{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.981 visninger | Oprettet:

Vw touareg V10 {{forumTopicSubject}}

Morgen bg

Je ville høre om der sidder en som ejer eller har ejet sådan en maskine,da jeg er blevet tilbudt sådan en
Har læst en masse skræhistorier omkring
Den med gearkassen og turboerne ikke ka holde og kardangen

Men den jeg er blevet tilbudt har fuld servicebog og gearkassen er skiftet
Der er enda blevet brugt mange penge på at få fjernet de børnesygdomme den havde

Så er spørgsmålet ville i så hoppe på eller ??
Sys jo det er en fed model smiley
Mvh Klaus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw touareg V10
  • #2   13. jun 2013 Forsikringen blir ikek ret dyr

    G den jeg har set på er nedvejet
    Og diesel forbruget er je bekendt med

    Men tænker på om det er en bil der skal på værksted hver mandag ?;-)


  • #3   13. jun 2013 Min far har en der har kørt 400000 km, og den kører på 5 gearkasse..
    Turbo'er er skiftet
    Fortøj skiftet
    osv osv...


  • #4   13. jun 2013 Kunne aldrig drømme om at købe sådan en bil de er røv dyre at lave og for at lave mange Rep skal mab have motor og gear kasse osv ud af bilen . Vi har en kørende der blev brugt 120.000 på 2 måneder smiley

  • #5   13. jun 2013 Stor bil = Dyr

    Til gengæld er en toureg V10 TDI da bare den fedeste køremaskine ever.. den har alt udstyr, og trækker for crazy smiley

    Det er seriøst min drømmebil, men vil være for nærig til og købe en selv hvis jeg havde pengene smiley
    I og med at den koster så meget i div. afgifter

    men rigtig fed slæde!
    Og når der er fuld bog, og mange ting skiftet, ville nok godt turde hoppe på den.

    Men altså jeg vil vædde på at halvdelen af tilfældene, hvis ikke mere, er dem der er gået i stykker blevet svinekørt, og ja.. det kan de sku ikke holde til smiley


  • #6   13. jun 2013 Et stort rungende NEJ!

    Mange af de dele som er skiftet, bliver skiftet igen pga. fejl. 3.0 TDi er meget bedre end V10éren.


  • #7   13. jun 2013 De er kun billige, fordi de er urimeligt dyre at køre i.

  • #8   13. jun 2013 har min på andet år nu og har aldrig haft bedre og velkørende bil. de koster lidt at holde kørende , men nu er der andre end vw der kan lave en touareg v10er.

    det med gearkasserne er kun hvis den bliver pryglet fra 0 og derudaf ellers kører de sku fint..

    har du mod på det så køb den, du får ikke bedre køremaskine.. men pas på den for behandler du den dårligt giver det bagslag.


  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 8 Følgere: 6 Svar: 5
    #9   4. sep 2013 Hej, det med at mortoren skal pilles ud hvergang der skal skiftes starter osv osv er kun folk der ikke ved hvad de snakker om har selv sådan en bil og mig og min kammerat fra superdæk som er dygtig laver alt på den selv og har haft bilen 2 år og den køre dagligt med en stor 3 akslet tiptrailer og har ikke lavet andet end midterleje på kardan som var dens svaghed, så købte den nye udgave i Tyskland. Så pak alle de der historier væk, det folk der ikke har begreb om hvad de snakker om. Bilen er Selvf dyr at køre i med brændstof, men køre du den ordentlig varm og passer godt på den har du en god bil mange år. Men tjek den ordentlig af for fejl og mangler da tidligere ejer måske har været hård ved den! Og prygl den aldrig den har et moment som en lastbil! Den trækker som død og helved.

  • #10   4. sep 2013 Den koster 15000kr bare i privatbenyttelsesafgift, hvis den er på guleplader. Av av

  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 8 Følgere: 6 Svar: 5
    #11   4. sep 2013 Muligvis kommer min tilsalg igen da jeg er på udkig efter en nyere q7 så smid privat besked, der bil med 5 sæt fælge 3 sæt 22" og et 18-19" med gode dæk, den er kørt pænt og har alt i udstyr og ser rigtig fed ud. Lav km tal

  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 8 Følgere: 6 Svar: 5
    #13   6. sep 2013 15000kr? Ved du noget om hvad du snakker om?? Den koster 8800kr på papegøjeplader

  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 8 Følgere: 6 Svar: 5
    #14   6. sep 2013 Bremser med skiver og klodser koster 4250kr inkl moms eks arbejdsløn

  • #15   6. sep 2013 Jonas
    Er din nedvejet til under 3000 kg i totalvægt.? For den har en totalvægt på 3200 kg

    For er den nyere end 25/4-2007 så koster den årligt 15640 kr i privatbenyttelsesafgift.

    http://www.skat.dk/SKAT.aspx?thisId=1781898.205817


  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 8 Følgere: 6 Svar: 5
    #16   6. sep 2013 Min er også en 2005. Og nej den er ikke nedvejet.

  • #17   26. nov 2013 giver 7000 årligt i afgift på papergøje plader smiley

Kommentér på:
Vw touareg V10

Annonce