{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Anton H
Anton H
Tilmeldt:
18. jun 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

Første bilkøb! {{forumTopicSubject}}

Hej derude, jeg skal til at købe min første bil. Jeg har spottet sådan en Fiat Punto 1,2 fra omkring år 2000. Jeg vil høre om nogle, kunne give mig et indblik i om denne bil har mange problemer, og om det i det hele taget er en ok bil, i forhold til prisen?

Mvh Anton smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første bilkøb!
  • Anton H
    Anton H Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #1   18. jun 2013 hvis der er nogle der kender bilen smiley

  • #3   18. jun 2013 De ruster hurtigt og de holder ikke til særlig meget i motoren desværre

  • Anton H
    Anton H Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #4   18. jun 2013 Tak for svarene, i forhold til Polo 1,6 fra omkring 1999, hvordan er Puntoen så? smiley

  • #5   18. jun 2013 Lort smiley
    Køb opel det er virker


  • #6   18. jun 2013 Drop alt om at spørge til råds herinde - Du får absolut intet ud af det, andet end at høre et par fan boys snakke om hvor fantastisk deres egen biler har været. (Der kan forekomme få undtagelser)

    Alle biler har fejl og noget vil gå i stykker på et tidspunkt. Længere er den simpelthen ikke.

    Nå. Men tilbage til denne Fiat.
    Du skriver ikke lige hvilken model du har kig på. Dog vil jeg lige smide en hurtig bemærkning, er det 16v sporting modellen. Skal du være opmærksom på el rude hejset, rust i bunden og gearkassen. Gearkassen især, den er desværre ikke speciel holdbar i denne model. Så kan du allerede nu sige at du vil køre hårdt i den, så vil jeg i hvert fald gå uden om denne model. Den brænder simpelthen af smiley

    Til slut. KØB SEAT! DET ER DET ABSOLUT ENESTE DER FUNGERE!!!! (Og det er i hvert fald ikke fordi jeg selv er glad for Seat at jeg skriver det!)


  • #7   18. jun 2013 Rust er en stor fare.Det er noget ved inderpanelerne der kan være svært at opdage. Hold dig fra Fiaten, men kig på enten Polo eller Seat Ibiza istedet. Langt bedre og mere robuste biler til pengene

Kommentér på:
Første bilkøb!

Annonce