du se den blå foran.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/973812_10201421760570114_1818137217_n.jpg?oh=9325861f26b797ffc178ab0f91345ea5&oe=51B3DE9D&__gda__=1370804832_9bb338a04fa13aa39f264e27cdd1d0ce - Den blå sammen med 2 mekanikere som kørte sammen med disse super biler..

Håber jeg kunne hjælpe dig,
    Med venlig hilsen
    Sebastian

• #13   7. jun 2013 ... du kan også se mit fotoalbum jeg har lagt op, der er mange billeder af den/dem smiley

• #14   7. jun 2013 Benson: Nu har jeg godt nok en Supra, så man kan sige at jeg jo skal tage den i forsvar, men nej, jeg føler nu intet behov for at forsvare mit valg af bil.

Uanset om det er en Supra, en gammel Datsun, en stor 60`er amerikaner eller whatever, så er smag og behag jo forskellig om selv om den CCXR er voldsomt lækker, så er det jo ikke ensbetydende med at f.eks en voldtunet Civic ikke kan lyde bedre, blot fordi den koster langt mindre! Smag og behag er forskellig, så fordi den ene er dyr og sjælden, ja så gør det jo ikke at den automatisk er en vinder på alle parametre i alles øjne - Det er lidt no brainer bare at sige hvad alle andre gør - den er dyr, har man kubik ergo er den lækrest og bedst på alle måder, arhhhh, kom nu ind i kampen!

Personligt synes jeg at en 360 Modena har den sprødeste lyd og til dato har jeg ikke hørt noget der kommer bare tæt på, ej heller den CCXR - Så hellere en Supra med en stor single turbo, med den helt rigtige fløjten - Det får det til at krible, langt mere end den CCXR! smiley

• #16   7. jun 2013 benson .. det er absolut episk at dem der kritisere supra / skyline etc etc køre i en gang lort som dig selv ;D .. så om en supra er speciel i dine øjne skal da vist ikke tages for gode vare

og neeej ville da nok ikke sige nej til CCX .... men har da en supra på dk skilte .. og specielt eller ej .. den er mere sjælden end en g3 så det er sku godt nok ;D

• #18   7. jun 2013 hvis jeg bare kan hænge på en bil til 20mill+ på motorveje i min 20år gamle bil med 1000hk ... så er det sku alt der skal til .. ville da gøre alt for at få chancen til at følge ham til 300km/t+

kan slet ikke forstå hvorfor emner om hyper biler altid bliver en sammenligning mellem dem og en 20 gammel toyota ..? det er sku hver eneste gang der skal komme en nævenyttig og lave sammenligningen de er jo slet ikke i samme klasse ? og så er der altid en underbemidlet der skal syntes "at en supra ikke er speciel" go morgen .. hvor mange er der lige på plader i DK ? det ved du garenteret ikke aligevel

• #20   7. jun 2013 korte svar fordi man kan .... og fordi andre er vilde med en pumpet supra . så hvis man ikke kan have en 1000hks bil til 20mill + må man jo nøjes med en 1000hk bil til 300,000kr største forskel er at du for mere fisse med en kønigsæg

• #22   7. jun 2013 du ved jo ikke hvordan en supra køre .. så hvorfor udtale sig ? sidste jeg trak 300m hjulspind var folk da helt vilde .. så kan det da godt være jeg tabte til en e36 328i ... men hvad så ... folk syntes da det var fedt .. er det ikke det det handler om ? at have det fedt med sin bil... har det fedt med min toyota og det den nu kan og det er et være sindsoprivene hurtig og der er supraen nu altså den billigste bil til den opgave ..

