{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

BMW E39 {{forumTopicSubject}}

Hejsa BG

Har kigget lidt på sådan en slæde som er rigtig velholdt, bilen kører perfekt og trækker rigtig fint, det er en 520i med rigtig meget udstyr eneste minus er at den nærmer sig 400k, nu har jeg ikke så meget forstand på bmw men hvis den kører som den skal og der ikke er nogen mislyde er det vel ok eller hvad.
Nogen herinde som har lidt erfaringer, bilen skal køre som en bil nr 2, 40 km om dagen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E39
  • #1   7. jun 2013 De kan blive ved med at køre, så længe man overholder service. Fantastisk stærk motor.

  • #2   7. jun 2013 Min gamle havde rullet 450tkm da jeg købte den og jeg trillede i den indtil 490tkm, den slog aldrig en forkert prut og skiftede intet udover alm vedligeholdelse

  • #3   7. jun 2013 Det er småting.. og skulle der ske noget så koster en ny kværn til sådan en ikke specielt mange knapper smiley

  • #4   7. jun 2013 Når den har kørt så langt som den har, så burde de fleste bøsninger, bærearme, dæmpere osv osv allerede være skiftet. Det vil sige, at der ikke skulle være noget de næsten mange km, hvis det da er blevet gjort smiley

    Ellers kan det være en forholdsvis billig måde at komme til en virkelig lækker bil på.


  • #5   7. jun 2013 Mike G, kommer da an på om det var ved 200k det er skiftet smiley

    Er det M52 eller M54 motor? før eller efter facelift.. For hvis det er M52, er der lidt flere problemer med motoren, end hvis det er M54 smiley


  • #6   8. jun 2013 bilen er fra 97 og ser rigtig velholdt ud, motoren lyder stadig frisk og trækker pænt jævnt, sædet førersædet er selv slidt men en ny kabine kan vel ikke koste alverden til sådan en, min mit ? er så skal man vælge en som har kørt lidt mindre men de ser så lidt mere hærget ud end denne her, den er ikke gejlet eller sænket og har haft samme ejer i 12 år så er nok mest tilbøjelig til at købe den der har kørt 400k mit budget er lige omkring 35 spir til sådan en så det er jo lidt begrænset hvad man kan finde

Kommentér på:
BMW E39

Annonce