{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Peugeot 405 Hakker ved acceleration ?! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en peugeot 405 style 1.8i som jeg er KANON glad for, men den har et noget så iriterende problem. Når jeg vil accelerere, og presser den, er det som om ( der er bobler i bensinen ) ved godt det ikke er det, men det følel som om den hakker, og derfor ikke accelerere så hurtigt ??? er der noget der kan hjælpe ?? har tænkt at prøve at skifte tændrør, luftfilter og olie filter.....HJÆÆÆÆÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne gammel oppvaskmaskin og koble til en ny 1.300 kr.
  • Rengøring af ovn og kogeplade 400 kr.
  • Montering af nøgleboks 350 kr.
  • Stabilisering af Billy reol 520 kr.
  • Hænge Spejl op 400 kr.
  • Slibe og olierer køkkenbord det er eg 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 405 Hakker ved acceleration ?!
  • #1   13. apr 2006 kør da ind til dit lokale gøj værksted og lad dem tage en diagnose test....

dennis

• #2   13. apr 2006 Min ford gjorde det samme for noget tid siden...
    Der blev skriftet tændrør, olie og filter... dertil blev der sat en ny termostat i, da varmen ikke kom ind i bilen... det fixede det i meget kort tid... men det begyndte igen... så blev lambda-sonden skiftet, og det gjorde den god som ny... ikke mere hakken eller holden tilbage, når der blev tråd på speederen...
    Ved altså ikke om din bil har lambda-sonde.... men hvis den har, kan det måske være problemet... ellers må du på værksted med den...
    Held og lykke...

• #3   13. apr 2006 hejsa
    det gøre min bil det samemn
    den hakke herre meget hmm og kan slet ikke kommer op i fart ... og så hakke den som sindsyg og hele bil den ryst helt vildt
    og det gør den i alle gear

Kommentér på:
Peugeot 405 Hakker ved acceleration ?!

Annonce