• #25   7. jun 2013 ja men så retter jeg dig ... for du har jo åbenbart ikke viden til at sige mig imod ;D .. en supra køre fint i sving
    du kan jo skrive igen når du selv har sat bag roret af noget med over 300hk ..

tror sku hellere ikke en CCXR køre skide godt uden traction control og hvad der elelrs er elelr ikke er i den ;D .. 1000HK er jo aligevel mange hk men det ved du vel hellere intet om .. regner heller ikke med at du har været i nærheden af sådan en ? hellere ikke mig så det bliver jo kun gæt værk smiley

• #26   7. jun 2013 ja gør det smiley ... hils ham smiley

• #28   8. jun 2013 Sjovt nok er det altid Supra`en der står for skud, måske fordi der endnu engang er tale om misundelse! Faktum er jo, at det er nemt at nedgøre, men de færreste alm. mennesker har 150 - 500K(alt efter stand, spec mv.) at smide for en 20 år gammel Supra. Den holder standarden og du har svært ved at finde noget fra den periode, som er så stærkt og som stadig ser moderne ud - Motoren(2JZGTE`eren) er blevet rost til skyerne af såvel udviklere, tunere og motorjournalister verden over, igen og igen og lagde sjovt nok også grunden til de følgende Lexus`er. Selve konstruktionen, var dens forbandelse da den kom frem, for den var dyr at producere, derfor dyr at sælge - MEn den var stærk, pålidelig og holdbar! Derfor siger man, at det der var dens forbandelse som ny, er dens styrke idag!

Så at sige det "bare" er en gammel Toyota - Bilen kostede FRA ca. 900.000 i 93, ja det er vidst enten et forsøg på nedgørelse fra en stærkt uvidende person, eller ren og skær misundelse - Håber det er sidstnævnte, for det betyder trods alt, at du kke er totalt uvidende om hvad du udtaler dig om. Men om ikke andet, så ved du nu lidt, så kan du sætte dig ud i din G3 og drømme om en rigtig bil igen! Og jo, tro mig, min er måske uden turbo, men når jeg smider klampen i bund, så synger den 2JZGE`er og den trækker fra og så kan man høre, at det er en sportsvogn, der er bygget til at holde, køre hurtigt og se godt ud samtidig!

Men du har sikkert ikke, som de fleste andre der udtaler sig negativt pga. misundelse, nogensinde siddet i en Supra, kørt en eller bare hørt en blive fyret af - Så jeg tager det ikke så tungt og nu tror jeg at jeg vil smutte ud og bakke tøsen ud af garagen, for nogen af os har jo vognen vi taler om, andre taler bare som de har forstand til smiley

• #31   8. jun 2013 Glem en Supra her. Bare at nævne den her er en skændsel!

• #32   8. jun 2013 Supra og CCXR kan man da ikke sammenligne. Det er da 2 forskellige verdner. Er

• #33   9. jun 2013 Glad for en debat men synes nu der er kørt over ende... Der findes 3 slags biler i verden:
    Tuners ( som supra´en ligger under ).
    Muscle ( For det meste Amerikanske biler ).
    Exotic car ( Som denne bil ligger under ).

Jeg ville nu selv heller ikke bruge 250k oven i prisen på en evt. Supra for at gøre den hurtigere. Men igen det et valg og hvis du har over 30 millioner jamen hvorfor ikk købe noget der er i begrænset antal og som virkelig sparker røv fra start, Uden du har tunet den...

PS. For en en halv million havde jeg nok taget en E92

• #34   9. jun 2013 Jeg har siddet i en supra.
    Jeg har set utallige supraer og skylines i virkeligheden (selv den GT-T som der ikke skulle være mange af) i virkeligheden. For mig er det stadigvæk bare nogle toyotaer og nissan'er. Jeg KAN ikke være misundelig fordi jeg ser at andre bruger mange penge på at importere biler fra udlandet af.

Supra er en vogn du herhjemme kan få helt ned fra 100.000 kromer af (er set og vist til 1 her i tråden som i forvejen beskytter sin ellers så fine supra, som han mener vi alle misunder)

Problemet er bare, at hvis valget stod mellem en supra til 250.000 eller en hvilken som helst anden fin vogn til 250.000 kr, så røg valget IKKE på en supra.
    Røg HELLER IKKE på en skyline. Røg HELLER IKKE på en RX7.

Hvorfor? Fordi hvad fanden skulle man bruge dem til?
    Det er fine biler, ingen tvivl der. Men det er fandme ikke speciale biler. Og det er da til at brække sig over at folks importerede nissaner og toyotaer skulle være noget andre misundte.

