{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Bil uden afgift {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Har forelsket mig lidt i en bil uden afgift, mit problem er bare at jeg ikke kan finde ud af hvordan pokker man regner afgiften ud.

Det er en Volvo C70 2,0 T, 2001, den står i DK men uden afgift. Prisen på den er 29.900.-

Er der en der bare har styr på hvad det koster at få den på danske plader ?

Mvh

Kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil uden afgift
  • #1   18. jun 2013 Omkring 60% af hvad en med afgift koster. Så nok omkring 100000kr

• #3   18. jun 2013 Det der på skat kan jeg sq ikke finde ud af smiley

Ulrik, kunne du ikke være ligeglad hvis du ikke har andet at skrive ? smiley Jeg tænkte at istedet for at jeg skulle få hoved pine over hvordan pokker jeg skulle regne det ud, så lavede jeg da bare en ny, lige som så mange andre dovne mennesker gør, og du skal sq ikke komme og sige at du ikke også kan være doven hvad angår forummer smiley hehe

• #4   18. jun 2013 Ulrik har jo fuldstændig ret. Dovenskaben i at man ikke gider at søge efter tidligere emner er for dumt. Det er et spørgsmål der næsten er oppe flere gange dagligt.

Og igen, vi kan ikke sætte en afgift for dig, det er kun SKAT der kan det. Vi kan gætte os frem til eksempelvis 100000 KR, men derfor kan det sagtens være at SKAT vil have 140000 KR for netop din bil. -Det er en jungle, og der er absolut ingen garantier for udfaldet.

-Er man ikke indstillet på det, så skal man ikke i gang med af betale afgifter, importere etc.

• #5   18. jun 2013 Arh drenge, der findes altså en del brugere her inde som godt kan beregne en afgift, men selvfølgelig ikke med garanti for at den passer præcist, men mange kan nu godt give et ret godt fingerpeg omkring det.

Der skal bare mere info på bordet før man kan gøre det ordentligt.

• #6   18. jun 2013 Ja jeg kan da også godt regne en afgift ud sådan ca. -Men igen, den kan sagtens være helt forkert.

-Men jeg gider ikke gøre det for en doven Robert der ikke engang vil søge efter et lignende emne..

SKAT er yderst utilregnelig, tag mit eksempel her:

-Jeg importerer en BMW 320i Coupe E36 fra Hamborg.
    Årgang: 1994
    KM: 190000.
    Læder, soltag, PDC og fartpilot er udstyret der er nævneværdig.
    Bilen er i normal stand efter alder osv.
    AFGIFT BETALT: 37000 KR. ved SKAT i Århus.

TIlfældigvis har jeg nogle BMW dele til salg, og der kommer en gut fra Aaalborg i hans E36 Coupe og henter det. Jeg kan se på bilens plader at de er ligeså nye som mine, og jeg spørger om han har importeret den. -Det havde han, og han havde endda papirene i handskerummet endnu fra SKAT. TJek det her!
    BMW 328i Coupe
    1997
    140000 KM
    ALT i udstyr. -Klima, Soltag, fartpilot, pdc, sædevarme etc etc. ALT!
    God stand, endda pænere end min i lakken samtidig.
    AFGIFT VED SKAT: 26000 KR.

Vi har betalt med 14 dages mellemrum, men bilerne er vurderet af to forskellige personer.

Forklar mig det ikke er for åndssvagt at jeg betaler ca. 11000 Kr mere for en identisk bil med mindre motor, flere KM, mindre udstyr og endda 3 år ældre.

Det giver ingen mening! Aldrig.

-Derfor kan man ikke bruge folks gætterier til en fløjtende fis!

Kommentér på:
Bil uden afgift

Annonce