{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 307 1,6 16v benzin tikker
  • #1   7. jun 2013 Modellen har problemer med løftere der kokser til og kører stramt.
    Prøv med en rens i olien.

• #2   7. jun 2013 bell add olie rens.. følg anvisning så skal den nok holde mund smiley

• #3   7. jun 2013 Den fik olie rens fra liqui milt for nok 5000 km siden ?

• #4   7. jun 2013 Så skal den nok skilles ad og renses manuelt.

• #5   7. jun 2013 Det lyder dyrt og omfattende

• #6   7. jun 2013
    Rasmus, er du bekendt med hvor man kan købe produktet du omtaler?

• #7   7. jun 2013 Ja ved auto hvad da

• #8   7. jun 2013 Jeg har kørt Volvo meget i mit liv, når oktantallet var for lavt i benzinen, så tikkede den.
    Især når den blev prresset.

• #9   7. jun 2013 Har en 206 med samme motor og de tikker meget fra indprøjtningsdyser. Desuden så er der nogen der mener at den rigtige trælse tikken kommer fra en kanisterventil som fører dampe fra benzintanken ind i indsugning. Jeg har også renset min og den er i så god stand som den nu kan være og den har bare ikke en særlig pæn motorlyd.

• #10   7. jun 2013 Jabbakot mener at det er tu5jp4s som som sidder i 106 og Saxo med 120 hk er den med de bekende tilsodnings problemer og ikke tu5jp4 motoren som sidder i de andre. Men jeg kan tage fejl smiley

• #11   7. jun 2013 Nej det lyder lidt træls. Men der findes ikke lige noget man kan gøre??

• #12   7. jun 2013 Har du mulighed for at smide en video op af lyden og evt sende den til mig så kan jeg bedre hjælpe dig. S kan jeg hører den i forhold til min egen.

• #13   8. jun 2013 Bell add produkter kan du nok købe igennem de fleste autoværksteder, hvis du ikke har en forhandler et sted.

Mekonomen butikkerne har Bell ADD , efter min mening er det de eneste rigtige produkter.. liqui Molly.. - det er lort efter min mening..

der er grund til nogle af de største motor producenter, har godkendt bell add til rensning og udhjælpning af tilsodning af motor som får problemer inden for garanti perioden..

og som skrevet længere nede, det rigtig, mange af de motorer har en tikkende lyd fra motor... det er ikke altid ventiler.. men sod er nok den hyppigste grund.. dog er det oftest på diesel motorer.

jeg vil prøve en omgang olie rens fra bell add. og brug noget ordentlig olie bagefter..

og ellers vil jeg køre bilen på værksted og få kørt en omgang bell add indsugnings rens.. du kan få enkelte produkter du selv kan anvende.. men på værkstedet har vi en vacum generator som sættes på indsugning hvor motor står og suger en carbon aktivator over 20-30min med forhøjet tomgang. og efter det kører vi engang carbon cleaner igennem.. det godt både til benzin og diesel

det er også set mange tilfælde på tilsodning omkring ventil stammen også kaldet elefant fod.. det giver en sjov tikkende larm fra motor.. og det relsultere ofte i brændt ventiler fordi ventilen ikke kan lukke ordentlig og ikke får afgivet varmer via ventil sædet.. her et billede af hvordan det kan se ud : http://peecee.dk/uploads/022013/20130202_123855.jpg

Kommentér på:
Peugeot 307 1,6 16v benzin tikker

Annonce