Langt de fleste biler vi ser på vejene idag er nyere Passat'er, nyere BMW 3 og 5-serier, nyere volvo'er, nyere peugeoter i den dyre ende, nyere VW touraner, VW Golf Vii osv....

HVIS de havde lysten så kunne de PRÆCIS SOM JER ANDRE, gå ud og investere i en supra. Og fordi at de KAN gøre det, så er bilen ikke special. Den er ikke special fordi at alle andre ikke også gør det samme som jer. Special er når et er noget de færreste kan komme til at eje. Og det er ikke tilfældet med hverken skylines eller supraer, så der er intet at misunde.

• #35   9. jun 2013 Swag: Hvis det er min Supra du tror du har set til 100K, så tager du fejl! Du kan dårligt få reg afgiften for de penge! Den var til salg en kort overgang for et par år siden, da jeg overvejede at køre MC, men da folk NETOP ikke havde pengene til at betale hvad en Supra i den stand koster(går efter britiske vognpriser inkl. udgifter til hjemhentelse + reg. afgift), ja så blev den taget af igen, men 100K, nej det har den sgu aldrig stået til, men flot du kan finde på dine egne historier - dårlig stil!
    Men ja, der har været nogle totalt standard n/a`er i relativt dårlig stand til salg - og så længe der er nogen som lider under finanskrisen, så er der biler der vil blive solgt til spotpris, hvilket det må siges at være, kun dårligt at få reg. afgiften. Men at markedet er presset, er jo intet særegen for Supra`er, Sidste år var der 42 Supra mkiv registreret på plader herhjemme, det gør den til en ret sjælden vogn - At vi herinde så ser den oftere end "alm. mennesker", skyldes jo nok at vi bevæger os i de kredse der generelt har biler som hobby! At jeg en sjælden gang imellem smider misundelseskortet, er fordi Supra`en er blevet til en vogn, som folk ynder at kaste sig over, når de har ondt et vist sted, som f.eks. med Benson i denne tråd - Ja det er der vel ikke noget at sige til, forhold kæft hvor er der mange G2 og Opel corsa gutter, som har en voldsomt negativ mening om visse biler, biler de aldrig har været i nærheden af selv, man som har læst et par tråde herinde og tænkt, det passer meget godt som argumenter, når jeg skal forsøge at skjule min misundelse over at andre har lækrere vogne og at vedkommende selv er dømt til et liv i en Skode Felicia! Christ..... Og så er det jo langt mere sigende at provokere for at udstille vedkommende, end bare diskutere - Noget der tilsyneladende er gået visse personer totalt forbi!

Ps. Muligt, som jeg skrev i den foregående tråd, at der ikke er tale om misundelse, men som sagt, det håber jeg på, for ellers har der bare ikke været præsenteret andet end idiotiske argumenter - Sjovt nok er jeg bestemt ikke alene om at synes, at argumenterne er mere end idiotiske, platte og tynde!

• #36   9. jun 2013 Hov Stop Stop Stop hold inde. Supra´en bliver ikke special pga. der kun er 42 reg. I Dk. For faktum er der er en del flere i landet bare uden Plader. Og ligemeget hvad du siger så er Supra´en ikke special dyr, når man tænker over hvor mange penge folk har smidt i den for at få den tunet..! En supra der ikke er tunet er vist mere special end en supra der er tunet, hvad der også bringer mig videre til et spørgsmål.

Mener du pga. der ikk er mange reg. I Dk at det gør dem dyre/ Speciale? fordi så er Reliant Rega jo i samme klasse.

• #37   9. jun 2013 er jeg bare helt alene om at synes den bare lyder som en V8 uden udstødning? aka ikke specielt fedt...... bare larm.

• #38   9. jun 2013 HAHA fedt du siger den lyder som en V8 --- For det er det :DDDDD

• #39   9. jun 2013 M-Power U
    Han skrev en V8 UDEN udstødning...

• #40   9. jun 2013 Hmm Ja men normalt har en V8 heller ikke over 1000 Hp og stadigvæk må køre på vejende....!

• #41   9. jun 2013 Hamsteren

Jeg mener ikke at på nogle tidspunkter har nævnt at din har været til salg indenfor det prisleje som jeg har nævnt.
    Jeg har bare nævnt, at jeg i en tidligere tråd har smidt link til nogle supraer som stod til mellem 100-150.000 kr (måske lidt mere med nogle af dem), og at bilen ike så var special som personen ellers mente den var (personen som jeg diskuterede med. Om DU var personen jeg diskuterede med på det tidspunkt, det husker jeg ikke. Men jeg kom med klokkeklare beviser på at så dyre behøver ren supra altså heller ikke at være hvis man ønsker at kunne køre i en. Som sagt, hvis folk kan ligge og køre i nyere BMW 3 - 5 serier til daglig, hvis man kan se VW touran, nyere GOLF Vii - viii til daglig og mange andre nyere audier, Mercedes osv.. som man jo ikke kan undgå at se TIL HVERDAG, så er bilen altså ikke så special. For dem som ligger og kører i den slags biler (og som har punget ud for dem) kunne jo lige så godt have valgt en supra og sparet en masse penge, alt afhængig af hvad prisleje den supra har ligget i.

Og med det sagt, så netop fordi at ALLE som kører i de nævnte bilmærker, OGSÅ har kunne punge samme penge ud, dog bare for en helt anden bil end lige en supra, så er bilen altså ikke special. For de kunne være kørende i en supra hvis de havde valgt anderledes end hvad de har gjort. Der er mange dyre biler ude på de danske veje smiley

• #43   9. jun 2013 Nu er der snak om Supra-er, Skyline-ere osv. med 300+ hk.Kan de overhovedet godkendes herhjemme, fuldt lovligt?. Bare lige noget jeg har tænkt over.

• #44   9. jun 2013 Jo jo, men er de så lavet om efter evt. syn eller import. En ting er jo hvad de har og er på numre, en anden er om de er lovligt godkendt. der er vel nogle tuningsregler, forureningskrav osv. især da de er af nyere dato.

• #45   9. jun 2013 Okey, og tak til dig. Det må være et større projekt at komme igennem en godkendelse.

• #47   9. jun 2013 Benson: Tror heller ikke du kommer til at eje en så smiley

• #48   9. jun 2013 nogen der ved hva den skule til? så en på vej nord på, på E20 og 2 stk i kolding et par timer inden, det var i torsdags

• #50   10. jun 2013 hehe der er mange ting i denne tråd.
    1. en seriøs supra lyder bedst og den her v8 skrammel lyder af pis.

2. jeg har også selv været i mod supra før hen altså den har altid været mega fed uden at ville indrømme det :)men tænkte også der ikke var meget træk i den ud fra de hk folk siger men men men jeg blev hurtig kloger ! de ebay kit folk køber og tror de laver 700-1000+ er fis, da det gik op for mig hvor vild en supra er med de hk den rigtig har blev jeg sgu overrasket ! så drømme bilen skulle være en supra fed og hurtig.

de sølle 407 hk som min havde lige da jeg fik den trak mega godt. jeg kom lige fra e30 med 500 hk/corvette c5 med ca 370 hk( v8 lort)

jeg blev så glad for min supra at den fik hele turen nu er jeg færdig med bilen om 6 uger og nu er motor klar til 1200-1600+( ud fra diverse dele/svært at sætte tal på det hele når vi er helt der oppe) mit mål er ca 1000 i første huk på trin 2 og det ved jeg om 2 uger. det er den bedste motor man kan få og vil ikke bytte bilen ud for noget andet

de prisen i snakker om er da helt hend i skoven en venstre styret med 1000+ og alt i udstyre /læder + lækker sager i top stand på dk plader får du aldrig til sølle 250.000 kr gang det med 2 og måske lidt til.

en non turbo auto kan man ikke sammenlige med. jeg plejer at sammen lige det med en bmw 316 til m3 og også i pris(til dem der ikke kender noget til en supra). EN SUPRA ER IKKE BARE EN SUPRA

at den kun kan køre lige ud drop nu det pis den lægger godt på vejen også sidelæns:) det er som at side i et fly alt inden i mega fed og sjov at køre i. så "bare" en gammel toyota er det skam ikke. det er kvalli og det holder sgu mere end alt andet med de hk.

• #51   10. jun 2013 Men den er ellers flot sådan en CCXR!

• #53   10. jun 2013 Der er nu også en dansker som ejer en CCXR Edition. Den lyder som torden, når den bliver skudt af. Også 1 km væk.

• #54   10. jun 2013 http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/383539_10201380232406627_2046610296_n.jpg

- Her fra Middelfart, kongebrogården
    - Det er den fra videoen

• #56   10. jun 2013 Hvordan gik det her emne lige fra at vise en fed superbil, til en debat om at en 20 år gammel toyota er federe end en 1100hk superbil smiley

• #57   10. jun 2013 Det ville fandme næsten være mere imponerende, hvis ikke emnet blev "Suprafiseret" !

• #58   10. jun 2013 Godt folk har forskellig smag, synes de er noget halv tamme at se på efterhånden, og højrestyret er bare for nedern smiley Og overhovedet at sammenligne den med en CCXR er sgu at stramme den smiley

• #62   10. jun 2013 Kim P: det er et godt spørgsmål, ingen ved det alle snakker om det;)

Ikk for at træde på nogen men en Supra kan altså købes for under 200K ( link under ). Og bevars en Supra er fed at have men når folk er bleven træt af tuners jamen så vælge de jo Exotic cars, bare se Kiesa han havde en virkelig dejlig Skyline men aflivel valgte han en Gallardo efterfølgende..

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota/supra/30-t-turbo/1716951

• #63   10. jun 2013 Som de fleste er ja..

• #64   10. jun 2013 Ja ingen tvivl om en Venstre styret bil er dyre, men det var jo ikke ligefrem det diskussionen kig på. Snare om man kun købe sig en Supra til omkring 100-200k som man kan.! non-turbo - højre eller venstre styret er underordnet..: )

• #65   10. jun 2013 Suprafiseret var ikke emnet i denne tråd.

• #66   10. jun 2013 min yamaha 4 gear lyder meget bedre. udstødningen er købt i thansen, og der er boret 2 huller i den... og en ting er sikkert, den laver slet ikke 300 meter hjulspin som en supra, den går bare fremad..:)

go debat i har gang i drenge..:)

• #67   10. jun 2013 non-turbo - højre eller venstre styret er underordnet. ??? ja da

• #68   10. jun 2013 er det da.. LAD mig spørge kan du eller kan du ikke købe en Supra til 100-200K ?

• #70   11. jun 2013 chokoladefabrikken er lukket desvære...

det er da slet ikke det samme haha hold nu kæft man du ved da ikke en skid om bilen. værdi og hvad bilen kan er ikke det samme slet slet ikke..

kan man købe en bmw til 3500 ? ja nemt

nu var det også lyd i første omgang. hvis vi tager en 1000+ supra mod det der v8 skrammel er lyder klart beder fra en supra og det findes ikke beder.

det er også kun et bevis på hvor lækker kvalli en supra er når den skal sammenlignes eller holdes op mod alle mulige nye biler. SUPRA styre alt.

ondt i røven kan nogen folk hurtig få og hvofor må de sgu selv vide! føj.

fru Benson kan tag det op i mødergruppen næste gang han mener hun skal hyle

ikke mere her fra

• #71   11. jun 2013 Chris: Det vel okay vi ikke alle er forelsket i de gamle toyotaer, sjovt så personligt i tager det når folk synes det er en gammel skodspand smiley

Synes slet ikke den er værdig til at blive nævnt i dette emne, i kan fandme ikke seriøst mene en 20 år gammel supra med 300hk og ballademager potte lyder bedre smiley CCXR vil vinde på alt mod en hvilken som helst supra, tag 3 omgange på sturup og ham i CCXR vil kunne nå en hotdog og et par kolde inden supran kom hjem, en bil til 150.000 eller en til 20 mill, men i tager supraen ikke smiley

• #72   11. jun 2013 Det er skræmmende at se at så mange har mangel på forståelse for andres valg..

Først vil jeg pointere at jeg INTET føler for Supra.. Men det handler ikke om at en Supra er hurtigere end en CCXR, det handler om hvad folk bedst kan lide.. og jo gu fanden er det muligt at holde mere af en 200.000kr bil end en 20 mio kr bil..

Det kan godt være at hvis man fik begge biler foræret så valgte man den til 20 mio, men den blev hurtig solgt så man kunne købe 100 af de andre..

Pris er ikke en faktor når det gælder smag..!

• #73   11. jun 2013 Supra er da en fin bil, men nægter stadigt at tro nogle ville vælge supraen over en superbil med 1100hk hvis de virkeligt havde valget smiley Og det med smagen er jeg enig med dig i, synes bare det er rimeligt primitivt hver gang nogle siger noget ondt om supra så sidder der 10 corrolla ejere og påstår det fordi vi alle er misundelige og at inderst inde vil alle jo have en supra smiley Jeg er VW mand, ville aldrigt eje en supra om jeg så fik penge for det, sådan er vi alle forskellige smiley

• #74   11. jun 2013 kim p, jeg er helt uenig med dig mht om nogle ville en supra fremfor en 1100hk bil.. økonomisk set så ville ALLE vælge en 1100hk superbil til +10mio.. men jeg ville personligt sælge den hurtigt, og købe alle de biler jeg i virkeligheden drømmer om, og der er kun 2 af mine drømmebiler som er i mio klassen..

• #75   11. jun 2013 Det gør din røv heller ikke smiley

• #77   11. jun 2013 SKYHIGH, Du har dummet dig rigeligt i de andre indlæg , så mon ikk det går jeg også "dummer" mig lidt, såfremt du ønsker en sober tone, så behøver du ikke spille op og drage civic i hver tråd jeg deltager..

præcis Screwdriver

• #82   11. jun 2013 Nej, for sådan en er mere værd end en tunet for så er den nok ikk smadret de sidste 50.000km og så kan vi snak om en Supra der faktis er penge værd:)

• #83   11. jun 2013 Skyhigh
    Den Supra i din fine video har også kun 730HK mere end den Murcielago. Ved du hvad jeg synes du skal? Du skal få arrangeret et dragrace mellem Top Fuel Dragster og en Supra med 1400HK. Så vil du ud fra din måde at drage konklusioner på komme frem til, at en Supra er røv langsom...

• #84   11. jun 2013 Bevars der er også en Golf 2 der slår en Bugatti Veyron

• #85   11. jun 2013 Men det er da imponerende så lidt den CCXR siger, af en maskine med over 1000 hk. I tomgang larmer den da ikke meget mere end en alm. bil med tæt og original udstødning.

• #86   11. jun 2013 Ja på et lige stykke vej kan sådan en supra sikkert godt rykke rimeligt med 1000hk, det så også det eneste den kan, det bla. forskellen på en gejlet japaner, og en bil der er bygget til at blive pryglet rundt på div. Baner smiley

• #88   11. jun 2013 Ja det mærkelige man på BG hører mere om supra til omkring de 100.000,- end om biler i 2 cifret million beløb.. Det forstår man jo ikke smiley

• #91   12. jun 2013 Hvem siger en supersporrsvogn skal larme i tomgang? I min verden skal en fed bil først larme, når den får noget at leve af.

• #92   27. jun 2013 <3<3<3 elsker bare disse indlæg hvor tilsvininger og grimt sprog er hverdags kost.

Supra er sgu da en pæn bil men så er det også sagt. Den er misbrugt opbrugt og ved at være gammel lige som meget af det andet lort vi alle sammen kører rundt i. Den er sikkert stadigvæk manges drengedrøm og det er da helt fair. Mirza drømmer om Vtec natten lang mens Hartmann drømmer og række 6'ere med store turboer og baghjulstræk. Benson drømmer om vinklede række maskiner og det skal der sgu da være plads til, men hold nu kæft hvor ville det dog være død sygt hvis vi alle havde den samme bil...

De fleste nyere maskiner i dag kan jo tunes til 3-4 eller 5 gange standard effekten. Det kræver bare man har pengene til at bygge det.

Kommentér på:
Koenigsegg CCXR i Danmark med en ganske go lyd..!

Annonce